Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelig smykke! Helt likt bildet <3

Veldig jugglete, da.

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Ambitions
Skrevet

Veldig jugglete, da.

Jeg synes det er et kjempefint smykke.

• Liker 6
Skrevet

Veldig jugglete, da.

Om det er juglete eller ikke, skal vel du drite i ? Om du har andre forventninger enn juggel, så legger du mer enn 10 spenn i ett smykke vøtt. Idiotisk å skrive sånne kommentarer.

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

• Liker 8
Skrevet

Om det er juglete eller ikke, skal vel du drite i ? Om du har andre forventninger enn juggel, så legger du mer enn 10 spenn i ett smykke vøtt. Idiotisk å skrive sånne kommentarer.

Oooh så sint.

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

• Liker 2
Skrevet

Nja, no er jo dette ei side der ein kjem med tilbakemeldingar om kjøp og får tips om kjøp på ebay.

Då må ein tåle at ikkje alle kommentarane inneheld: <3, <3, ææælsker og :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på å gi tilbakemelding på kvalitet, shipping o.l av egne kjøp og spørre om tips og råd (som tråden opprinnelig var ment som), enn å vær nedlatende og frekk om andres kjøp....

• Liker 16
Skrevet

Har kjøpt denne:

3905254433234040_1.jpg

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Forskjell på å gi tilbakemelding på kvalitet, shipping o.l av egne kjøp og spørre om tips og råd (som tråden opprinnelig var ment som), enn å vær nedlatende og frekk om andres kjøp....

og ikke minst hvor irriterende det er med sånn unødvendig avsporing.

Merkelig nok så kommer alle disse kommentarene fra AB`er....

Yvonne har laget oppdaterte retningslinjer for tråden, så jeg anbefaler alle som er usikre på

dem å ta en titt.

Kadust: den jakka var stilig!

hvordan er den i stoffet? er den å stiv som den ser ut?

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk denne jakken igår, i grønn: http://www.ebay.com/...=item2321f0d623

Looove it!!

Å herregud, Kadust - den der var helt sinnsykt kul! Skrev selger ned verdi, eller betalte du toll? Og kan du si litt om stoffet og størrelsen?

Skrevet

Å herregud, Kadust - den der var helt sinnsykt kul! Skrev selger ned verdi, eller betalte du toll? Og kan du si litt om stoffet og størrelsen?

Jeg betalte ikke noe toll. Tror jeg. :klo:

Jeg bestilte den i medium, den passer meg som alt annet i medium egentlig. Eneste jeg kan si er at den er litt smal over armene, men har du slanke armer går det helt fint.

Stoffet er i denim, så det er ikke så veldig stretch i det, bare en liten del på undersiden av armene. Derfor vil jeg anbefale at du måler deg for å få riktig størrelse. Det gjorde jeg. :)

Skrevet

Det var noen av dere som ønsket tilbakemelding på støvelettene jeg kjøpte.

Jeg fikk de på onsdag og Jeg ELKSER de <3 Var redd de ville vœre for store da jeg så at jeg hadde bestillt de en halv størrelse for store, ved et uhell. Men de satt som et skudd og virker gode å gå på. Har prøvd de litt på inne, da det er masse snø ute og støvelettene er i semsket "skinn".

IMG_1215.JPG

Oppbrettet kant. Ble ikke så gode bilder, men dere får ett inntrykk av de iallefall.

IMG_1216.JPG

Nedbrettet. Jeg kommer nok til å bruke de mest slik, da jeg har veldig tynne bein og føler de blir litt vell store for meg når de er oppbrettet

Gjest NozMonster
Skrevet

Det var noen av dere som ønsket tilbakemelding på støvelettene jeg kjøpte.

Jeg fikk de på onsdag og Jeg ELKSER de <3 Var redd de ville vœre for store da jeg så at jeg hadde bestillt de en halv størrelse for store, ved et uhell. Men de satt som et skudd og virker gode å gå på. Har prøvd de litt på inne, da det er masse snø ute og støvelettene er i semsket "skinn".

Oppbrettet kant. Ble ikke så gode bilder, men dere får ett inntrykk av de iallefall.

Nedbrettet. Jeg kommer nok til å bruke de mest slik, da jeg har veldig tynne bein og føler de blir litt vell store for meg når de er oppbrettet

det var meg det, som spurte om det :)

Tusen takk for så god tilbakemelding, til og med med bildet!

De ser veldig fine ut, men er det litt store i leggen?

Jeg må bestandig bruke leggvarmere som jeg lar være i skrukker oppover leggen utenpå et par strømpebukser

inni skoen for at det skal se ut som at støvletten sitter stramt.

Så derfor ble jeg litt skeptisk til disse støvlettene :/

Skrevet

Fikk denne vesken i går og jeg er strålende fornøyd! Bestilte den 1. januar. Den er faktisk litt større enn jeg hadde forventet, men det er jo bare et pluss!

Åh, den var fantastisk fin i lilla. Kan du ta bilde av deg med den "på deg"?

Skrevet

det var meg det, som spurte om det :)

Tusen takk for så god tilbakemelding, til og med med bildet!

De ser veldig fine ut, men er det litt store i leggen?

Jeg må bestandig bruke leggvarmere som jeg lar være i skrukker oppover leggen utenpå et par strømpebukser

inni skoen for at det skal se ut som at støvletten sitter stramt.

Så derfor ble jeg litt skeptisk til disse støvlettene :/

Som jeg skrev har jeg veldig tynne ben/legger. Men når jeg bretter de ned legger man ikke merke til at de er litt store, da de blir presset mer sammen mot leggen. De sitter veldig godt på selv om de er myke i stoffet som går oppover leggen.

Gjest Ambitions
Skrevet

Har kjøpt denne:

3905254433234040_1.jpg

Vil du gi link? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...