Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

post-54759-0-05519900-1358949713_thumb.jpost-54759-0-41966500-1358949726_thumb.j

Dette mottok jeg på døra i dag!!! ÅÅÅ, lykke!! VS undertøy, perfekt :ler:

Dette er selgeren; HER

Kjempe god selger og lave priser. Jeg er forelsket!

Veldig lite i min størrelse :'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt denne tightsen her litt nå. Kjenner jeg irriterer meg litt over den. Den er lik foran og bak, så føler at den glir ned hele tiden i rumpa!

Skrevet

Jeg fikk denne i dag.

Likte den, den var ganske lik det jeg hadde sett for meg, untatt det at jeg ikke hadde tenkt at den skulle glitre. Eller, den glitrer ikke, det er litt skimmer i den, og når jeg ser ordentlig på bildene ser jeg at det er noe skimmer i de, jeg bare la ikke helt merke til det da jeg kjøpte den :fnise:

Jeg tror forresten den bør vaskes i vaskepose, da trådene er ganske løse og jeg ser for meg at de kan bli heftig i en vaskemaskin :P

Jeg er en str 38/40, og genseren er en onesize, har derfor tatt bilder av meg i den for at dere kan se str.

post-10530-0-94988700-1358971297_thumb.j

post-10530-0-42702700-1358971305_thumb.j

post-10530-0-63645000-1358971308_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Veldig lite i min størrelse :'(

Selger tar inn strl på forespørsel! :-)

Jeg har litt store pupper ift hvor store truser/hipstere jeg bruker, så jeg sendte en forespørsel. Selger dro til VS og kjøpte for meg. Jeg betalte et lite depositum på 15 dollar og det ble selvfølgelig trukket av regningen.

Selger sendte det som gave, selvom jeg kjøpte undertøy for 900,-

(Kjøpte sikkert 6 truser/hipstere ved siden av de 2 settene)

Skrevet

Selger tar inn strl på forespørsel! :-)

Jeg har litt store pupper ift hvor store truser/hipstere jeg bruker, så jeg sendte en forespørsel. Selger dro til VS og kjøpte for meg. Jeg betalte et lite depositum på 15 dollar og det ble selvfølgelig trukket av regningen.

Selger sendte det som gave, selvom jeg kjøpte undertøy for 900,-

(Kjøpte sikkert 6 truser/hipstere ved siden av de 2 settene)

Hvor mye forskjell var prisen du betalte på pris i butikk?

Skrevet

Hvor mye forskjell var prisen du betalte på pris i butikk?

Rundt 600,- ikke inkl toll. Denne selgeren er dog den eneste jeg noen gang kjøper fra. :-)

Skrevet

Rundt 600,- ikke inkl toll. Denne selgeren er dog den eneste jeg noen gang kjøper fra. :-)

Men hva var hennes fortjeneste på?

Skrevet

Men hva var hennes fortjeneste på?

Ingen tror jeg på dette salget. Har lagt igjen litt penger der så jeg får det litt redusert i prisene :-)

Skrevet

Wee, fikk disse i dag. Supergod kvalitet, så nå kan snøen smelte og våren komme.

Skal også hente denne hoodien i morgen (rekommandert post), så kommer med tilbakemelding til deg som ønsket det :)

Skrevet

Kjøpte en OPI neglelakk den 21. Ebay fjernet listingen fordi neglelakken var falsk.. Da må man vente i 7 dager så kan man åpne en tvist, faen altså.

Gjest Ambitions
Skrevet

Jess! Hulahula-engelsk hjalp, nå fikk jeg kanellert kjøpet :D

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Wee, fikk disse i dag. Supergod kvalitet, så nå kan snøen smelte og våren komme.

Skal også hente denne hoodien i morgen (rekommandert post), så kommer med tilbakemelding til deg som ønsket det :)

Kan jeg spørre hvordan de var i sålen? Er de tynne? Noen balerina's er så tynne at jeg kjenner hver stein jeg tråkker på.. Ikke gøy :P
Skrevet

KaDust, jeg kjøpte den glitter neglelakken :ler:

Heldiggris :ler:

Skrevet

Kjøpte en OPI neglelakk den 21. Ebay fjernet listingen fordi neglelakken var falsk.. Da må man vente i 7 dager så kan man åpne en tvist, faen altså.

:Gjesp: :Gjesp:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

Skrevet

Fikk du beskjed av Ebay om at neglelakken var falsk? Hva betyr å åpne en tvist?

Sorry avsporingen, kanskje man skal sende PM hvis man har slike spm..?

Skrevet

Fikk du beskjed av Ebay om at neglelakken var falsk? Hva betyr å åpne en tvist?

Sorry avsporingen, kanskje man skal sende PM hvis man har slike spm..?

Det gjorde jeg. De fjernet listingen fordi de trodde den var falsk og sa at om 7 dager må jeg åpne en tvist/sak i paypal så får jeg pengene mine tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...