Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror du den funker om man ikke har iPhone 4?

hvis det er nogelunde samme størrelse og form så burde det jo gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du den funker om man ikke har iPhone 4?

Jeg har en sånn til min samsung galaxy s2 - funker gull! :-)

• Liker 1
Skrevet

Ei venninne har kjøpt denne og er veldig fornøyd!

Tusen takk, skal se litt mer, så får vi se hva jeg ender opp med. :)

---

Trenger litt mer hjelp! Skulle hatt sånn "belte" for å shape/slimme midjepartiet (skal ha under trange kjoler), men finner bare i størrelse 64-77 eller 64-84 cm. Midjen min er 62-64 cm, så trenger vel en som er mindre enn det; noen som har kjøpt det?

Skrevet

Har fått:

Veske: Kjøpte deni mørkegrå og tror kanskje jeg angrer litt angående fargevalget. Men selve vesken var perfekt!

Truse i sort: Sexy som fader! ;) God kvalitet!

Hårbånd: Denne likte jeg :) Men tror den sliter noe veldig på håret.

Kjole: Dette ble mitt siste kjolekjøp fra Asia over ebay. Skuffet! Men mulig noe jeg kan sy om. Kan legge ut bilde av den senere i kveld, så er det kanskje noen av dere som har noen tips.

• Liker 1
Skrevet

Har fått:

Veske: Kjøpte deni mørkegrå og tror kanskje jeg angrer litt angående fargevalget. Men selve vesken var perfekt!

Truse i sort: Sexy som fader! ;) God kvalitet!

Hårbånd: Denne likte jeg :) Men tror den sliter noe veldig på håret.

Kjole: Dette ble mitt siste kjolekjøp fra Asia over ebay. Skuffet! Men mulig noe jeg kan sy om. Kan legge ut bilde av den senere i kveld, så er det kanskje noen av dere som har noen tips.

Jeg har samme kjole, og jeg har ingenting å klage på den. Hva er det du ikke likte med den? Den ser ut som bildet på meg

Skrevet

Jeg har samme kjole, og jeg har ingenting å klage på den. Hva er det du ikke likte med den? Den ser ut som bildet på meg

Åh, jeg likte ikke det skjørtet over. Synes det var litt for vidt og det så bare dumt ut på meg. Synes også at stoffet så billig ut. Ermene nederst var også stygge ;p Hadde selvsagt ikke forventet allverden, men den fikk meg likevel til å bli skuffet.

Skrevet

Åh, jeg likte ikke det skjørtet over. Synes det var litt for vidt og det så bare dumt ut på meg. Synes også at stoffet så billig ut. Ermene nederst var også stygge ;p Hadde selvsagt ikke forventet allverden, men den fikk meg likevel til å bli skuffet.

Kommer vel an på kroppsform å sånn da :) synes den er fin jeg. :)

Skrevet

Dette har jeg kjøpt meg nå

Showercap

EKTE BB cream (ikke som de fettete "krem med farge" som selges her!) Har aldri kjøpt denne varianten før, men har brukt skinfood BB cream veldig lenge fra før og er mega fornøyd!

BB cream tester

Håper at denne funker

Lovemore ansiktsmasker

Og de her kjøpte jeg ikke nå, men har lagt til på wish listen, satt og siklet på dem veldig lenge!

Bluse

genser

kjole

synes de er litt på kanten av dyre for å være ebay, men selgeren lover at det skal være av god kvalitet og jeg ble veldig nysgjerrig, så vi får se! :) kanskje jeg kjøper en dag!

Skrevet (endret)

Jeg er ute etter sko som ligner på converse bare. Som ikke har logoen eller noe på seg.

Alle de Converse-skoene (har vel kjøpt tre eller fire) har vært ekte, og hatt logoen på seg. Vet ikke om det er det du er ute etter? Har ihvertfall kjøpt flere sko herfra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Denne :fnise:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

• Liker 5
Skrevet

Denne :fnise:

Oooog der var broderns bursdagsgave reddet :danse:

• Liker 2
Skrevet

Oooog der var broderns bursdagsgave reddet :danse:

Den er helt knall, kjøpt den selv til min bror :laugh: Han er fjern nok til å bruke den på byen, og det fungerte visstnok som ett ekstremt sjekketriks ;)

Skrevet

!CFZgyzgB2k~$(KGrHqR,!iQE1Noo)f0lBNU-inzi1g~~_35.JPG

Jordbærfrø

!BTbEePQ!mk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvzuyBKIZR0iTiQ~~_12.JPG

Salatfrø:

Salat Namenia

Salat Mesculin mix

Salat Chop Suey greens

Grønn salat

Utstyr:

Plastpinner til å merke pottene med

Urtepotter i sink med brett

Jiffyer til frø

Automatiske plantevannere

Plastikk brett

Urtefrø:

Timian

Sitronmelisse

Peppermynte

Oregano

Kamomille

Kapers

Persille

Kjøpte endel flere urter også men orker ikke legge inn alle.

Annet:

Vest

Tim Holtz Blekk

Har nok spart en god del penger på å kjøpe disse frøene over ebay i stedet for hagesenteret!

Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732

• Liker 3
Skrevet

Dette har jeg kjøpt meg nå

Showercap

EKTE BB cream (ikke som de fettete "krem med farge" som selges her!) Har aldri kjøpt denne varianten før, men har brukt skinfood BB cream veldig lenge fra før og er mega fornøyd!

BB cream tester

Håper at denne funker

Lovemore ansiktsmasker

Og de her kjøpte jeg ikke nå, men har lagt til på wish listen, satt og siklet på dem veldig lenge!

Bluse

genser

kjole

synes de er litt på kanten av dyre for å være ebay, men selgeren lover at det skal være av god kvalitet og jeg ble veldig nysgjerrig, så vi får se! :) kanskje jeg kjøper en dag!

Fotpeelingen fungerer helt sinnsykt. Endelig ferdig med all flassingen min nå.. Er som Babyfoot (den de har på Vita, HM, Vubus osv), bare mye billigere!

• Liker 2
Skrevet

Fotpeelingen fungerer helt sinnsykt. Endelig ferdig med all flassingen min nå.. Er som Babyfoot (den de har på Vita, HM, Vubus osv), bare mye billigere!

Jeg elsker footpeelingene man får på Ebay! Brukte en for noen uker siden, tok litt tid før føttene begynte å flasse, men når de først gjorde det... helsikken. Noen vil si det er ekkelt, jeg synes det var evig kult. Har bestilt meg nye pakker nå, gleder meg til å prøve det igjen!

• Liker 3
Skrevet

Urtefrø:

Timian

Sitronmelisse

Peppermynte

Oregano

Kamomille

Kapers

Persille

Kjøpte endel flere urter også men orker ikke legge inn alle.

Har nok spart en god del penger på å kjøpe disse frøene over ebay i stedet for hagesenteret!

Wow! Visste ikkje at det vart solgt urtefrø på ebay! Eller, tanken har ikkje slått meg.

Takk fir tips og inpirasjon. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Alle de Converse-skoene (har vel kjøpt tre eller fire) har vært ekte, og hatt logoen på seg. Vet ikke om det er det du er ute etter? Har ihvertfall kjøpt flere sko herfra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk. ^^ Hva slags størrelse er du og hva slags størrelse bestilte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...