Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det å selge brukte truser på ebay er big buisness og jeg må innrømme at jeg i blakke perioder har spøkt til roomien om det selv ;) Tenk så genialt! Kjøpe en 3 pack for 80kr på H&M, bruke dem noen timer og selge dem til en pervo for en 50-lapp stykket!

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne annonsen må jeg bare vise dere. Noen som har lyst på et par truser?

Her vises passformen på en smule..kreativ måte. Legg merke til rosen som vokser opp fra trusekanten :fnise:

Oi...stringtruse også.....

Jeg likte spesielt at den var beskrevet som "New with tags: A brand-new, unused, unworn and undamaged item in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached". :fnise:

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

• Liker 1
Skrevet

Nå tør jeg snart ikke lese i denne tråden lenger. Brukte truser og strømpebukser med penisfuteral!?!

• Liker 2
Skrevet

Vanter Deilig å ha på henda, og jeg elsker fargen! :hjerte:.

Disse blir mindre deilig når du begynner å tenke over hvor kaninpelsen kommer fra. Kina. Der flår de dyra levende.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 3
Skrevet

Disse blir mindre deilig når du begynner å tenke over hvor kaninpelsen kommer fra. Kina. Der flår de dyra levende.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Det er falskt.

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

• Liker 3
Gjest Euforia
Skrevet

Iphonedeksel: http://www.ebay.com/itm/170951342282?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Fin neglelakk: http://www.ebay.com/itm/221030807140?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Solbriller: http://www.ebay.com/itm/330719779743?var=540061236258&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Dette er ting jeg har kjøpt den siste måneden. Kjæresten min fikk se kjøpene og sa at jeg kommer til å se ut som et romvesen, og hahaha, når jeg tenker på alle tingene sammen, så har han jo et poeng... :laugh: :laugh: :laugh:

Skrevet

Det er falskt.

:Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Skulle egentlig ikke kjøpe noe mer i Januar etter skoene, men kom over dette iphonedekselet, og måtte bare... :wow:

• Liker 4
Skrevet

Skulle egentlig ikke kjøpe noe mer i Januar etter skoene, men kom over dette iphonedekselet, og måtte bare... :wow:

Det vil jeg ha, og jeg har ikke iphone

• Liker 3
Skrevet

Jeg oooooog!!!

Skrevet

Det er falskt.

Vel, en hel bunch av oss her inne kjøpte en babylue med faux fur, men som viste seg å ha ekte pels i seg..

• Liker 4
Skrevet

Noen som har bedt en selger om å shippe til norge selv om norge ikke står på listen? Funnet noen sinnsykt kule sko som ikke shippes til norge og vurderer å spørre selger. Dere som har spurt, hvordan har dere løst det med frakt?

Skrevet

Det er falskt.

Bare for å gjøre dere obs på det så har ikke selgere fra Kina lov å selge ekte pels kunder i England pga dyrevernlover i England.Derfor er det mange som skriver at det er fake pels i annonsene. Bare sånn dere har det litt i bakhodet.

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

Skrevet

Noen som har bedt en selger om å shippe til norge selv om norge ikke står på listen? Funnet noen sinnsykt kule sko som ikke shippes til norge og vurderer å spørre selger. Dere som har spurt, hvordan har dere løst det med frakt?

Selger sender bare en invoince til meg via paypal hva frakten koster. En faktura egentlig som du betaler.. Eller så lager selger en customized for *brukernavn* do not buybunless you are *brukernavn*

Skrevet

Selger sender bare en invoince til meg via paypal hva frakten koster. En faktura egentlig som du betaler.. Eller så lager selger en customized for *brukernavn* do not buybunless you are *brukernavn*

Takk for svar :) Er disse skoene i sort jeg sikler på, men om frakten blir mye (hvis selger godtar så klart..) så får det være. Men greit å høre :)

Skrevet

Jeg har det. Endte opp med å bli scammet. Husk å ta bestillingen via ebay OG paypal - ikke hopp over noen ledd.

Skrevet

Stemmer, når du nevner det så husker jeg at det var en sak der... Fikk du hjelp fra ebay eller paypal til slutt?

Nå ble jeg litt usikker her, kjipt om det skulle gå gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...