Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ikke lett gitt :vetikke:

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Nei ikke sant :P

Jeg har prøvd å vrenge hue om hva dette kan kalles på engelsk, men det er virkelig ikke lett. Må kanskje krype til korset å kjøpe det i butikken her :/ hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noen engelskspråklige på fb du kan spørre, da? Gjerne voksne damer?:) "what would you call this?"

Nei, har få voksne damer, og ingen som er flinke i engelsk.

Får søke mer på engelske sider å se om det dukker opp.

Skrevet

Jeg kanspørre de jeg kjenner?:)

Ja takk! Det hadde vært kjempe snilt! :D

Skrevet

Har sendt mail nå, hun ene er utdannet kokk og 4-språklig, så hun burde vite noe!;)

Skrevet

Har sendt mail nå, hun ene er utdannet kokk og 4-språklig, så hun burde vite noe!;)

Tusen takk!! :D

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg? :( Jeg god i engelsk, men akkurat dette var ikke så lett å finne med mine engelskkunnskaper på ebay :fnise:

Leter etter charms, gjerne med "bling" på (eller andre fine), som kan festes på dette . Kom så mye merkelig da jeg søkte på "charms" og "bling charms". Noen som har noen bedre forslag?

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg? :( Jeg god i engelsk, men akkurat dette var ikke så lett å finne med mine engelskkunnskaper på ebay :fnise:

Leter etter charms, gjerne med "bling" på (eller andre fine), som kan festes på dette . Kom så mye merkelig da jeg søkte på "charms" og "bling charms". Noen som har noen bedre forslag?

Charm pendants. :)

Skrevet

Fin!

---

Noen som har kjøpt en fake bang på eBay, og har en spesifikk selger eller vare å anbefale? Altså en falsk lugg til å sette i håret. :P

Skrevet

Fin!

---

Noen som har kjøpt en fake bang på eBay, og har en spesifikk selger eller vare å anbefale? Altså en falsk lugg til å sette i håret. :P

Ei venninne har kjøpt denne og er veldig fornøyd!

Skrevet

Var det noen som hadde kjøpt sånn hudorm fjerner/maske ting? I såfall funket det, og kan jeg få link? :)

Skrevet

Selger må ordne her. For all del, aldri godta å betale kun via PP. Da mister du faktisk kjøpsbeskyttelsen din!

Learned the hard way :(

Er det mulig for en selger og endre hvor man shipper underveis mens budrunden foregår? Er det evt. mye styr? Har ikke fått svar av selgeren, selvom det var et par dager siden jeg sendte spm.

Anonym poster: c40702573cbd19422ddb3ff8a9b2e3b0

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet
Kan du gi tilbakemelding på hvordan denne er i str og kvalitet når du har fått den?
  • Liker 2
Skrevet

Er det mulig for en selger og endre hvor man shipper underveis mens budrunden foregår? Er det evt. mye styr? Har ikke fått svar av selgeren, selvom det var et par dager siden jeg sendte spm.

Anonym poster: c40702573cbd19422ddb3ff8a9b2e3b0

Det har jeg ikke vært borti, så kan dessverre ikke gi deg noen svar på det. Men kan du ikke logge deg på Live Chat med Ebay da? Du finner den under Ebay.co.uk :)

Skrevet

Eneste jeg fant er denne :(

Skal høre med en engelsk venninne av mamma, hun hjalp meg her om dagen også :fnise:

Skrevet

Eneste jeg fant er denne :(

Skal høre med en engelsk venninne av mamma, hun hjalp meg her om dagen også :fnise:

hehehe, tusen takk. men tror den er litt overkill :P da går jeg heller for den i gull tror jeg:p

takk for all hjelp :D

Skrevet

hehehe, tusen takk. men tror den er litt overkill :P da går jeg heller for den i gull tror jeg:p

takk for all hjelp :D

Hva er egentlig meljevner? :P

Ikke det samme som mel sikter..?

Anonym poster: a8a288eb306f5ce82d350cd2e0e6b1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...