Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min ønskeliste:

Chiffonkjole

*klipp*

Jeg regner med at det meste er skikkelig Kina-kvalitet, så jeg tror jeg står over selvom jeg synes kjolene er fine. Eller kanskje jeg tar sjansen. :dry:

Om du kjøper denne, kan du si fra om kvalieten og sånt da?

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Videoannonse
Annonse
Gjest Ambitions
Skrevet

Jepp, har fått den. Syns den var kjempefin og veldig lik som på bildet, bortsett fra at den er litt kortere, men ikke sånn at jeg irriterer meg over det. Bruker den ofte :) er 170 høy og den lengste delen rekker meg til hofta ca.

Så bra! Hvordan er stoffet? Og hvordan ser jakken ut fra siden? Henger den fint, eller stikker den ut forran? Om du skjønner hva jeg mener :P
Skrevet

har ennå ikke fått noe. Det tar så sinnsykt lang tid...Så mye jobb å drive å følge opp dette her. Det er det som er kjedelig med nettshopping.

fikk i dag vinposene i organza. Nydelige.
Skrevet

Den fikk jeg i dag:) veldig søt!

Jeg så med en gang jeg hadde bestilt at den kom til å bli for liten for meg ( neste gang sjekker jeg størrelse litt bedre før jeg bestiller) og jeg hadde rett i det, men finner sikkert noen som vil ha den:)

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne kjolen eller lignende som kan si noe om kvaliteten og størrelsen?

Og, hvis det ikke står pris på shipping, betyr det da at det er gratis? Eller kan det komme noen uventede kostnader når man bestiller?

Skrevet (endret)

Æsj, styr unna denne :( Den raknet i det jeg så på den :/ Superskuffa, for den var kul på utover det, selvom jeg gjerne skulle hatt litt mer å gå på over puppene :jolie:

Skal sende en liten klage på den, så får vi se hva selger sier :) Er det ikke flere som har kjøpt denne her ?

Min er kjempefin. Jeg har ingenting å klage på. Sun et eller annet som selger- en av mine favoritter. Litt stor kanskje, men det er helt greit. Fantastisk kundeservice. Liker selger.

Endret av One-x
Gjest Toppris
Skrevet

Så bra! Hvordan er stoffet? Og hvordan ser jakken ut fra siden? Henger den fint, eller stikker den ut forran? Om du skjønner hva jeg mener :P

Jeg har virkelig ikke peiling på stoff, så aner ikke hva det heter, haha. Kanskje lin?! Det er litt blankt, på en måte, sånn som treningstights er, men ikke stretchy. behagelig stoff :P Den stikker ikke ut, den henger mer rett ned enn utover, hehe

Skrevet

Noen som har kjøpt lange løse gensre, litt casual hverdagstil som kan brukes sammen med tights eller stramme jeans? Leter og leter, men vet ikke hva jeg skal søke på :S Finner kun strikkede telt eller korte varanter...

Gjest NozMonster
Skrevet

Den fikk jeg i dag:) veldig søt!

Jeg så med en gang jeg hadde bestilt at den kom til å bli for liten for meg ( neste gang sjekker jeg størrelse litt bedre før jeg bestiller) og jeg hadde rett i det, men finner sikkert noen som vil ha den:)

hvilken farge kjøpte du da?

jeg skal nemlig kjøpe i flere farger, så da kunne jeg jo nesten ha kjøpt din :laugh:

(miljøvennlig vøtt)

Skrevet

Jeg syns det var en grei pris. Det er vel rundt 110-120 kroner. Bare I Norge alt koster skjorta.

Skrevet

Jeg syns det var en grei pris. Det er vel rundt 110-120 kroner. Bare I Norge alt koster skjorta.

Nei det er ikke dyrt for en veske når en tenker at prisen er ca 110 kr. De veskene jeg har kjøpt fra ebay har jeg pleid å betale rundt 100/200 for.

Men kanskje Lilleulv ikke kom på å se på shippingen da produktet var så billig :)

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne kjolen eller lignende som kan si noe om kvaliteten og størrelsen?

Og, hvis det ikke står pris på shipping, betyr det da at det er gratis? Eller kan det komme noen uventede kostnader når man bestiller?

Jeg har en som likner, men fra en annen selger og i andre farver. Det står jo at shippingen er på £1.99, og at kjolen passer UK størrelsene 8, 10, 12 og 14.

Skrevet

Samme her. Eller jeg har kjøpt to. En til 150 og en til 70.

Skrevet

Min er kjempefin. Jeg har ingenting å klage på. Sun et eller annet som selger- en av mine favoritter. Litt stor kanskje, men det er helt greit. Fantastisk kundeservice. Liker selger.

Da har du vært hyggelig. Har sendt henne mail, og bildet, så da håper jeg kundeservicen er fantastisk iht til klager og :)

Skrevet

Da har du vært hyggelig. Har sendt henne mail, og bildet, så da håper jeg kundeservicen er fantastisk iht til klager og :)

Ja. Jeg fikk prøve den. Jeg bestilte øredobbholder som kom ødelagt. Jeg måtte ikke sende bilde. Pengene ble refundert med en gang. Jeg skrev at den kom i to drler, og om jeg skulle sende bilde. Fikk melding tilbake om at de kunne refundere pengene.

Anonym poster: b743bbfb1956f3a525311b8bdf3b9dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...