Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mottok 1000 nagler i går. Tok bare litt over 10 dager fra jeg bestillte til jeg fikk de. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter den som clean cotton lyset fra Yankee?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Det vet jeg ikke for har ikke luktet det lyset. Men parfymen lukter litt som nyvaskede rene klær :)

Skrevet

Og Navy Carhartt lue. Jeg elsker disse luene, og denne var mye billigere enn på butikk.

Wow - blast from the past!

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Chloe-
Skrevet

.

Hva skrev du før du redigerte? Jeg så du hadde sitert meg...

Skrevet

Hva skrev du før du redigerte? Jeg så du hadde sitert meg...

Jeg dobbelpostet innlegget over, ved et uhell. :)

Skrevet (endret)

Hva med disse skoa?

:laugh:

Oi, klarte å poste uten at jeg rakk å skrive noe. Skal kle meg ut som en sau på kostymeparty snart, skulle nesten hatt de skoa da :danse:

Endret av Foya
  • Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Hva med disse skoa?

Nå kommer sikkert motepolititet og tar meg, men jeg kan se for meg massevis av photoshoots der disse hadde vært dødskule. Ikke førstevalget mitt til å gå med til daglig da :P

• Liker 3
Skrevet

Idag kom sprøytepenna mi, den var skikkelig kul :danse:

Skrevet

Oi, klarte å poste uten at jeg rakk å skrive noe. Skal kle meg ut som en sau på kostymeparty snart, skulle nesten hatt de skoa da :danse:

Best av alt, du kan velge om du vil ha krøllete pels, eller om du vil gre de ut!

Nå kommer sikkert motepolititet og tar meg, men jeg kan se for meg massevis av photoshoots der disse hadde vært dødskule. Ikke førstevalget mitt til å gå med til daglig da :P

Hehe heldigvis er det helt greit å ha ulik smak :)

Skrevet

Minner meg mistenkelig mye om

http://25.media.tumb...bxxzyo1_500.jpg

tumblr_m8sdf5v5rA1qbxxzyo1_500.jpg

Mottok hånden min idag som jeg likte veldig godt, http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Kjøpte den riktignok til 6£, så de er vel tom på lager.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Virkelig?

Du mobber andre for stygge sko, men så kjøper du selv verdens mest creepy hånd??

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Yes, tror det hvertfall. Det er denne som satt som støpt på deg? Isåfall hva slags størrelse bestilte du den i?

ja, veldig :jepp:

..jeg bestilte den ene størrelsen som det er mulig å bestille :laugh:

Skrevet
Puppeteipen kom idag, UTROLIG rask frakt, vurderer nesten å gi 100% bare pga frakten :fnise: Sier ifra hvordan de er når jeg får testet de!
  • Liker 1
Skrevet

Men fra spøk til alvor. Fikk disse i går. Har så korte skuldre, så bhene mine gnager så fælt. Tenkte det var verdt å prøve for 6 kr inkl. frakt. Vet at de koster 60-70 kr på Change for bare en.

Fungerer ypperlig! Litt vond i starten, men man blir fort vant med den! :)

Virker solide, og kommer i svart, ikke hvit som på bildene og som det står i teksten. Men det er sånn jeg ikke gidder å lage en sak ut av. Har for det meste svart undertøy også, så :fnise:

Jeg har bestilt akkurat samme, og jeg fikk 3 stk i hvit :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt akkurat samme, og jeg fikk 3 stk i hvit :P

Hmm, så rart! Spørs om selger har flere farger, men ikke nevnt dette i annonsen?

Som jeg tidligere skrev; siden de kostet så lite, orker jeg ikke lage sak ut av det. Vurderer også å kjøpe tre til :)

Gjest badeand1
Skrevet

Noen som har kjøpt converse fra ebay? Fake altså. =)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noen som har kjøpt converse fra ebay? Fake altså. =)

:fy_fy:

....den velger prøver jeg å overse/overhøre mortem...

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...