Chloe- Skrevet 7. januar 2013 #6161 Skrevet 7. januar 2013 Var jo så dum å ikke kjøpe kjolen via ebay, men via paypal. Så fikk aldri noe tracking number. Så hvor selger har det for seg at jeg signerte denne 28. november, vites ikke. Uansett. Selger har brukt fra midten av oktober til i dag med å svare meg. De har ignorert alle midler jeg har forsøkt på. Og jeg vet at de har sett alle meldinger jeg har sendt, da de svarer alle andre. Greit at en melding kan gå usett, men her snakker vi et titalls meldinger. Både via ebay, mail, og PP/ebay selv har prøvd å kontakte selgeren i denne saken. Gitt mange advarsler til selger. Men niks nada. Ingen ting. Selger svarte faktisk fort på meldingen, og skulle sjekke opp med postkontoret. Prøve å spore opp hvem som har signert, selv om h*n ikke tror at det er mulig å finne ut av. Spør om det tracking nummeret selv da! Hvis ikke de har et nummer så spør hvor de får "28.Nov" fra! Men er du sikker på ingen naboer kan ha tatt den? Bor dere feks i et leilighetskompleks? For min del skjedde dette nå trolig for ANDRE gang. Jeg har også fått to pakker til naboen som jeg har signert etter bare å ha blingsa på lappen. Jeg leverte de naturligvis til rett adresse, men mine egne leveranser er søkk borte.
Chloe- Skrevet 7. januar 2013 #6162 Skrevet 7. januar 2013 Oj, gurimalla, virket jeg krass i det forrige innlegget? Var ikke meningen, blir bare så irritert på dine vegne.
Gjest LadyAntebellum Skrevet 7. januar 2013 #6163 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Fikk kameraveska idag, eeeeeelsker den:D http://www.ebay.com/itm/110979824675?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Endret 7. januar 2013 av LadyAntebellum
Gjest LadyAntebellum Skrevet 7. januar 2013 #6164 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Dobbelpost Endret 7. januar 2013 av LadyAntebellum
FantasDick Skrevet 7. januar 2013 #6165 Skrevet 7. januar 2013 Var jo så dum å ikke kjøpe kjolen via ebay, men via paypal. Så fikk aldri noe tracking number. Så hvor selger har det for seg at jeg signerte denne 28. november, vites ikke. Om selger snakker sant så har han tilgang på både sporingsnummeret og signaturen, så du kan jo be om å få en kopi av signaturen?
Luppa Skrevet 7. januar 2013 #6166 Skrevet 7. januar 2013 Kjøpte akkurat denne "MAC"-kosten; selvfølgelig fake til den prisen, men forhåpentligvis ok. Noen som har erfaringer med denne? Og fikk denne OPI-neglelakken i posten i dag, i fargen Goldeneye. Kom etter kun halvannen uke!
Adele Skrevet 7. januar 2013 #6167 Skrevet 7. januar 2013 Men er du sikker på ingen naboer kan ha tatt den? Bor dere feks i et leilighetskompleks? For min del skjedde dette nå trolig for ANDRE gang. Bor ikke i leilighetskompleks. Naboene rundt her er gamle/barneforeldre. Så regner med at de er såpass oppegående at de ville sagt ifra.
Gjest hulderjenta Skrevet 7. januar 2013 #6168 Skrevet 7. januar 2013 Grønnsaks-/frukt-kutter-twister-ting. Nå skal det fråtses i grønt framover.
Adele Skrevet 7. januar 2013 #6169 Skrevet 7. januar 2013 Oj, gurimalla, virket jeg krass i det forrige innlegget? Var ikke meningen, blir bare så irritert på dine vegne. Hehe, jeg tolket deg ikke som krass Fikk kameraveska idag, eeeeeelsker den:D http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649 Hvordan er kvaliteten på den? Hatt den en liten stund på ønskelisten min Om selger snakker sant så har han tilgang på både sporingsnummeret og signaturen, så du kan jo be om å få en kopi av signaturen? Selger skulle høre med postkontoret, så får vi se. Ender vel opp med at de ikke svarer igjen.
FantasDick Skrevet 7. januar 2013 #6170 Skrevet 7. januar 2013 Selger skulle høre med postkontoret, så får vi se. Ender vel opp med at de ikke svarer igjen. Håper han svarer, i alle fall, og at vi finner ut hva som har skjedd og ikke skjedd her. PS: jeg har bestilt enda en stipple-kost, den var jo så fantastisk! Fant ut at den fungerer like godt til finishing dust som til foundation, så trenger en til dust også.
