Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

den har jeg også :) utrolig mange fine farger!

Anbefales!

Jeg er også fornøyd med min- veldig faktisk! Det ser ut som at den er sydd PÅ meg! Sitter som et skudd!

Litt anderledes i fargen enn jeg trodde- den mer mye mer rosa enn peach men.. jaujau...Jeg må bestille meg flere av den!

I know, var bl.a jeg som anbefalte den til deg i sminketråden. :) Håper bare den kommer fort.

Cardiganen høres jo overraskende fin og bra ut - kanskje jeg må bestille meg en jeg også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ambitions
Skrevet

LooooooL! Rett på sak :P

How to choose?

Use your similar clothing to compare with the size.If this clothing similar as yours. We guess it fit for you.

If you are fat, We don't suggest you to buy it.

herfra

• Liker 13
Skrevet

LooooooL! Rett på sak :P

How to choose?

Use your similar clothing to compare with the size.If this clothing similar as yours. We guess it fit for you.

If you are fat, We don't suggest you to buy it.

herfra

Hvorfor gå rundt grøten?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bestilte denne vesken 23. desember, og fikk den i dag. Og jeg er veldig fornøyd! Den er litt større enn jeg trodde, men det er jo bare positivt. :D Kvaliteten virker bra, noe jeg lett kunne kjøpt i Norge på Accessorize eller H&M o.l. Veldig bra, altså! Den har også to rom inni, et lite rom utenpå, glidelås foran, inni og bak. og to små rom i det midterste på en måte. Masse plass altså! Dette blir min nye hverdagsveske. :D Nå vil jeg ha den i andre farger og, haha! Den ser fin ut i semsket skinn, og. Hmm!

Endret av maaria
Skrevet

Chiffon kardigan :danse:

Kan du si hvordan denne er når du får den? Hvordan størelsen er og slikt, og hvilken størrelse du er? Da hadde jeg blitt veldig glad :)

Skrevet

Fikk skoene mine idag, for andre gang, vel og merke ;)

Forrige gang bestilte jeg str 40, som oppførte seg som en str 39. Ga de vekk til en vennine i gave, og bestilte på nytt i 41. Elsker, elsker, elsker.

De er utrolig gode å gå i, og ser fine ut på. Lukter rimelig...plastikk når man pakker de opp, men går fort over.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker? Vurderer å kjøpe den jeg også :) Og er den kortere bak enn fremme, slik det ser ut som?

small! ja, den er kortere bak^^

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gå rundt grøten?

Fordi man ikke nødvendigvis er feit fordi man ikke passer samme klærne som en asiatisk ramme, når man ikke er asiatisk selv. :fnise:

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 2
Gjest Ambitions
Skrevet

Kan du si hvordan denne er når du får den? Hvordan størelsen er og slikt, og hvilken størrelse du er? Da hadde jeg blitt veldig glad :)

Ja :) Bare minn meg på det om jeg glemmer det ;)

small! ja, den er kortere bak^^

Takk :) daa må jeg kansje skaffe meg en sånn jeg også :D
Gjest NozMonster
Skrevet

Takk :) daa må jeg kansje skaffe meg en sånn jeg også :D

ja, det synes jeg du skal :)

jeg er fortsatt i små-ekstase over hvor perfekt den sitter!

jeg ville forøvrig ikke sagt at den er kortere bak, men at den er

"vanlig" lengde bak og så heller den litt nedover fremme.

Skrevet

Bestilte denne vesken 23. desember, og fikk den i dag. Og jeg er veldig fornøyd! Den er litt større enn jeg trodde, men det er jo bare positivt. :D Kvaliteten virker bra, noe jeg lett kunne kjøpt i Norge på Accessorize eller H&M o.l. Veldig bra, altså! Den har også to rom inni, et lite rom utenpå, glidelås foran, inni og bak. og to små rom i det midterste på en måte. Masse plass altså! Dette blir min nye hverdagsveske. :D Nå vil jeg ha den i andre farger og, haha! Den ser fin ut i semsket skinn, og. Hmm!

Hvordan merket de pakken? Ser den vil koste mer enn momsgrensa, men det gikk kanskje greit?

Skrevet

Jeg har så smale skuldre, og blir veldig plaget med gnissing fra bh-stroppen. Derfor har jeg i dag kjøpt meg denne.

På undertøysbutikken Change, koster lignende clips 70 kr. Jeg betalte i underkant av 6 kr inkl. frakt. Sikkert ikke samme kvalitet, men verdt forsøket, se om det fungerer på gnissingen.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg skulle by på en kjole og legge inn maksbud på 200 kr, og så har jeg sånn automatisk valutaomregner i nettleseren og så klarte jeg å legge inn bud på 200 pund!!!

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Herregud, jeg skulle by på en kjole og legge inn maksbud på 200 kr, og så har jeg sånn automatisk valutaomregner i nettleseren og så klarte jeg å legge inn bud på 200 pund!!!

Vel. Mye mulig at kjolen blir din :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trøst deg med at folk som regel ikke byr så mye mer enn det kjolen er verdt. Legg inn link her nå budrunden er over da, så ingen byr deg opp på pur F. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trøst deg med at folk som regel ikke byr så mye mer enn det kjolen er verdt. Legg inn link her nå budrunden er over da, så ingen byr deg opp på pur F. :gjeiper:

Om noen byr over meg så blir jeg bare glad.

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt en veldig beklagende melding til selgeren, så håper han/hun kan fikse det. Jeg har uansett rett og slett ikke penger til å betale for den så da får jeg bare ta en strike :(

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Om noen byr over meg så blir jeg bare glad.

kan du ikke sende en mail til selger fort som fy og forklare greia?

edit: der skrev du at du nettopp gjorde det ja :)

det ordner seg nok!

Endret av NozMonster
Skrevet

Kjipt AB... Gjort det samme selv. Selger er som oftest veldig forståelsesfull ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...