Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer jeg også på. På bildene til den selgeren der, var de i infoen betydelig dårligere støpt enn på selve hovedbildet:(

Ja, og "diamantene" eller hva man skal kalle det, var mye mindre klare. Så veldig billig ut.

Var så fine på de andre bildene hos den andre selgeren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Øredobbene ligner mest på slik de ser ut på nederste bilde her, kansje litt mørkere. De var mindre enn jeg hadde sett for meg, men jeg er veldig fornøyd, hadde jeg bare hatt proppene :P hahajzcceh2.jpg

Endret av Ambitions
Gjest Ambitions
Skrevet

Et spm til: Cotton blends, er ikke det bomull? Fikk polyester..

Gjest NozMonster
Skrevet

Et spm til: Cotton blends, er ikke det bomull? Fikk polyester..

neei, det er ikke bare bomull... det er polyester/bomullsblanding..

Skrevet (endret)

Har noen av dere erfaring med å handle VS tøy fra ebay? Hvem selger bruker dere? Har sett det BAMCHICKAWOWOWW (hehe) settet og jeg vil ha det. Selger minsker verdi.

Så det blir kjøpt på fredag da jeg får lønning!

Men har dere handlet noe VS derfra? Evt. hvem selgere?

VS er victoria secret for de som lurer :D

Edit: skrivefeil.

Endret av Blur
Skrevet

Hmm.. er det normalt å få øredobber uten proppene bak? :/

Vet at noen selgere selger disse løst. Her en en link :)

Gjest Ambitions
Skrevet

Smart! Har du kjøpt sånne? Jeg prøvde med noen i metall jeg har hjemme, men de var for små i hullet..
Skrevet

Smart! Har du kjøpt sånne? Jeg prøvde med noen i metall jeg har hjemme, men de var for små i hullet..

Har ikke prøvd av de fra ebay, hadde noen i gummi fra før av. Men vurderer å kjøpe den jeg linket - har så mange uten (som har blitt borte i løpet av åra)

Skrevet

Hei!

Er noe jeg veldig gjerne ville ha kjøpt fra en UK-selger, som det står at ikke shipper til Norge. Er det noen vits i spørre selger om shipping til Norge går ann, hvis jeg betaler ekstrakostnadene? Noen som har opplevd at det går?

Gjest Ambitions
Skrevet

Har ikke prøvd av de fra ebay, hadde noen i gummi fra før av. Men vurderer å kjøpe den jeg linket - har så mange uten (som har blitt borte i løpet av åra)

Siden de er gummi, vil de passe flere størrelser? Var det jeg tenkte på :P
Skrevet

De er kjempepraktiske! Og har fungert på alle mine øredobber!

• Liker 1
Skrevet

Prisen på dette grusomme plagget kan da ikke stemme ? :sjokkert:

Selgeren må ha endret prisen i fylla. I kjøpshistorikken har det ihvertfall gått for 10$.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også kjøpt noen sånne, de jeg har kjøpt går iallfall an å utvide litt slik at de passer til forskjellige størrelser. 200stk for 10kr :fnise:

Hei!

Er noe jeg veldig gjerne ville ha kjøpt fra en UK-selger, som det står at ikke shipper til Norge. Er det noen vits i spørre selger om shipping til Norge går ann, hvis jeg betaler ekstrakostnadene? Noen som har opplevd at det går?

Jeg har opplevd at det går ja, bare å prøve :)

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Selgeren må ha endret prisen i fylla. I kjøpshistorikken har det ihvertfall gått for 10$.

Ser selgeren har flere plagg til vanvittige priser, så må nok være fylla :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser selgeren har flere plagg til vanvittige priser, så må nok være fylla :fnise:

Extensions til omlag 17 000 NOK anyone?

Edit: Ser prisen endret seg når man gikk inn på den. Men sto til 3 034 dollar under listingen.

Endret av Adele
Skrevet

De pleier å sette opp prisen såpass når de er tomme for varen slik at ingen kjøper, og så setter de den ned til normal pris igjen når de får den inn :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar :) Er disseskoene i sort jeg sikler på, men om frakten blir mye (hvis selger godtar så klart..) så får det være. Men greit å høre :)

Det du kan gjøre siden de ikke sender til Norge, er å skaffe deg en postboksadresse i USA. Har selv en slik, og har brukt den flere ganger, - og det virker litt mer komplisert enn det egentlig er :)

http://www.jetcarrier.com/info/myaddress.asp

Endret av Frk Midnattsol
Skrevet

Skoene sendes fra UK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...