Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok ikke at det tørker raskere, men jeg syns den er mer behagelig å ha på hodet enn et svært håndkle. Er ikke sånn super kvalitet, men er greit nok for at håret ikke skal dryppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk denne kjolen i dag, men i feil farge. Jeg bestilte den mørke røde men fikk den rosa-aktige. :(

Det var synd for kjolen synes jeg virket veldig fin ellers. :) Jeg får se hva selger sier.

Ellers har jeg kjøpt meg mobilveske i dag.

Gjest Ambitions
Skrevet

Jeg fikk denne kjolen i dag, men i feil farge. Jeg bestilte den mørke røde men fikk den rosa-aktige. :(

Det var synd for kjolen synes jeg virket veldig fin ellers. :) Jeg får se hva selger sier.

Ellers har jeg kjøpt meg mobilveske i dag.

Oh! Du hadde ikke orka å tatt bilde med kjolen? Har lurt på denne lenge :O
Skrevet

Ehm, jeg egner meg ikke på bilde. :fnise: Jeg skal se om jeg får tatt et ok bilde ;)

Skrevet

Hårtørkehåndkle ^^ - fornøyd til den prisen

Den greia der er helt grusom. Det som skjer når jeg tar av meg denne er at håret mitt, spesielt ved vikene og pannefestet, sånne småhår, står rett til vers og det er ingenting annet som hjelper enn å vaske håret på nytt, klemme vannet ut av håret, og la det tørke skikkelig ved å henge der det skal være.

Men godt mulig det funker for andre, men har du sånn "babyhår" ved panna og tinningene som jeg har, så vil det stå til værs.

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Skrevet

Jeg fikk et lite ebay-anfall, så jeg har bestilt maaaaasse ræl :bond::daane:

Neglelakk

Neglelakk (Takk til deg som tipset om disse - kjempefine!)

Anheng/charm - Fikk for meg at jeg skulle lage armbånd. Right..

Paljetter jeg liksom skal sy på kragen på en skjorte. Ikke sant :fnise: ...

Wall sticker

Wall sticker

Låser til armbånd...

Enda flere (STYGGE) charms

Slimming effect kjole

Personalized wall sticker

"Wall" sticker til doen som skal settes på når kjæresten kommer :jolie: JÆVLIG harry

Kors til armbånd

Crystall ball anheng - Har en haug av slike smykker, utrolig god kvaliteten, billig og veldig "sparkling". Kjøpte i sølv også

RÆÆÆL, har hundretusenvis av dette..

Enda flere brystløftere/holdere/teip. Shipping var utrolig rask, og de fungerte faktisk!

Denne vesken kom forresten idag. Tok nøyaktig en uke med shipping, virker som det er god kvalitet, lukter plast, men det går bort :)

• Liker 1
Skrevet

Noen som har kjøpt denne vesken, sort med studds under?

Vil ha, men usikker på kvaliteten, ser veldig stiv og plastik aktig på noen av bildene...

Skrevet

Noen som har kjøpt denne vesken, sort med studds under?

Vil ha, men usikker på kvaliteten, ser veldig stiv og plastik aktig på noen av bildene...

Jeg hadde denne, veldig fornøyd med den, men den lange reima ble slitt av, dårlig sydd. Min var ikke stiv og plastikkaktig :)

Skrevet

Nå har jeg stått å gnidd farge ut av en topp i 1 1/2 time, men vannet er fremdeles svart!

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Skrevet

Den greia der er helt grusom. Det som skjer når jeg tar av meg denne er at håret mitt, spesielt ved vikene og pannefestet, sånne småhår, står rett til vers og det er ingenting annet som hjelper enn å vaske håret på nytt, klemme vannet ut av håret, og la det tørke skikkelig ved å henge der det skal være.

Men godt mulig det funker for andre, men har du sånn "babyhår" ved panna og tinningene som jeg har, så vil det stå til værs.

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

så rart.. Vi har vel alle noen småhår her og der, men jeg har ikke merket noe til det. De er og greie å bruke hvis man tar hårkur og skal pakke håret vekk. putter de bare i vaskemaskinen etterpå :smilorange: men er nok forskjellig fra person til person hva man synes.

Skrevet

Noen som har tips til en nybegynner i scrappe-verdenen? :D

Skrevet

Nå har jeg stått å gnidd farge ut av en topp i 1 1/2 time, men vannet er fremdeles svart!

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Jeg bruker å gi meg etter en stund, det har aldri farget av på meg eller andre klær, vasker med like farger i maskin.

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Skrevet

Jeg hadde denne, veldig fornøyd med den, men den lange reima ble slitt av, dårlig sydd. Min var ikke stiv og plastikkaktig :)

Takk for svar :) Favorittvesken min er blitt så fryktelig slitt på undersiden, så jeg må ha ny og denne likte jeg veldig godt! Ok med plass i den? Og gikk det ann å fikse reimen? Jeg har andre sorte vesker jeg kan stjele reim fra tror jeg...

Skrevet

Et lite spørsmål: Vasker dere klærne som kjøpes på ebay før bruk?

• Liker 1
Skrevet

Håndvasker de :)

Tør ikke legge det i maskin i tilfelle det krymper :fnise:

Skrevet

Alltid. Alle plaggene har fint overlevd 30 grader.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om dere ønsker oppdatering på kjolen jeg bestilte i høst?

Denne her altså.

Iallefall. Selger står på sitt at den ble levert til meg i november. Og jeg har null ide om hvordan kan jeg bevise at jeg ikke har mottatt den. Så vi går rett og slett i ring her. Alt jeg ønsker, er at denne saken blir ferdig, og aller helst at de refunderer pengene for en kjole jeg strengt talt ikke har bruk for lenger (skulle egentlig bruke den i et bryllup i høst).

Skrevet

Vet ikke om dere ønsker oppdatering på kjolen jeg bestilte i høst?

Denne her altså.

Iallefall. Selger står på sitt at den ble levert til meg i november. Og jeg har null ide om hvordan kan jeg bevise at jeg ikke har mottatt den. Så vi går rett og slett i ring her. Alt jeg ønsker, er at denne saken blir ferdig, og aller helst at de refunderer pengene for en kjole jeg strengt talt ikke har bruk for lenger (skulle egentlig bruke den i et bryllup i høst).

Men selger kan ikke levere en form for dokumentasjon på dette? F.eks en print screen av trackingen hvor utleveringen også vil stå..?

Skrevet

Men selger kan ikke levere en form for dokumentasjon på dette? F.eks en print screen av trackingen hvor utleveringen også vil stå..?

Jeg fikk et trackingnummer fra selger i forrige mail. Men jeg vet jo ikke om dette er min kjole, eller en annens.. Står bare "Delivered", pluss noen datoer.

Skrevet

Står det ikke noe om hvor den er levert? For vanligvis vil man jo med en tracking få opp pakkens tur fra selger til mottaker, der under utleveringsstedet. I allefall når jeg har søkt opp mine pakker på ebay. Veldig rart det der, og utrolig kljip!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...