Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, jeg skulle by på en kjole og legge inn maksbud på 200 kr, og så har jeg sånn automatisk valutaomregner i nettleseren og så klarte jeg å legge inn bud på 200 pund!!!

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Gjorde akkurat det samme som deg i kveld, så og si samme tidspunkt :P Skulle by, og har norsk krone viser selv, og ble sstore mengder pund i steden :( Sendt mail til selgeren og håper på forståelse. ellers får vi begge en strike :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde akkurat det samme som deg i kveld, så og si samme tidspunkt :P Skulle by, og har norsk krone viser selv, og ble sstore mengder pund i steden :( Sendt mail til selgeren og håper på forståelse. ellers får vi begge en strike :(

Phew! Jeg fikk mail tilbake fra selger om at det var helt i orden, og at de skulle kansellere budet mitt. Kjempeglad!

Her er kjolen jeg skulle kjøpe til Thailandturen jeg snart skal på :)

$(KGrHqRHJCYE7zBL6uH7BPD+zM(KZ!~~60_35.JPG

Skrevet

I går var jeg med på en budrunde på en Chanelveske. Den ble snappet rett foran trynet mitt i siste lita med en skarve dollar så jeg var utrolig skuffet. Rett etter sendte jeg en epost til selger fordi vi har mailet en del frem og tilbake om diverse info og sa at jaja, da ble den ikke min, heldige kjøper.

Litt etterpå kommer det en epost fra Ebay som sier at listing is removed. Ingen spesifikk årsak men da at man ikke anbefales å kjøpe produktet utenom ebay hvis man får mulighet til det. Og selvsagt får jeg tilbud om det... Selger sier at kjøperen trakk seg. Det jeg lurer på er om en auksjon blir slettet hvis kjøper trekker seg, eller er det bare løgn?

Skrevet

I går var jeg med på en budrunde på en Chanelveske. Den ble snappet rett foran trynet mitt i siste lita med en skarve dollar så jeg var utrolig skuffet. Rett etter sendte jeg en epost til selger fordi vi har mailet en del frem og tilbake om diverse info og sa at jaja, da ble den ikke min, heldige kjøper.

Litt etterpå kommer det en epost fra Ebay som sier at listing is removed. Ingen spesifikk årsak men da at man ikke anbefales å kjøpe produktet utenom ebay hvis man får mulighet til det. Og selvsagt får jeg tilbud om det... Selger sier at kjøperen trakk seg. Det jeg lurer på er om en auksjon blir slettet hvis kjøper trekker seg, eller er det bare løgn?

fikk du en second time chance eller? i så fall, så kan det være at selger har flere av denne enklete vesken eller at den andre kjøperen trakk seg ja. Men hvis dette skjedde kort (!!) tid etterpå så er det veldig ofte noen som er ute å troller, men du kan jo være heldig for all del.

Håper du finner ut av det. Jeg vet godt hvordan det er at vesker flyr rett fra deg.Kjipt.

Skrevet (endret)

Nei fikk ikke second chance offer, bare en epost med tilbud om å kjøpe.

Nå forsøker jeg å finne ut hva som skjer hvis en kjøper trekker seg men jeg klarer ikke finne så mye om det.

Endret av Sunshine
Skrevet

Nei fikk ikke second chance offer, bare en epost med tilbud om å kjøpe.

Nå forsøker jeg å finne ut hva som skjer hvis en kjøper trekker seg men jeg klarer ikke finne så mye om det.

Hvis en kjøper trekker seg så får h*n bare en strike. Jeg ville vært usikker hvis jeg var deg med å kjøpe hvis du bare fikk mail.

Skrevet

Ja men hva skjer med auksjonen? Slettes den av ebay hvis selger ber ebay om det av denne årsaken?

Jeg har sendt en epost og spurt om hun har kvittering på vesken. I såfall tør jeg kjøpe den utenfor ebay.

Skrevet (endret)

Mottok denne genseren i går :) Den er heeeelt nydelig ! God kvalitet. I en butikk her i byen som heter Goelia, selger de akkurat samme genseren til 300.-

Kjøper meg i sort og!

Bestilte denne genseren og, da jeg har en fra før. Det er og god kvalitet. Elsker denne selgeren. Varene kommer på ca 2 uker.

Og denne har jeg mottatt :)

Endret av Melise
  • Liker 2
Skrevet

Phew! Jeg fikk mail tilbake fra selger om at det var helt i orden, og at de skulle kansellere budet mitt. Kjempeglad!

Her er kjolen jeg skulle kjøpe til Thailandturen jeg snart skal på :)

$(KGrHqRHJCYE7zBL6uH7BPD+zM(KZ!~~60_35.JPG

Den var fiin!

Skrevet

Okeeey...jeg bestilte, i budrunde, to stk galaxy-tights, og fikk mail etter NI DAGER om at pakken nå var sendt...*SUKK!*

Gjest badeand1
Skrevet

Fikk denne strømpebuksa med fleece inni i dag og den satt som et skudd! Herregud så fin.

Gjest Ambitions
Skrevet

Fikk dennestrømpebuksa med fleece inni i dag og den satt som et skudd! Herregud så fin.

Fine! Hvordan er den i livet? Liker ikke når strømpebuksene når meg til rett under puppene :P (kan du si hvor høy du er også?)
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Fine! Hvordan er den i livet? Liker ikke når strømpebuksene når meg til rett under puppene :P (kan du si hvor høy du er også?)

Livet er ikke så veldig høyt. Til rett under navlen ca. (men ikke ta meg på ordet der altså, jeg husker ikke. :ler: ) Men beina var litt korte så den satt akkurat perfekt til meg. (er ca 1,64) Har en liten mistanke om at den kommer til å gli ned, men. Tror ikke den passer til noen høyere. :/

Endret av Mortem
Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

$%28KGrHqR,!hQE9tDjC792BPoV1btI,!~~60_12.JPG

Strømpebukse-tissefant.. HVA FAEN? :fnise:

Endret av Ambitions
  • Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Livet er ikke så veldig høyt. Til rett under navlen ca. (men ikke ta meg på ordet der altså, jeg husker ikke. :ler: ) Men beina var litt korte så den satt akkurat perfekt til meg. (er ca 1,64) Har en liten mistanke om at den kommer til å gli ned, men. Tror ikke den passer til noen høyere. :/

Takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...