Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer, når du nevner det så husker jeg at det var en sak der... Fikk du hjelp fra ebay eller paypal til slutt?

Nå ble jeg litt usikker her, kjipt om det skulle gå gale.

Fikk ikke hjelp av noen av de, egentlig.

Prøvde å kontakte selger i flere måneder, både via PP, ebay og mailadresse - men ingenting hjalp. Så til slutt meldte jeg de inn til noe sånn internasjonalt scam-greier (husker ikke navnet på det akkurat nå). Tenkte jeg skulle stikke innom politiet, høre om det var mulig å anmelde forholdet - men tenkte å sende en siste melding. Da svarte de endelig. Og de kom med beskyldning om at jeg har mottatt kjolen, og prøver å scamme de. Er det mulig.

På mandagskvelden kom det faktisk inn en melding fra selger der h*n hadde "print screenet" at leveransen var levert.

Har hørt med samboer og naboer, ingen som har mottatt noen levering i mitt navn. Så tror de har levert pakken til feil adresse, rett og slett.

Jeg får jo ikke brukt kjolen nå, da jeg skulle opprinnelig bruke den i et bryllup i starten av oktober. Endte opp med å måtte kjøpe en ny kjole. Bare denne gang fra butikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer, når du nevner det så husker jeg at det var en sak der... Fikk du hjelp fra ebay eller paypal til slutt?

Nå ble jeg litt usikker her, kjipt om det skulle gå gale.

Men altså. Man vet aldri om selgeren bak skjermen er scam eller ikke. Men tipset jeg fikk fra både Ebay og PP, som jeg nå gir videre til deg/dere, er å alltid kjøpe via både Ebay og Paypal. Det gjør at du er godt rustet mot scam.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Kjøpte akkurat:

Hårpynt

Den hårpynten bestilte jeg for en stund tilbake og den er kjempefin, anbefales virkelig!

Gjest Sitrondrops
Skrevet
Hei, lurte på om du kunne oppdatere størrelsen og kvaliteten på hvordan vesten var når du får den?
  • Liker 1
Skrevet

Den hårpynten bestilte jeg for en stund tilbake og den er kjempefin, anbefales virkelig!

Så bra med tilbakemelding på denne! Kjøpte du den med to blader eller seks blader?

Anonym poster: e141612fb5154dea263bedcadbc114b8

Gjest Sitrondrops
Skrevet (endret)

Så bra med tilbakemelding på denne! Kjøpte du den med to blader eller seks blader?

Anonym poster: e141612fb5154dea263bedcadbc114b8

Den med 5 blader har jeg. :)

Noen andre kjøp jeg har gjort i det siste som jeg er fornøyd med:

Lue Fin strikket lue. Rød og sort er veldig fine, ikke så store som på bildene men fin. Rask shipping!

Packman genser litt kort i armene, men helt ok, blir nok daffegenser.

Kortholder fin som liten gave til mann/gutt.

Concealer kit synes dette var bra til den prisen, men er jo litt skeptisk mtp hva kineserne har brukt av ingredienser i sminken, innholdsfortegnelsen er ikke-eksisterende.. men uansett, den dekker veldig bra. Rask shipping.

Endret av Sitrondrops
Skrevet

Kjøpte akkurat:

Kjole

Skjørt

Hårpynt

Hei!

Kan du oppdatere ang. kjolen når du får den?

Om du er fornøyd + kvalitet ++

Vurderer denne jeg også :)

Anonym poster: 034525abdbdb0513aee5a939d2256e71

Skrevet

Hei!

Kan du oppdatere ang. kjolen når du får den?

Om du er fornøyd + kvalitet ++

Vurderer denne jeg også :)

Anonym poster: 034525abdbdb0513aee5a939d2256e71

Det skal jeg :) Har vært litt tvilsom på den selv egentlig, men tenker det verste og håper på det beste! :)

Skrevet

Hvis ikke selger sender til Norge kan man alltid spoerre.

man spoer under:

"ask seller a question"

Husk og spoerre om kostnader samtidig.

altsaa:

Do you ship to Norway and how much for postage

naar du vinner auskjonen saa send seller en melding om total postage. Da faar du ingen overraskelser.

