pinar Skrevet 3. januar 2013 #6061 Skrevet 3. januar 2013 Kanskje ikke så spennende for folk, men jeg mottok denne anatomi plakaten idag. Så nå har jeg fin veggpynt 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #6062 Skrevet 3. januar 2013 Fikk denne stjernelampen i posten i dag. Den kostet ikke mange kronene så jeg var ikke overrasket over at den ikke hang så godt sammen. Men da jeg satte i batterier og startet den ble det et kort lysglimt - så døde det ut. Vet ikke om det er pæren eller elektronikken som sviktet, men regner med at det er pæren siden den fortsatt går rundt. Vet ikke om jeg finner en lik pære, og da er den ubrukelig. Men hva skal jeg gi i feedback? Den virket jo når den kom frem, men bare i et sekund. Pakken var dårlig pakket og rimelig moset..... Anonym poster: 51b0dbc94f696f18807ed6e6714ed528
Gjest Blur Skrevet 3. januar 2013 #6063 Skrevet 3. januar 2013 Link or it didn't happen!!! http://www.ebay.com/itm/Twilight-Breaking-Dawn-Bellas-Prop-Replica-Engagement-Ring-Wedding-Band-Set-/140743088384?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c4f11900 http://www.ebay.com/itm/The-Twilight-Saga-Breaking-Dawn-Prop-Replica-Bellas-Hair-Clip-New-Ships-FREE-/130758150246?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e71cb0866 Her er to av de :-D 1
nima Skrevet 3. januar 2013 #6064 Skrevet 3. januar 2013 Du som linket denne tightsen, har du prøvd den enda? Hvis det var meg du mente så har jeg ikke fått den enda. Klarte å bruke enda mer penger på Ebay i dag Kjøpte disse neglelakkene i fargene 2,5,6,9,14 Disse søte post-it lappene Denne og denne vesken som flere andre her har kjøpt. Takk for tipset forresten! 1
Adele Skrevet 3. januar 2013 #6065 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hvis det var meg du mente så har jeg ikke fått den enda. Hehe, husket ikke hvem som linket den først Men kan du ikke gi meg en tilbakemelding når du får den? Endret 3. januar 2013 av Adele
Sunshine Skrevet 3. januar 2013 #6066 Skrevet 3. januar 2013 Det har blitt litt i jula også gitt! Hvit flipcase til iPhone 5 Genser med blonder på skuldrene Sort fleecetights - Den er veldig god, men sømmen på den ene tåa gikk opp etter 5 min bruk. Skal se om jeg får sydd den. Kjolen jeg elsker i sort - Jeg er spent på om jeg får den samme jeg har fra før eller en annen. Jeg kjøpte nemlig en sort tidligere som var i et helt annet stoff og mye større enn den blå jeg har. Treningsbh - Jeg har en lik i en annen farge. Perfekt for meg som trenger god støtte. I tillegg har jeg kjøpt et par Freya BH'er.
Lykkelitenen Skrevet 3. januar 2013 #6067 Skrevet 3. januar 2013 Det har blitt litt i jula også gitt! Hvit flipcase til iPhone 5 Genser med blonder på skuldrene Sort fleecetights - Den er veldig god, men sømmen på den ene tåa gikk opp etter 5 min bruk. Skal se om jeg får sydd den. Kjolen jeg elsker i sort - Jeg er spent på om jeg får den samme jeg har fra før eller en annen. Jeg kjøpte nemlig en sort tidligere som var i et helt annet stoff og mye større enn den blå jeg har. Treningsbh - Jeg har en lik i en annen farge. Perfekt for meg som trenger god støtte. I tillegg har jeg kjøpt et par Freya BH'er. Hvordan er størrelsen på tightsen? Jeg liker ikke ull, da de klør, men om enne er så varm, myk og tett som intrykket, så havner denne også på ønskelisten min
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #6068 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Fikk denne stjernelampen i posten i dag. Den kostet ikke mange kronene så jeg var ikke overrasket over at den ikke hang så godt sammen. Men da jeg satte i batterier og startet den ble det et kort lysglimt - så døde det ut. Vet ikke om det er pæren eller elektronikken som sviktet, men regner med at det er pæren siden den fortsatt går rundt. Vet ikke om jeg finner en lik pære, og da er den ubrukelig. Men hva skal jeg gi i feedback? Den virket jo når den kom frem, men bare i et sekund. Pakken var dårlig pakket og rimelig moset..... Anonym poster: 51b0dbc94f696f18807ed6e6714ed528 jeg trodde at alle visste at lamper her og lamper i utlandet ikke nødvendigvis har samme volt/stryke jeg... .......ooog at for høy spenning sånn sett er kjempeskummelt! Dette er langt i fra selger sin feil edit: klikket meg først inn på linken nå¨og så at det er en veldig liten lampe.... ser du noen sted hvor mange volt den har da? Endret 3. januar 2013 av NozMonster
Sunshine Skrevet 3. januar 2013 #6069 Skrevet 3. januar 2013 Hvordan er størrelsen på tightsen? Jeg liker ikke ull, da de klør, men om enne er så varm, myk og tett som intrykket, så havner denne også på ønskelisten min Den er normal i størrelsen vil jeg si. Jeg kjøper alltid L i strømpebukser hjemme, og gjorde det her også. God og elastisk i midjen, klemmer ikke noe sted pga det brede båndet.
