Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

:fy_fy:

....den velger prøver jeg å overse/overhøre mortem...

Whyyy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har kjøpt converse fra ebay? Fake altså. =)

:fy_fy:

....den velger prøver jeg å overse/overhøre mortem...

Med fare for å få kjeft av Noz, så ja..

Skal se om jeg finner selgeren,men det er 1,5 år siden, så det spørs om jeg finner den igjen.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Med fare for å få kjeft av Noz, så ja..

Skal se om jeg finner selgeren,men det er 1,5 år siden, så det spørs om jeg finner den igjen.

Det er snilt av deg. :)

Jeg ordla meg feil.. Mente sko som ligner på converse altså. Ikke sko som utgir seg for å være ekte converse men som er falske..

Endret av Mortem
Skrevet

Det er snilt av deg. :)

Jeg ordla meg feil.. Mente sko som ligner på converse altså. Ikke sko som utgir seg for å være ekte converse men som er falske..

Hmm, altså mine sto det fake i annonsen husker jeg, men de prøver vel i grunn å se ut som ekte.. Såå, vet ikke om det blir det du tenkte da?

Gjest badeand1
Skrevet

Hmm, altså mine sto det fake i annonsen husker jeg, men de prøver vel i grunn å se ut som ekte.. Såå, vet ikke om det blir det du tenkte da?

Jeg er ute etter sko som ligner på converse bare. Som ikke har logoen eller noe på seg.

Skrevet

Jeg er ute etter sko som ligner på converse bare. Som ikke har logoen eller noe på seg.

Hvis jeg husker riktig så har Yvonne kjøpt flere par billige ekte. Spør! ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis jeg husker riktig så har Yvonne kjøpt flere par billige ekte. Spør! ;)

Takker! ^^ Venter noen dager i tilfelle hun ser innlegget og svarer. Hvis ikke så sender jeg Pm. ^^

Skrevet

Virkelig?

Du mobber andre for stygge sko, men så kjøper du selv verdens mest creepy hånd??

:laugh:

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

Hvor mobber jeg noen for stygge sko? Sa bare de minnet meg om den bilen. Og hånden har skremt kjæresten min, så vurderer nesten å kjøpe flere for å henge dem på veggen. :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet (endret)

Noen som har kjøpt converse fra ebay? Fake altså. =)

Jeg har kjøpt ekte converse fra denne selgeren før :) De ser hvertfall ekte ut for meg. :P Selger skriver også ned verdien om du ber om det om det er over 200kr.

Endret av maaria
Skrevet

I forhold til sånn den er i virkeligheten, ja?

Den ser jo ut som en tynn heklet genser :P Absolutt ikke varm ut i heletatt hehe

Noen som har kjøpt svart gele til negler som er bra? Allt jeg finner virker å være av dårlige merker!

Skrevet

CND og Gelish er to bra merker ihvertfall. :) For vanlig gele får du vel kjøpt sort pigment å blande til.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Noen som har kjøpt undertøysett (BH + truse/hipster/string) til en bllig penger på Ebay før? Som også ser fine ut, viktig viktig!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt ekte converse fra denne selgeren før :) De ser hvertfall ekte ut for meg. :P Selger skriver også ned verdien om du ber om det om det er over 200kr.

Takk. ^^ De hadde ikke den typen jeg var ute etter men de hadde mange andre fine sko.

Tenkte egentlig på uekte converse men de ekte funker også når det er så billig. :jepp:

Endret av Mortem
Skrevet

Fikk denne vesken i dag. (Bestilte 28/12). Er veldig fornøyd med den så langt. Den fikk lov til å bære noen tunge ting hjem fra butikken der jeg hentet den, og det fungerte veldig fint.

Skrevet

Jeg leter etter et par ting, og lurer på om dere kan hjelpe meg?

Jeg har prøvd litt forskjellige søkeord, men finner ingen. Kanskje det bare finnes her?

Ihvertfall, meljevner

BE8C1707-DD1A-4B21-AF47-18CADC5AE8AE-13629-000001976392DBA5.jpg

Og visp :

20FC05F5-5DE2-4755-9391-3B5EE1658268-13629-00000197734A6B15.jpg

Fant en eneste en, i gull til 600 dollar. Synes det kanskje var litt i overkant :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk en pakke fra Ebay i dag!

Gledet meg over at endelig var det kommet noen paljetter eller nagler!

Men neida. Det var kommet enda en ring!!

Ikke fra denne selgeren, men ringen er den samme.

Edit: La inn riktig selger.

Endret av Adele
Skrevet

Jeg leter etter et par ting, og lurer på om dere kan hjelpe meg?

Jeg har prøvd litt forskjellige søkeord, men finner ingen. Kanskje det bare finnes her?

Ihvertfall, meljevner

BE8C1707-DD1A-4B21-AF47-18CADC5AE8AE-13629-000001976392DBA5.jpg

Og visp :

20FC05F5-5DE2-4755-9391-3B5EE1658268-13629-00000197734A6B15.jpg

Fant en eneste en, i gull til 600 dollar. Synes det kanskje var litt i overkant :P

Var ikke lett gitt :vetikke:

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke noen engelskspråklige på fb du kan spørre, da? Gjerne voksne damer?:) "what would you call this?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...