Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den genseren ser så fin ut. Den ligger for øyeblikket på min ønskeliste! :hjerte: Har du lyst til å dele hvordan den ser ut når du får den?

Jeg har den genseren i hvit, og er en i sort på vei i posten til meg :) Rett og slett fordi den er kjempefiiiin!! Den er akkurat som på bildet :) Jeg er 173 høy, og den er på ingen måte kort :) Så den burdte du kjøpe om du ønsker deg den :)

Endret av Melise
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den genseren i hvit, og er en i sort på vei i posten til meg :) Rett og slett fordi den er kjempefiiiin!! Den er akkurat som på bildet :) Jeg er 173 høy, og den er på ingen måte kort :) Så den burdte du kjøpe om du ønsker deg den :)

Yey, så bra at du likte den, da gleder jeg meg enda mer til å se den live:)

Skrevet

Fin kåpe! Vurderer den, bare synd den er så åpen i halsen, hmm

Liker at de som redigerte bildet ikke syntes det var nok med et par solbriller på hodet til modellen, så de limte liksågodt på et par ekstra....

7826-8-N98B.jpg

uten "stenger" tilogmed :fnise:

Skrevet

Siden jeg iblant fungerer som omreisende manikyrist så fant jeg disse prøvebrettene som kan byttes rundt på utrolig praktisk!

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet (endret)

Ja, den ser kjempefin ut. :) Jeg må ha litt selvkontroll nå for jeg har handlet mye de siste dagene, så noe må jeg holde igjen litt på!

Endret av One-x
Skrevet

Fin kåpe! Vurderer den, bare synd den er så åpen i halsen, hmm

Liker at de som redigerte bildet ikke syntes det var nok med et par solbriller på hodet til modellen, så de limte liksågodt på et par ekstra....

7826-8-N98B.jpg

Haha, jammen! Tenkte ikke over det med en gang! :fnise:

Utifra de nære bildene av jakken, ser stoffet til å være sånn ekkel type. Litt sånn mikrofiberaktig?

Skrevet

Jeg har kjøpt denne tunikaen og denne genseren :)

Nå har ikke du fått den, men jeg har sett andre her som har linket til den. Noen som kan si noe om kvaliteten og størrelsene? Ser denne går helt til 22-24 nemlig og vurderer å prøve selv :)

Skrevet (endret)

Den genseren har jeg kjøpt fra to forskjellige selgere. Den ene er bomull og rekker meg til knærne, men på langt nær så tykk som den ser ut. Brukes som daffe t-skjorte. Den andre var i polyester-blanding og tynn. Nesten gjennomsiktig. Og mye kortere enn på bildet. Gikk i søppelet.

Endret av Topplue
Skrevet

Fikk denne (Barry M leppestift, magic pink) i posten i dag.

Jeg trodde den skulle være litt mer rosa, men jeg vil kalle dette rød. Den ble den på venninna mi sine lepper også.

Men likevel, jeg elsker rødfargen uansett :D

Skrevet (endret)

Den genseren har jeg kjøpt fra to forskjellige selgere. Den ene er bomull og rekker meg til knærne, men på langt nær så tykk som den ser ut. Brukes som daffe t-skjorte. Den andre var i polyester-blanding og tynn. Nesten gjennomsiktig. Og mye kortere enn på bildet. Gikk i søppelet.

Takk for deling, men ingenting av det du beskriver ville vært ett problem for meg

Endret av One-x
Skrevet

Fikk denne (Barry M leppestift, magic pink) i posten i dag.

Jeg trodde den skulle være litt mer rosa, men jeg vil kalle dette rød. Den ble den på venninna mi sine lepper også.

Men likevel, jeg elsker rødfargen uansett :D

Hvordan effekten blir, er forskjellig fra person til person.

Skrevet

Jeg har kjøpt denne tunikaen og denne genseren :)

Edit: Venter altså enda på dem.

... og så ble denne genseren klikket hjem nå nettopp..

Oppdatering på den nederste når den kommer, please? :blomst:

Skrevet

Har kjøpt:

deksel

Tenkte kjøpe et slikt fake samsunmgdeksel til men s3 hos en annen selger, men så på et bilde at den ikke hadde hull til kameraet bak.... o_o har denne det?

Skrevet

Tenkte kjøpe et slikt fake samsunmgdeksel til men s3 hos en annen selger, men så på et bilde at den ikke hadde hull til kameraet bak.... o_o har denne det?

Det ser slik ut: (bildet hentet fra annonsen)

9ED18272-N7100-2.jpg

Skrevet

Jeg er helt grønn på ebay, og er generelt litt skeptisk til å handle dyre merkevarer fra privatpersoner. Jeg har lenge sett etter Marc Jacobs Classic Q Ukita-vesken, i stor størrelse og ikke little-modellen det florerer av i Norge. Har per dags dato funnet den på nettbutikker som kun shipper til USA. Er det noen som kan ta en titt på denne annonsen, og se hva de tenker? Ser jo at selgeren har fått masse positiv feedback, og prisen stemmer godt overens med den jeg har sett andre steder. Er som sagt helt grønn på ebay, så er svært takknemlig for alle svar :-)

http://www.ebay.com/itm/New-Marc-By-Marc-Jacobs-Classic-Q-Large-Ukita-Satchel-Black-/181058366541?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item2a27eb6c4d

Jeg kjøpte denne på shopbop.com :-) prøv der først, så slipper du å kanskje få noe du ikke vil ha,

Skrevet

Det kommer helt an på hvor pigmentert leppene dine er :)

Fikk leppestiften på lørdag, og fargen ble veldig fin på meg! Tror jeg har funnet en ny favoritt!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...