Adele Skrevet 7. januar 2013 #6171 Skrevet 7. januar 2013 Håper han svarer, i alle fall, og at vi finner ut hva som har skjedd og ikke skjedd her. PS: jeg har bestilt enda en stipple-kost, den var jo så fantastisk! Fant ut at den fungerer like godt til finishing dust som til foundation, så trenger en til dust også. Føler jeg har krav på en forklaring. Det er virkelig ikke profesjonelt å ikke svare en kjøper på nesten tre måneder, og bare ignorere alle advarsler og meldinger. Tenkte faktisk å anmelde forholdet om et svar ikke kom innen denne uka! Ja, herregud. De stipple-kostene er fantastiske! Tenkte selv å bestille en til, sånn at jeg har en til foundation, og en til concealer. Men nå får jeg et makeupbørstesett fra MakeupMekka, så da dropper jeg det.
Stueloff Skrevet 7. januar 2013 #6172 Skrevet 7. januar 2013 Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei. 1
Chloe- Skrevet 7. januar 2013 #6173 Skrevet 7. januar 2013 Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei. Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent*
Adele Skrevet 7. januar 2013 #6174 Skrevet 7. januar 2013 Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei. Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent* *Smile pent med Chloe-* Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile?
Chloe- Skrevet 7. januar 2013 #6175 Skrevet 7. januar 2013 *Smile pent med Chloe-* Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile? (Psssst. Det er bare sminke. Ikke si det til noen...)
Stueloff Skrevet 7. januar 2013 #6176 Skrevet 7. januar 2013 Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent* *Smile pent med Chloe-* Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile? Klart jeg kan! Ved første øyenkast virket det som en helt grei kjole, men etter å ha sett litt nøyere på den og sammenlignet med bildene til selger så skjønte jeg jo at det var snakk om to helt forskjellige kjoler. Denne kjolen ble jeg lovet: Og denne kjolen fikk jeg: gjennomsiktigheten plaget meg, men tenkte at jeg kunne bruke hvit tights og lys BH under, så gikk det vel fint, men selv når jeg gjorde det, så kunne man tydelig se sømmen på tightsen og hvor BH'en sluttet, det kommer ikke fram på bildet, men er soleklart i virkeligheten, så hvis noen vurderer å kjøpe den, så bør dere forberede dere på å kjøpe en underkjole også. Kjolen er veldig kort, men det hadde jeg egentlig regnet med siden den kom fra Asia. Jeg er 173, og den når meg rett nedenfor rompa. Det jeg reagerte mest på var armene. Se på bildene og bedøm selv: (Se bort ifra fargen, den stemmer faktisk veldig overens med bildene i annonsen) jeg likte dog stoffet (som jeg ikke aner hva er), selvom det var mye tynnere enn jeg trodde det kom til å være. Kan hende jeg blir å klippe opp kjolen og bruke stoffet til noe lurt noe. Så nei, dette blir nok ikke noe positiv feedback fra meg. Har aldri gitt negativ før, noen som har tips? Bør jeg kontakte selger først og evt. legge med bilder i mailen?
Chloe- Skrevet 7. januar 2013 #6177 Skrevet 7. januar 2013 Stueloff: Så snill du er! Og så pen du er! Takk for mange bilder, forstår hva du mener nå. Jeg ville helt klart sendt en mail til selger med bilder. Spesielt det armbildet. På alternativer kan du velge "item not as described". Hva enn du gjør, IKKE gi feedback enda. Det er det beste "middelet" du har for å få samarbeid eller kompensasjon fra selger. Oppdater oss gjerne på hva de svarer!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #6178 Skrevet 7. januar 2013 Noen som har kjøpt ting som gjør reise behageligere? Skal reise leeeenge med fly, og tenkte på å kjøpe for eksempel nakkepute, men der er så utrolig mye rart å velge mellom. Vil har noe som er bra. Tips? Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7
Stueloff Skrevet 7. januar 2013 #6179 Skrevet 7. januar 2013 Stueloff: Så snill du er! Og så pen du er! Takk for mange bilder, forstår hva du mener nå. Jeg ville helt klart sendt en mail til selger med bilder. Spesielt det armbildet. På alternativer kan du velge "item not as described". Hva enn du gjør, IKKE gi feedback enda. Det er det beste "middelet" du har for å få samarbeid eller kompensasjon fra selger. Oppdater oss gjerne på hva de svarer! Tusen takk for hjelpen (og komplimentet) Har sendt mail til selger med bilder nå, kommer til å legge ut svaret her så snart jeg får det
Anglofil Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #6180 Skrevet 7. januar 2013 Sist kjøpt: Kjole til £18: Topp til £4.24: Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå