Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt denne blusen, og kan si noe om kvaliteten? Husker det var en her inne som har bestilt den :)

Denne er jeg og nysgjerrig på! Syns den ser skikkelig fin ut, så håper noen som har kjøpt den kan si noe om den snart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene typen har jo fri frakt, og den andre ble vel på ca 30 kr tenker jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt noe slags greier som man kan legge i sko for å fjerne vond lukt?

Noen tips? :)

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville byttet ut "smell" med "odour". :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

• Dustplugs : en med hjerte , diamantkrystall( må vel kjøpe blank negllakk også da) og en med penn for Iphone(som jeg ikke har) hahahaha :fnise: Sånn går det når man ikke leser godt nok, ser nok fin ut på mobilen anyways!
  • Silikon case til mobilen jeg har nå som sambo skal overta.
  • Penn til touchscreen. Vet den er billig altså og at den helt sikkert ikke funker ordentlig, men ville gjerne prøve^^ Om den er noe bra så kan jeg kjøpe noe dyrere( er livredd for å kjøpe noe dyrt på Ebay)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Men dere som handler fra ebay... føler dere ikke at det ofte bare hoper seg opp "dritt" som dere kjøpte på impuls? Hva gjør dere med ting dere ikke liker/bruker? Føler selv at jeg må holde meg i tøylene, hvis ikke ender jeg opp med å kjøpe masse unyttige ting bare fordi det har en fin pris på seg :fnise:

Skrevet

Men dere som handler fra ebay... føler dere ikke at det ofte bare hoper seg opp "dritt" som dere kjøpte på impuls? Hva gjør dere med ting dere ikke liker/bruker? Føler selv at jeg må holde meg i tøylene, hvis ikke ender jeg opp med å kjøpe masse unyttige ting bare fordi det har en fin pris på seg :fnise:

Noe av det jeg har kjøpt har jo vært ubrukelig, så det har jeg kastet. Ellers har jeg en roteboks som jeg putter småtingene i

Skrevet

Kjøpte mye dritt på impuls før, så og si bare fordi det var billig. Men nå har jeg ting i ønskelisten en stund før jeg kjøper det så får jeg virkelig sett hvor mye jeg egentlig savner det. Noe som er fint den ene dagen, kan virke helt meningsløst neste gang jeg titter på det.

Skrevet

Joda, det er derfor jeg nesten ikke tør klikke på linker i denne tråden. :fnise: Men jeg har blitt flinkere til å kjøpe kun bruksting, som plagg, smykker, merkelapper, kjøkkenutstyr, etc.

Det var jeg veldig opptatt av når jeg lagde pakkekalender til mannen også. Jeg orker ikke ha huset fullt av morogaver og fjas, hvertfall ikke selvforskylt.

Uansett når man handler på Ebay får man et bomkjøp her og der, MEN, når alt er såpass billig er terskelen min veldig lav for å donere det bort om det bare skulle ligge å samle støv. ;)

Skrevet (endret)

Bestilte noe i august som kom idag :bond::frustrert: Høytider meg i ræva, Kina har vel ikke ferie et halvt år?

Har holdt meg unna denne tråden leeenge fordi jeg tok av litt sist gang, men dere finner så mye fint, så jeg kommer nok tilbake veeeldig snart!

Haha jeg fikk også noe ifra kina i dag, som jeg bestilte i august !

Edit: skrivefeil

Endret av fionel
Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne kåpa? http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649

Jeg har hatt den på watchlista mi lenge nå og lurer veldig på om jeg skal kjøpe den eller ikke. Jeg regner ikke med at den er varm nok til å bruke når det er minusgrader, men kanskje når det er noen få pluss?

Lurer veldig på det samme :D

Skrevet

Siste kjøp:

Tubeskjerf - Syns disse er veldig gode, har de i flere farger!

Blazer - Ikke mottat, veldig spent!

Nail Caviar perler - Ikke mottat

Ring boks - Ikke mottat

Skjerf - Veldig mykt og godt!

Ett tips også: De som skjøper skjerf i stikket (fx det øverste tubeskjerfet jeg har lagt ut link til her, når vi får de så lukter de veldig innpakket og vondt, men jeg pleier å henge de ut over natten, og dagen etter lukter de ingen ting, og er som nyvasket :)

• Liker 1
Skrevet

Siste kjøp:

Tubeskjerf - Syns disse er veldig gode, har de i flere farger!

Blazer - Ikke mottat, veldig spent!

Nail Caviar perler - Ikke mottat

Ring boks - Ikke mottat

Skjerf - Veldig mykt og godt!

Ett tips også: De som skjøper skjerf i stikket (fx det øverste tubeskjerfet jeg har lagt ut link til her, når vi får de så lukter de veldig innpakket og vondt, men jeg pleier å henge de ut over natten, og dagen etter lukter de ingen ting, og er som nyvasket :)

Åh, den ringboksen har jeg. Ikke så veldig fin.

Det gjennomsiktige vinduet er en kjempetynn plastikk, boksen "overlukker" seg (vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre, men den kollapser på en måte) - og ringene mine sitter ikke ordentlig fast i hullene. :(

• Liker 1
Skrevet

Okei. Jeg er rimelig sjokkert her jeg sitter.

Husker dere den kjolen jeg kjøpte i september? Som jeg antar er scam?

DE HAR SVART MEG?!!! :sjokkert: :sjokkert:

Og de hevder at kjolen er levert, og at jeg har signert på denne pakken. Bare synd at det jeg har signert på, har vært fra andre selgere. Ender vel med at de ignorerer meg i enda noen måneder før de kommer med en ny anklage.

Den der har de brukt lang tid å planlegge!

Skrevet

Okei. Jeg er rimelig sjokkert her jeg sitter.

Husker dere den kjolen jeg kjøpte i september? Som jeg antar er scam?

DE HAR SVART MEG?!!! :sjokkert: :sjokkert:

Og de hevder at kjolen er levert, og at jeg har signert på denne pakken. Bare synd at det jeg har signert på, har vært fra andre selgere. Ender vel med at de ignorerer meg i enda noen måneder før de kommer med en ny anklage.

Den der har de brukt lang tid å planlegge!

Det samme sier de jeg kjøpte Peplum-toppen av.

Har du sjekket trackingen? Kan det være en nabo har signert?

Det er det jeg tipper er tilfellet her, fader altså!!

Skrevet

Det samme sier de jeg kjøpte Peplum-toppen av.

Har du sjekket trackingen? Kan det være en nabo har signert?

Det er det jeg tipper er tilfellet her, fader altså!!

Var jo så dum å ikke kjøpe kjolen via ebay, men via paypal. Så fikk aldri noe tracking number. Så hvor selger har det for seg at jeg signerte denne 28. november, vites ikke.

Uansett. Selger har brukt fra midten av oktober til i dag med å svare meg. De har ignorert alle midler jeg har forsøkt på. Og jeg vet at de har sett alle meldinger jeg har sendt, da de svarer alle andre.

Greit at en melding kan gå usett, men her snakker vi et titalls meldinger. Både via ebay, mail, og PP/ebay selv har prøvd å kontakte selgeren i denne saken. Gitt mange advarsler til selger. Men niks nada. Ingen ting.

Selger svarte faktisk fort på meldingen, og skulle sjekke opp med postkontoret. Prøve å spore opp hvem som har signert, selv om h*n ikke tror at det er mulig å finne ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...