Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bestilte noe i august som kom idag :bond::frustrert: Høytider meg i ræva, Kina har vel ikke ferie et halvt år?

Har holdt meg unna denne tråden leeenge fordi jeg tok av litt sist gang, men dere finner så mye fint, så jeg kommer nok tilbake veeeldig snart!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke finne noe som likner, hverken US eller UK.... Finner bare korte skjorter eller de med glitter eller print på.

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Kan finne for deg men sitter via padden nå :-)

• Liker 1
Skrevet

Bestilte noe i august som kom idag :bond::frustrert: Høytider meg i ræva, Kina har vel ikke ferie et halvt år?

Veldig variabelt hvor lang tid tar. Jeg har bestilt sko som kom etter 10 dager og noen andre som brukte 5-6 uker fra Kina.

AnonymBruker
Skrevet

Rød sommerkjole (begynner tidlig :nigo: )

Denne kjolen var det en som var veldig misfornøyd med tidligere i tråden. Det er bilde av den her (innegg #5119).

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Skrevet

Denne kjolen var det en som var veldig misfornøyd med tidligere i tråden. Det er bilde av den her (innegg #5119).

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Ååå nei! At jeg ikke så det før nå...Den var ikke særlig flattrende :( Bra at jeg ikke betalte så mye for den da....

AnonymBruker
Skrevet

Ååå nei! At jeg ikke så det før nå...Den var ikke særlig flattrende :( Bra at jeg ikke betalte så mye for den da....

Kan jo hende den sitter fint på deg. :)

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

Skrevet

Kan jo hende den sitter fint på deg. :)

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

Kan jo håpe :wink:

Gjest Embleda
Skrevet

Mener jeg har sett noen bestille denne genseren for en stund tilbake. Har noen mottatt denne og kan si litt om hvordan den er?

det var meg det. den ser litt hjemmestrikka ut, sånn "fort og gæli" laga, men jeg liker den. det er tjukk og varm og rekker meg til midt på låra ca. (er 170 høy)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på leit etter ny kjole, helst noe a'la denne. Vil helst ikke ha den i sort, så om noen finner noe lignende denne kjolen med kimoniermer, kan dere skrike ut!?

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Men poenget var altså en lang skjorte av litt tykkere stoff enn vanlig skjortestoff.

AnonymBruker
Skrevet

Armbånd :)

Dette korsettet til min x svigermor :danse: (Neida, men kunne vært moro )

Genser, denne er helt nydelig!! :)

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

Skrevet

Noen som har kjøpt denne og kan fortelle meg om hvordan den er, samt str ??

Skrevet (endret)

Glem det, jeg fant det ut selv :)

Endret av Blod
Skrevet

Hva betyr dette? Jeg har ikke kontaktet denne selgeren. Men har kjøpt noen hårspenner på buy it now, som allerede er betalt for.

Dear,Thank you very much for your kind attention. It?s our great honor to service you.

We are very sorry to inform you that your goods have been sent and can not be exchanged. If you find wrong bidding next time, please inform us to cancel the order as soon as possible and please do not pay the amount.

Thanks for your understanding

Skrevet

Takk! Men poenget var altså en lang skjorte av litt tykkere stoff enn vanlig skjortestoff.

Skal legge til en jeg fant istad! Må bare logge på pcen :-)

Skrevet

Noen som klarer å finne noe som likner på denne skjorten?

Hvis du søker på "White denim shirt" så kommer det opp ganske mye. Hvis du i tillegg haker av for "women", så kommer det en del slanke modeller av denne typen skjorte..... Brukte både amerikansk og engelsk Ebay, og fikk flere resultater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...