Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen fine topper for oss som er str 38-40? Alle er jo så små :-( Tenker både casual og litt finere altså...

Anonym poster: 7824053784b4687e1ce47975f36ac55e

Bruk ebay.co.uk og handle fra britiske selgere.

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en jakke, elsker disse her med mykt for, (har 3 fra før) Dessuten ser de nydelige ut!

Også er de nesten umulige å oppdrive i norske butikker, særlig i akkurat den

fargen du ønsker.....

http://www.ebay.com/itm/MENS-1980S-LEVIS-BLACK-JACKET-W-SHERPA-LINING-44R-/170974979958?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=jQ4ZNdxtCcXWcx2GUKxnlzFKMM8%253D&orig_cvip=true&rt=nc

Skrevet

Enda en jakke, elsker disse her med mykt for, (har 3 fra før) Dessuten ser de nydelige ut!

Også er de nesten umulige å oppdrive i norske butikker, særlig i akkurat den

fargen du ønsker.....

http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc

Akkurat de er gode. Jeg har og kjøpt noen ola jakker på ebay av private selgere som jeg er veldig fornøyd med.

Skrevet

Takktakk! ^^ Funker de bra?

Pleier å bruke samboer sine når jeg er ute på joggetur. De fungerer veldig bra. Anbefales virkelig!

Gjest badeand1
Skrevet

Pleier å bruke samboer sine når jeg er ute på joggetur. De fungerer veldig bra. Anbefales virkelig!

Yay. ^^ *kjøpe to stk*

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt disse i mange varianter, og jeg elsker dem!

Men man får det man betaler for. 20 kr er jo ingenting, og de er ikke formsydde så det pleier å komme noen hvite streker i baken etterhvert. Men det er verdt det! De ser veldig realistiske ut også, mange har spurt meg om det er ekte olastoff :ler:

Hvilken str bruker du i norske str...?:)

Skrevet

Jippi! Mange fine ting i posten!

Eyelineren noen her lurte på hvordan var. Jeg testet den på handa med en gang for jeg var så spent! Aplikatoren var veldig enkel å lage tynne linjer med, og fargen var god. Jeg har tidligere brukt Urban Decay sin vannfaste liner, men nå går jeg over til denne! 123kr vs 7kr, halloo!! Lineren sitter like bra som Urban sin, og for å ta den av gnir du bare litt og det kommer av "flak" på samme måte som de dyrere versjonene :danse: Edit: Pakkningen har litt kjip plastikk-følelse, men det må man regne med.

Veske som er stor nok til å romme Pc og notatperm! veldig greit :)

Pc-skin Som gjør det enklere for studenten :P i harry/kult leopardmønster! :fnise:

Følger det med ingrediensliste på billigsminken? Sjekk den isåfall nøye opp mot datablader.

Ikke meningen å komme inn i tråden bare for å være negativ, vil bare gi et godt tips om at billigsminke fra land i Asia, Sør-Amerika etc. kan inneholde store mengder gifter, bla. tungmetaller som bly og kvikksølv

• Liker 6
Skrevet

Hvordan tør dere kjøpe hud og kroppspleie produkter fra kjente merker, når nesten alt er dårlige kopier?

Anonym poster: 96feb33a62d75cf2e7819ef69c12cd03

Dette tenker jeg også... Sminke, pels og leker til frøkna kjøper IKKE jeg fra "ebay-kina."

• Liker 3
Gjest Ambitions
Skrevet

Følger det med ingrediensliste på billigsminken? Sjekk den isåfall nøye opp mot datablader.

Ikke meningen å komme inn i tråden bare for å være negativ, vil bare gi et godt tips om at billigsminke fra land i Asia, Sør-Amerika etc. kan inneholde store mengder gifter, bla. tungmetaller som bly og kvikksølv

Jeg er egentlig smertelig klar over det du sier, og er igrunn en ingrediensgeek på både sminke, hudpleie og hårprodukter. Men her lukket jeg øynene og håpet på det beste, mye pga den kostet 6 kr :) Ingrediensliste fikk jeg ikke med.. sjokk..
Gjest Ambitions
Skrevet

Jeg ba om å kansellere kjøpet mitt på den tightsen som jeg aldri fikk shippingkostnadene på, og fikk svar i dag at de hadde gitt meg invoice. Men nå har jo jeg kjøpt akkurat samme produkt av en annen selger! Er dette god nok grunn til å be om å slette kjøpet?? åhr..

Skrevet (endret)

Jeg ba om å kansellere kjøpet mitt på den tightsen som jeg aldri fikk shippingkostnadene på, og fikk svar i dag at de hadde gitt meg invoice. Men nå har jo jeg kjøpt akkurat samme produkt av en annen selger! Er dette god nok grunn til å be om å slette kjøpet?? åhr..

Spill dum og spør igjen. Det fungerer alltid.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Skrevet

Spill dum og spør igjen. Det fungerer alltid.

Og bruk gjerne litt jungelengelsk. ;)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat de er gode. Jeg har og kjøpt noen ola jakker på ebay av private selgere som jeg er veldig fornøyd med.

Jepp, mange av modellene lages ikke lenger heller, E-bay er genial slik sett...

Skrevet

Jepp, mange av modellene lages ikke lenger heller, E-bay er genial slik sett...

Ja desverre er det om å gjøre å vinne budrundene :(

Skrevet

post-54759-0-05519900-1358949713_thumb.jpost-54759-0-41966500-1358949726_thumb.j

Dette mottok jeg på døra i dag!!! ÅÅÅ, lykke!! VS undertøy, perfekt :ler:

Dette er selgeren; HER

Kjempe god selger og lave priser. Jeg er forelsket!

Skrevet

post-54759-0-05519900-1358949713_thumb.jpost-54759-0-41966500-1358949726_thumb.j

Dette mottok jeg på døra i dag!!! ÅÅÅ, lykke!! VS undertøy, perfekt :ler:

Dette er selgeren; HER

Kjempe god selger og lave priser. Jeg er forelsket!

Nice, skal sjekke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...