Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan de var i sålen? Er de tynne? Noen balerina's er så tynne at jeg kjenner hver stein jeg tråkker på.. Ikke gøy :P

Vet hva du snakker om. Gikk litt med dem utenfor hvor det er masse småstein, og blir mer plaget av ballerinaene fra H&M for å si det sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe slike også :fnise:

DRITkule :ironi:

Med det antrekket jeg postet på forrige side!

Oh joy, mama is feelin' sexy!

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Noz! Du kjøpte en cardigan ikke sant? Kan du linke til den igjen?

Skrevet

Den jakken som ble postet her (fantes i rød og sort) som ble vurdert i S eller M var nydelig! Tror jeg må ha en sånn! :jepp:

Ellers har jeg handlet litt småtteri i det siste:

Magisk leppestift - Denne fikk jeg skikkelig rosa lepper av, men det var faktisk den fargen jeg ble anbefalt da jeg skulle kjøpe meg en naturlig leppestift for noen år siden.

Mørk rød kjole

Touch screen vanter - Grå

Hårbånd til lillesnuppa - Veldig kinakvalitet, men det er helt ok.

200 hårstrikker til lillesnupp (det forsvinner jo stadig)

Hårspenner til lillesnupp - Disse var ikke veldig fine og innmari store.

Hårbånd til frøkna - Veldig fint!

Sportsbh - Jeg har en sort fra før (genial for store pupper)

Jeg har også kjøpt puppeteipen mange andre har kjøpt, men har ikke testet enda. Den kom på noen få dager da!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men fra spøk til alvor. Fikk disse i går. Har så korte skuldre, så bhene mine gnager så fælt. Tenkte det var verdt å prøve for 6 kr inkl. frakt. Vet at de koster 60-70 kr på Change for bare en.

Fungerer ypperlig! Litt vond i starten, men man blir fort vant med den! :)

Virker solide, og kommer i svart, ikke hvit som på bildene og som det står i teksten. Men det er sånn jeg ikke gidder å lage en sak ut av. Har for det meste svart undertøy også, så :fnise:

Funker disse om stroppene er for lange? Har en BH som sitter bra bortsett fra at stroppene kunne være kortere, men jeg har ikke symaskin og den har så tykke stropper...

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Skjorte - Kvaliteten var ikke bra. Når jeg skal kneppe igjen må jeg være forsiktig, det virker som det revner litt inni knappehullene...

Genser - Den ser varm og tykk ut på bildet, men den var veldig tynn. Stor var den! Synes den var fin :)

Ehh, du syns den ser varm og tykk ut på bildet ?? Da Må du ha lagt ut feil link ?? :vetikke:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

• Liker 5
Skrevet

Funker disse om stroppene er for lange? Har en BH som sitter bra bortsett fra at stroppene kunne være kortere, men jeg har ikke symaskin og den har så tykke stropper...

Altså. Jeg måtte ta ned stroppene veldig mye, ellers grov de seg inn i skuldergropa. Noe som var veldig smertelig.. :fnise:

Skrevet

Kjøpte denne jakken. Målte skuldrene mine til 38 og brystet til 87, men tror det er bedre å ta M, så kan jeg ha litt tykkere klær under jakken! :)

Selger svarte aldri ang dette med verdi på pakken, så la med en notat til selger da jeg betalte for jakken. Håper de bare gjør det, slik at jeg slipper å betale dyre dommer for toll.

Skrevet

Ehh, du syns den ser varm og tykk ut på bildet ?? Da Må du ha lagt ut feil link ?? :vetikke:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

I forhold til sånn den er i virkeligheten, ja?

Skrevet

Magisk leppestift - Denne fikk jeg skikkelig rosa lepper av, men det var faktisk den fargen jeg ble anbefalt da jeg skulle kjøpe meg en naturlig leppestift for noen år siden.

Hvilkien kjøpte du?

Gjest NozMonster
Skrevet

Litt diverse fra ønskelisten:

Bluse denne er egentlig litt too much for meg, så vi får se :ler:

uuuæææhhhhh, denne vil jeg ha!!

men det var jo så få mål på den? (jeg er spesielt opptatt av at den ikke skal være for løs i midjen)

skal jeg ta sjangsen montro? :lete: (er størrelse (32) - 34 på h&m)

Skrevet

Vil by på en ting, men det sto at det ikke ble sendt til Norge. Kontaktet selgeren, og han/hun sa at det var mulig og sende til Norge hvis jeg betalte ekstra fraktkostnader. Men det går ikke å by siden jeg har adresse i Norge, og det står at det ikke blir sendt til Norge. Skal jeg endre noe slik at jeg kan by, eller må selger gjøre det?

Anonym poster: c40702573cbd19422ddb3ff8a9b2e3b0

Skrevet

Vil by på en ting, men det sto at det ikke ble sendt til Norge. Kontaktet selgeren, og han/hun sa at det var mulig og sende til Norge hvis jeg betalte ekstra fraktkostnader. Men det går ikke å by siden jeg har adresse i Norge, og det står at det ikke blir sendt til Norge. Skal jeg endre noe slik at jeg kan by, eller må selger gjøre det?

Anonym poster: c40702573cbd19422ddb3ff8a9b2e3b0

Selger må ordne her. For all del, aldri godta å betale kun via PP. Da mister du faktisk kjøpsbeskyttelsen din!

Learned the hard way :(

• Liker 1
Skrevet

Hvilkien kjøpte du?

Det er nok den som heter Magic - den er grønn i stiften, men når du påfører den, blir den rosaish.

Fungerer som juling!

(Og det beste er at ingen spør om å få låne leppestiften min når jeg er ute på byen - alt de ser er en grønn stick :fnise: )

Skrevet (endret)

Clean cotton parfyme. Eneste parfymen jeg liker og tåler. I tilegg er flasken liten, noe som passer bra siden jeg aldri får brukt opp store flasker.

Har kjøpt denne før og var fornøyd.

Og Navy Carhartt lue. Jeg elsker disse luene, og denne var mye billigere enn på butikk.

Endret av Karpuzi
Gjest Sitrondrops
Skrevet (endret)

Disse tingene har jeg fått i det siste:

Plastbokser til å så frø i Disse var litt mindre enn jeg trodde, men veldig fornøyd.

Makronmatte og dekomax Ikke prøvd dem ennå men virker som bra kvalitet. Må legge til at dekomax pennen er endel mindre enn vist på bildet, men fullt brukbar.

Lue Akkurat som på bildet, veldig fornøyd!

Bh dingser Ser bra ut, ikke prøvd ennå.

Endret av Sitrondrops
Skrevet

Clean cotton parfyme. Eneste parfymen jeg liker og tåler. I tilegg er flasken liten, noe som passer bra siden jeg aldri får brukt opp store flasker.

Har kjøpt denne før og var fornøyd.

Og Navy Carhartt lue. Jeg elsker disse luene, og denne var mye billigere enn på butikk.

Lukter den som clean cotton lyset fra Yankee?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...