Skrevet

Hvis ikke selger sender til Norge kan man alltid spoerre.

man spoer under:

"ask seller a question"

Husk og spoerre om kostnader samtidig.

altsaa:

Do you ship to Norway and how much for postage

naar du vinner auskjonen saa send seller en melding om total postage. Da faar du ingen overraskelser.

Har i første omgang skrevet at jeg er interessert skoene og om selger er villig til å gjøre ett untak ved å sende til norge, så får vi ta eventuell fraktpris når han eller hun har svart :) Men skoene var sinnsykt kule, hååååper det går!

Skrevet (endret)

Den med 5 blader har jeg. :)

Kult. Jeg har bestilt med 5 blader. Nå gleder jeg meg skikkelig! :nigo:

Vel, en hel bunch av oss her inne kjøpte en babylue med faux fur, men som viste seg å ha ekte pels i seg..

Bare for å gjøre dere obs på det så har ikke selgere fra Kina lov å selge ekte pels kunder i England pga dyrevernlover i England.Derfor er det mange som skriver at det er fake pels i annonsene. Bare sånn dere har det litt i bakhodet.

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

Jeg husker den saken som Adele referer til når det blir sagt. Hvor selger sa det samme, at de ikke fikk lov til å skrive det i annonsen. Pelsen kjennes ikke ut som ekte pels, og ser ikke ut som ekte pels.

At de flår dem levende..... Jeg kjenner jeg er ganske kvalm fortsatt etter hva AB sa, og har lagt vekk vantene.

Endret av One-x
Gjest gressløk
Skrevet

Hei, lurte på om du kunne oppdatere størrelsen og kvaliteten på hvordan vesten var når du får den?

Heg kjøpte denne i høst.:) den er kjempefin!

Den er omtrent en vanlig xs, men den er litt kortere framme, så den blir på en måte hengende mer på siden og ikke så mye foran, slik det kan se ut som på noen av bildene, men den sitter pent for det.

Har en venninne som har en fra vila, og kvaliteten er så og si den samme. Jeg har tilogmed vasket min på 40 grader uten problemer.

Skrevet (endret)

Fått svar fra selger om at størrelsen på size 4 (37) er ca. 26 cm. Er så i tvil om jeg skal kjøpe de eller ei.

Jeg liker de, men vet ikke om jeg kommer til å bruke de noe særlig? Går så sjeldent med høye hæler da vi har bare oppoverbakker hjem fra byen her.

Edit: Glemte linken!! Her kan man finne de skoene jeg snakker om :)

Endret av Adele
Skrevet

Fått tre pakker idag!

Jakke - Jeg elsker, elsker, elsker den. Fantastisk tacky, og passet perfekt!

Leopard-tight- dritkule, men ble for stretchet i fargene når den var på meg. Skal gis bort.

Galaxy-tights - Samme som over.

( Tighstene er motsatt med linkene..orket bare ikke fikse da jeg oppdaget feilen. Unnskyld! )

Skrevet

idag kom puppeteipen i posten! skal gi dere rapport når jeg har fått prøvd :fnise:

Skrevet

idag kom puppeteipen i posten! skal gi dere rapport når jeg har fått prøvd :fnise:

Allerede? Bestilte du den ikke på søndag eller mandag eller noe sånn?

Skrevet

Allerede? Bestilte du den ikke på søndag eller mandag eller noe sånn?

bestilte den på søndag, ja :) gikk utrolig fort!

• Liker 1
Skrevet

På mandagskvelden kom det faktisk inn en melding fra selger der h*n hadde "print screenet" at leveransen var levert.

Be om å få se signaturen, så kan du se om du kjenner igjen navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...