Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

mente du at den jakka i linken som Mortem ga deg koster £595?

Det gjør den nemlig ikke i min link .. :klo:

Jakken på bildet jeg postet koster så mye ;)

Den er fra Burberry ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer disse skoene litt.

Sendt melding til selger, som skal gi meg mål på såla. Så får vi se om den kan passe.

Har vanligvis str 38.5, så er håpløst med sko!

Skrevet

Så absolutt. Syns den er finere i virkeligheten enn på bildet. Og ikke typisk "kinakvalitet", virker holdbar, selvom jeg kanskje vil være forsiktig med sentrifuge på den grunnet kragene. Selvom det sitter godt altså :D Løp og kjøp!

Hvordan er den i størrelsen? Det er one-size, så er litt usikker om den passer meg. Hvilken størrelse bruker du til vanlig? :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Har fått GEEK-toppen som noen ville ha bilde av. Stoffet er tynnere enn jeg trodde (som kan sees på første bildet der buksen skinner igjennom), og den sitter godt over puppene selv om jeg er en A, så den er ikke så veldig baggy oppe. Helt greit Cubus/HM-kvalitet, jeg liker den. Funker fint til bukser med høyt liv, jeg synes ikke den er så pen uten fordi den går frem til en avrundig foran, kom ikke så godt med på bildet akkurat det.

Litt store bilder, men det får så være.

post-22875-0-17285200-1357919407_thumb.jpost-22875-0-97657600-1357919438_thumb.jpost-22875-0-68645100-1357919449_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Raindrops - kan du være så snill å linke igjen? :)

Skrevet (endret)

Mottok denne genseren i går :) Den er heeeelt nydelig ! God kvalitet. I en butikk her i byen som heter Goelia, selger de akkurat samme genseren til 300.-

åååh, det var godt å høre, bestilte den for litt over ei uke siden :D

Endret av Kaxxy
Skrevet

Raindrops, du er en knupp! Tusen takk :) Tror det blir en GEEK-topp på meg og.

Skrevet

Kjøpt meg 400 nagler til den nette sum av 29 kr i dag.

Det kaller jeg røverkjøp, når prisen for like mange i Norge er rundt 460 kr.

Skrevet

Hvordan er den i størrelsen? Det er one-size, så er litt usikker om den passer meg. Hvilken størrelse bruker du til vanlig? :)

jeg er en veldig typisk medium. Er 173 cm høy, og den er ikke for kort for meg :)

Skrevet

åååh, det var godt å høre, bestilte den for litt over ei uke siden :D

Gled deg!! Jeg bestilte en i den andre fargen med en gang jeg fikk den :D

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om noen av dere ebayere kan hjelpe meg med tips til søkeord? Jeg har sett brikker til å sette glass på som har fargede lys i seg, sikkert led-lys eller noe sånt.

De jeg fant bilde av er fra Philips, men tenkte det gikk an å se litt rundt om man finner noe som kanskje er rimeligere.

(Ikke tenk på det bildet under, det fant jeg selv :) )

Edit: Jeg fant selv, måtte bare vri hjernen for å finne ut hva de heter på engelsk, coasters så klart :P

post-10530-0-95989500-1357939151_thumb.j

Endret av loren
Gjest Ambitions
Skrevet

Ingen årsak :lillesky: Vurderer strekt å kjøpe skaterkjolen og jeg tror noen andre her har kjøpt den, så jeg håper på å få oppdatering fra dem først :) Så litt nøyere på peplum, og den så veldig kort ut :O

Gjest Raindrops
Skrevet

Ingen årsak :lillesky: Vurderer strekt å kjøpe skaterkjolen og jeg tror noen andre her har kjøpt den, så jeg håper på å få oppdatering fra dem først :) Så litt nøyere på peplum, og den så veldig kort ut :O

Jeg har kjøpt den! Kom på nå at noen hadde spurt om en oppdatering.

Den er veldig fin, som toppen jeg kjøpte så er det helt vanlig kjedebutikk-kvalitet. Til meg så er den kanskje litt i korteste laget (jeg er 178), men det funker fjell med tykk strømpebukse under. :)

• Liker 1
Skrevet

Supert!

Peplumkjolen ser jo veldig trang ut også. Jeg målte bysten nå, og jeg er 80cm pluss-minus ( dog veldig amatørmessig målemetode). Det kan bli litt trangt i en 33cm vid kjole - tross stretch! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...