Lykkelitenen Skrevet 3. januar 2013 #6070 Skrevet 3. januar 2013 Da prøver jeg også Er den så tett som den ser ut på bildet? Jeg vil ha noe som er penere enn vanlig tights, men fortsatt tettmasket.
Gjest LadyAntebellum Skrevet 3. januar 2013 #6071 Skrevet 3. januar 2013 Å, så bra Har det tatt lang tid før du fikk de? Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0 Et par uker:)
hjertesukka Skrevet 3. januar 2013 #6072 Skrevet 3. januar 2013 Denne : http://www.ebay.com/itm/LUXURY-LEATHER-DESIGNER-WALLET-PURSE-CASE-COVER-IPHONE-4-4S-METAL-PROTECTOR-/330758686010?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item7dbe9d70cf
Sunshine Skrevet 3. januar 2013 #6073 Skrevet 3. januar 2013 Da prøver jeg også Er den så tett som den ser ut på bildet? Jeg vil ha noe som er penere enn vanlig tights, men fortsatt tettmasket. Ja den er veldig tett, og ikke minst tykk. Den er ikke blank, men pengere enn en ullstrømpis og en tights synes jeg. Jeg hadde den under en paljettkjole på nyttårsaften for å dempe det litt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #6074 Skrevet 3. januar 2013 jeg trodde at alle visste at lamper her og lamper i utlandet ikke nødvendigvis har samme volt/stryke jeg... .......ooog at for høy spenning sånn sett er kjempeskummelt! Dette er langt i fra selger sin feil edit: klikket meg først inn på linken nå¨og så at det er en veldig liten lampe.... ser du noen sted hvor mange volt den har da? Tja, den passer til 4 stk AAA batterier, så jeg regnet med at det burde være ganske likt.... Det er mange her som har kjøpt lignende lykter. Den har 2,5 volt så vidt jeg kan se.... Anonym poster: 51b0dbc94f696f18807ed6e6714ed528
Kenzi Skrevet 3. januar 2013 #6075 Skrevet 3. januar 2013 noen som kan anbefale en øyeskygge primer? Jeg bruker Too faced candlelight primer, og den er jeg kjempe fornøyd med. I sommer tok jeg på den med sminke over.. jeg badet i sjøen en gang, så sov jeg hele natta og så badet jeg en gang til den dagen og sminken så nesten like fin ut. Fikk faktisk en del kommentarer på det (p.s. sover nesten aldri med sminke, men her var det snakk om hyttetur og en sliten jente )
nima Skrevet 3. januar 2013 #6076 Skrevet 3. januar 2013 Hehe, husket ikke hvem som linket den først Men kan du ikke gi meg en tilbakemelding når du får den? Selvfølgelig 1
Sophie-Ann Skrevet 4. januar 2013 #6077 Skrevet 4. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann,mod 4
LukaFrost Skrevet 4. januar 2013 #6078 Skrevet 4. januar 2013 Jeg bestilte for en tid tilbake sko fra ebay. En person hadde allerede skrevet at skoene var merka med feil størrelse, så jeg bestilte en størrelse større enn normalt. Da skoene kom var de fortsatt 1-2 str for små. Så fikk jeg følgende mail da jeg gav negativ feedback på dette: "hi friend,i send back you 10usd,please cancel negative feedback,ok? wait for your message,thanks!" Skoene er fortsatt feilmerka på fabrikken, så ikke en kjeft som bestiller disse skoene vil få korrekt størrelse. Litt dumt å måtte bestille to ganger. Siden skoene vare kosta en hundrings har jeg foreløbig ikke gidda å takke ja til tilbudet.
Gjest gressløk Skrevet 4. januar 2013 #6080 Skrevet 4. januar 2013 kjole topp gavelapper Hvordan er størrelsen på den toppen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå