Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk 3D White Crest tannbleking i dag. Gleder meg til å prøve de! :-)

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dere husker den kjolen her som jeg la ut bilde av?

Jeg endte opp med å ta av den rosa delen. Også kom jeg på at jeg hadde denne kjolen, som var et mislykket kjøp. Så tenkte å kombinere de litt. Tok av overdelen på den kjolen.

Legg merke til at prosjektet mitt er bare midveis. Skal kutte av lengden litt, men tenkte å inspirere dere som også har noen mislykkede kleskjøp fra ebay om at det kan sys om! :)

Glemte å ta før-bilde av den helt svarte kjolen. Kom på det etter at jeg hadde sprettet opp sømmen på overdelen.

Før

537292_10200360989774387_1189668190_n.jpg

Underveis

601140_10200372582504198_577527509_n.jpg

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om dere husker den kjolen her som jeg la ut bilde av?

Jeg endte opp med å ta av den rosa delen. Også kom jeg på at jeg hadde denne kjolen, som var et mislykket kjøp. Så tenkte å kombinere de litt. Tok av overdelen på den kjolen.

*klipp*

Det var innmari smart! Kunne du lagt ut bilde av det ferdige resultatet også (når du er ferdig med den)? Det ser ut som det kommer til å bli bra :)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

• Liker 1
Skrevet

Lå på ønskelista i det som føltes som en evighet, og da de bare hadde to igjen i størrelsen, turte jeg ikke vente lengre. Rosa kjole.

Skrevet

Vil du gi link? :)

Har brukt ti minutter på å finne link, men den er borte fra ebay... :(

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

Skrevet

Det var innmari smart! Kunne du lagt ut bilde av det ferdige resultatet også (når du er ferdig med den)? Det ser ut som det kommer til å bli bra :)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Så klart kan jeg gi dere ferdig resultat om dere ønsker det :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte et par av disse halsbåndene med lys, og må bare si at jeg er skikkelig positivt overrasket. Lyset er veldig sterkt, og hunden vises dermed godt :)

Hundehalsbånd med lys

Gjest Ambitions
Skrevet

Lå på ønskelista i det som føltes som en evighet, og da de bare hadde to igjen i størrelsen, turte jeg ikke vente lengre. Rosa kjole.

Wao! Kan du fortelle hvordan den er når du får den? evt bilde? :D den var kjempefin!
  • Liker 2
Gjest Ambitions
Skrevet

Har brukt ti minutter på å finne link, men den er borte fra ebay... :(

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

Æsj, typisk det :P Takk for du prøvde ihvertfall :))))
Skrevet

Kjole - Var lik som bildet, og den passet kjempe bra :)

Kunne du lagt ut bilde av denne kjolen? Altså, hvordan din er.

Skrevet (endret)

Her har jeg handlet i dag;

Den forje linken jeg så noen her hadde handlet fra hadde dyrere frakt enn selve produktet. Så jeg måtte lete ei stønn før jeg fant denne første her...

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

$(KGrHqVHJE!FDNzNCzipBQ8D4dL-2w~~60_35.JPG

$(KGrHqF,!okE8(53tk6qBPPoy5qVOg~~60_3.JPG

!B8YOCWgBmk~$(KGrHqZ,!iYEzNc0lssSBM22bfJe-Q~~0_35.JPG

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2648

$(KGrHqN,!iEE8I)b!hHWBPTtmvuOFQ~~60_35.JPG

http://www.ebay.com/itm/150861436359?var=450094642209&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

$(KGrHqV,!isE+2-St7KeBQCSWpQmMw~~60_57.JPG

Endret av Wonders
  • Liker 3
Skrevet

Genser Sommergenser, men kul. Gleder meg til å bruke den på sommeren.

Er den like gjennomsiktig som jeg ser for meg at den er? Er kvaliteten imponerende for prisen, eller forventet? Kunne du tatt noen bilder av detaljene? Er så usikker på den genseren, haha:( Vil ha, absolutt.

Skrevet

Genser Sommergenser, men kul. Gleder meg til å bruke den på sommeren.

Rød leppestift Digger fargen! Nå skal jeg finne meg en knæsj rød neglelakk

Har du mottatt denne genseren ? :) Kunne du vær så snilt og lagt ut bildet av deg selv med den ? :) *Smilerpent* :biggrin:

Skrevet (endret)

Er den like gjennomsiktig som jeg ser for meg at den er? Er kvaliteten imponerende for prisen, eller forventet? Kunne du tatt noen bilder av detaljene? Er så usikker på den genseren, haha:( Vil ha, absolutt.

Ja, du må ha en topp under, eller bikini. Den er gjennomsiktig. Jeg har en svart topp som jeg har tenkt å ha under.

Jeg har ikke brukt den så mye. Bare hatt den på meg, og tatt den av igjen. Hva jeg kan si på kvaliteten er dermed litt usikkert. Den ser ut som på bildene, men jeg tror jeg ville vært forsiktig med å vaske den i vaskemaskin. Eneste er vel kanskje at (hvis du ser på de to nederste bildene) at disse hullene som er laget naturlig kan revne litt.

Jeg kan ikke ta noen bilder akkurat nå, men kan se hva jeg får til i løp av dagen.

PS: Den ser veldig lik ut som på bildene, syns jeg.

Jeg skal kjøpe meg en hvit med blomster på..

Ønsker meg

Endret av One-x
Skrevet

Har du mottatt denne genseren ? :) Kunne du vær så snilt og lagt ut bildet av deg selv med den ? :) *Smilerpent* :biggrin:

Nei, ikke bilde av meg. Jeg kan legge ut bilde av genseren, men ikke akkurat nå.

Skrevet

Nei, ikke bilde av meg. Jeg kan legge ut bilde av genseren, men ikke akkurat nå.

Hadde vært kjekt å sett den på, siden da får ett inntrykk av lengde og kvaliteten, trenger ikke vise ansiktet da :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Fikk denne vesken i dag. Den lukter litt sært, men ser fantastisk ut, jeg elsker den. Satser på at den mister mesteparten av den kjemiske lukten når den blir luftet litt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...