Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Butikken som har boleroen synes jeg er veldig raske, og har god kvalitet på det jeg har kjøpt derfra.

Noen av klærne er veldig tynne i stoffet i forhold til bildene, men ellers har jeg vært veldig fornøyd:)

Tusen takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne så helt genial ut, jeg har så mange ubrukte sjal liggende på lur fordi jeg ikke har plass å oppbevare dem. Rett på ønskelisten ;)

Edit: Jeg er inne på selgeren som Binta Ba nevnte og som Adele har ønsket seg bolero fra, men jeg får opp alt på frask (?), inkludert en del av punktene under description. NOen som vet om dette er noe selgeren står bak eller er det innstillingene på ebay? Jeg kunne tenke meg noen av klærne, men når jeg ikke skjønner hva som står der er det ikke lett å bestemme seg...

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 1
Skrevet

Denne så helt genial ut, jeg har så mange ubrukte sjal liggende på lur fordi jeg ikke har plass å oppbevare dem. Rett på ønskelisten ;)

I know!

Er bare spent på om den får plass til alt..at det fungerer med slips og belter tviler jeg ikke på, men mange av sjalene mine er ganske store og lange. Håper, håper..

Skrevet (endret)

Edit: Jeg er inne på selgeren som Binta Ba nevnte og som Adele har ønsket seg bolero fra, men jeg får opp alt på frask (?), inkludert en del av punktene under description. NOen som vet om dette er noe selgeren står bak eller er det innstillingene på ebay? Jeg kunne tenke meg noen av klærne, men når jeg ikke skjønner hva som står der er det ikke lett å bestemme seg...

Frask? Som i fransk?

Endret av Adele
Gjest Swarovski
Skrevet

I know!

Er bare spent på om den får plass til alt..at det fungerer med slips og belter tviler jeg ikke på, men mange av sjalene mine er ganske store og lange. Håper, håper..

Jeg har disse (fra en annen selger), men de passer best til ganske tynne skjerf/sjal.

På nærbildet så prøver jeg å vise hvor tynne de skjerfene er (ebay-kina skjerf ;) )

post-47457-0-44998700-1357173188_thumb.j

post-47457-0-91366000-1357173198_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Herrefred, så jalla!!!! :skratte:

HAHAH! Herregud, vurderer sterkt å bestille nå og ha på lur til den vakre dagen jeg får kjæreste igjen. "Om vi skal bli sammen?! JA! Forresten, har en gave til deg<333" Fantastisk! :kristin:

• Liker 3
Skrevet

HAHAH! Herregud, vurderer sterkt å bestille nå og ha på lur til den vakre dagen jeg får kjæreste igjen. "Om vi skal bli sammen?! JA! Forresten, har en gave til deg<333" Fantastisk! :kristin:

Oh wait, there's more!

1

2

3

Bare for å poengtere det; 4

Er ikke gensere nok, så kan dette være alternativ også; 5

6

7

Og dersom dere krangler; 8

Ikke akkurat den jeg ville brukt, men ok; 9

• Liker 4
Gjest Sitrondrops
Skrevet

kan du vær så snill å gi en rapport her på hvordan de brune støvlettene er når du får dem?? :hoppe:

Gjerne med bilde Cakoline så vi ser hvor høyt opp de egentlig går. :)
  • Liker 1
Skrevet

Har mer også, men.. Dette er sminken og veske. Kjøpte noe film replica ting til lillesøster som er gæren etter twilight...

Link or it didn't happen!!! :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp denne toalettmappa i rød. Tror anbefalingen kom fra denne tråden :)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

• Liker 1
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp denne toalettmappa i rød. Tror anbefalingen kom fra denne tråden :)

Har selv kjøpt to av denne og den er utrolig bra, stor og plass til ALT!:D

AnonymBruker
Skrevet

Har selv kjøpt to av denne og den er utrolig bra, stor og plass til ALT!:D

Å, så bra :) Har det tatt lang tid før du fikk de?

Skrevet

Sitter og pimper opp en shorts med naglene (1, 2) jeg fikk i posten i dag.

Fikk også rosa blazer! (hjertehjerte) Tynt stoff, så skal få seg en liten tur under strykejernet. Ganske så nøyaktig i størrelsene. :danse:

Skrevet

Jeg har disse (fra en annen selger), men de passer best til ganske tynne skjerf/sjal.

På nærbildet så prøver jeg å vise hvor tynne de skjerfene er (ebay-kina skjerf ;) )

Pokker!

Får se da...hrmf.

Om ikke den funker for meg, går den i "gave-skapet" :)

http://stores.ebay.com/clairfashions?_fcid=154&_localstpos=&_sid=913943664&_stpos=&gbr=1

Prøv denne linken.

Skrevet

noen som kan anbefale en øyeskygge primer?

Skrevet

Urban Decay - Primer Potion er den absolutt beste som jeg har vært borti, i alle fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...