Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var jo så dum å ikke kjøpe kjolen via ebay, men via paypal. Så fikk aldri noe tracking number. Så hvor selger har det for seg at jeg signerte denne 28. november, vites ikke.

Uansett. Selger har brukt fra midten av oktober til i dag med å svare meg. De har ignorert alle midler jeg har forsøkt på. Og jeg vet at de har sett alle meldinger jeg har sendt, da de svarer alle andre.

Greit at en melding kan gå usett, men her snakker vi et titalls meldinger. Både via ebay, mail, og PP/ebay selv har prøvd å kontakte selgeren i denne saken. Gitt mange advarsler til selger. Men niks nada. Ingen ting.

Selger svarte faktisk fort på meldingen, og skulle sjekke opp med postkontoret. Prøve å spore opp hvem som har signert, selv om h*n ikke tror at det er mulig å finne ut av.

Spør om det tracking nummeret selv da! Hvis ikke de har et nummer så spør hvor de får "28.Nov" fra!

Men er du sikker på ingen naboer kan ha tatt den? Bor dere feks i et leilighetskompleks? For min del skjedde dette nå trolig for ANDRE gang.

Jeg har også fått to pakker til naboen som jeg har signert etter bare å ha blingsa på lappen. Jeg leverte de naturligvis til rett adresse, men mine egne leveranser er søkk borte. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, gurimalla, virket jeg krass i det forrige innlegget? Var ikke meningen, blir bare så irritert på dine vegne. :fnise:

Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av LadyAntebellum
Skrevet

Var jo så dum å ikke kjøpe kjolen via ebay, men via paypal. Så fikk aldri noe tracking number. Så hvor selger har det for seg at jeg signerte denne 28. november, vites ikke.

Om selger snakker sant så har han tilgang på både sporingsnummeret og signaturen, så du kan jo be om å få en kopi av signaturen?

Skrevet

Kjøpte akkurat denne "MAC"-kosten; selvfølgelig fake til den prisen, men forhåpentligvis ok. Noen som har erfaringer med denne?

Og fikk denne OPI-neglelakken i posten i dag, i fargen Goldeneye. Kom etter kun halvannen uke! :)

Skrevet

Men er du sikker på ingen naboer kan ha tatt den? Bor dere feks i et leilighetskompleks? For min del skjedde dette nå trolig for ANDRE gang.

Bor ikke i leilighetskompleks. Naboene rundt her er gamle/barneforeldre. Så regner med at de er såpass oppegående at de ville sagt ifra.

Skrevet

Oj, gurimalla, virket jeg krass i det forrige innlegget? Var ikke meningen, blir bare så irritert på dine vegne. :fnise:

Hehe, jeg tolket deg ikke som krass ;)

Fikk kameraveska idag, eeeeeelsker den:D

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Hvordan er kvaliteten på den? Hatt den en liten stund på ønskelisten min :)

Om selger snakker sant så har han tilgang på både sporingsnummeret og signaturen, så du kan jo be om å få en kopi av signaturen?

Selger skulle høre med postkontoret, så får vi se. Ender vel opp med at de ikke svarer igjen.

Skrevet

Selger skulle høre med postkontoret, så får vi se. Ender vel opp med at de ikke svarer igjen.

Håper han svarer, i alle fall, og at vi finner ut hva som har skjedd og ikke skjedd her.

PS: jeg har bestilt enda en stipple-kost, den var jo så fantastisk! :5: Fant ut at den fungerer like godt til finishing dust som til foundation, så trenger en til dust også.

Skrevet

Håper han svarer, i alle fall, og at vi finner ut hva som har skjedd og ikke skjedd her.

PS: jeg har bestilt enda en stipple-kost, den var jo så fantastisk! :5: Fant ut at den fungerer like godt til finishing dust som til foundation, så trenger en til dust også.

Føler jeg har krav på en forklaring. Det er virkelig ikke profesjonelt å ikke svare en kjøper på nesten tre måneder, og bare ignorere alle advarsler og meldinger. Tenkte faktisk å anmelde forholdet om et svar ikke kom innen denne uka!

Ja, herregud. De stipple-kostene er fantastiske! Tenkte selv å bestille en til, sånn at jeg har en til foundation, og en til concealer. Men nå får jeg et makeupbørstesett fra MakeupMekka, så da dropper jeg det. :)

Skrevet

Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei.

  • Liker 1
Skrevet

Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei.

Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent* :)

Skrevet

Fikk denne kjolen i dag. Den var veldig kort i armene og utrolig gjennomsiktig, så jeg må nok bruke noe under. Ellers helt grei.

Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent* :)

*Smile pent med Chloe-*

Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile? :klo:

Skrevet

*Smile pent med Chloe-*

Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile? :klo:

(Psssst. Det er bare sminke. Ikke si det til noen...)

Skrevet

Åååh, kan ikke du ta bilde av den da? Og fortelle litt om lengde og materiale og sånt? *smile pent* :)

*Smile pent med Chloe-*

Visste forresten ikke at hodeskaller kunne smile? :klo:

Klart jeg kan! Ved første øyenkast virket det som en helt grei kjole, men etter å ha sett litt nøyere på den og sammenlignet med bildene til selger så skjønte jeg jo at det var snakk om to helt forskjellige kjoler.

Denne kjolen ble jeg lovet:

$(KGrHqRHJBwFCQ3Y9tVqBQrw2ltMgQ~~60_35.JPG

Og denne kjolen fikk jeg:

post-55081-0-85642200-1357572784_thumb.j

post-55081-0-88796400-1357572801_thumb.j

gjennomsiktigheten plaget meg, men tenkte at jeg kunne bruke hvit tights og lys BH under, så gikk det vel fint, men selv når jeg gjorde det, så kunne man tydelig se sømmen på tightsen og hvor BH'en sluttet, det kommer ikke fram på bildet, men er soleklart i virkeligheten, så hvis noen vurderer å kjøpe den, så bør dere forberede dere på å kjøpe en underkjole også. Kjolen er veldig kort, men det hadde jeg egentlig regnet med siden den kom fra Asia. Jeg er 173, og den når meg rett nedenfor rompa. Det jeg reagerte mest på var armene. Se på bildene og bedøm selv:

post-55081-0-03395500-1357573068_thumb.j

(Se bort ifra fargen, den stemmer faktisk veldig overens med bildene i annonsen)

jeg likte dog stoffet (som jeg ikke aner hva er), selvom det var mye tynnere enn jeg trodde det kom til å være. Kan hende jeg blir å klippe opp kjolen og bruke stoffet til noe lurt noe.

post-55081-0-51531300-1357573305_thumb.j

Så nei, dette blir nok ikke noe positiv feedback fra meg. Har aldri gitt negativ før, noen som har tips? Bør jeg kontakte selger først og evt. legge med bilder i mailen?

Skrevet

Stueloff:

Så snill du er! Og så pen du er!

Takk for mange bilder, forstår hva du mener nå.

Jeg ville helt klart sendt en mail til selger med bilder. Spesielt det armbildet. På alternativer kan du velge "item not as described".

Hva enn du gjør, IKKE gi feedback enda. Det er det beste "middelet" du har for å få samarbeid eller kompensasjon fra selger.

Oppdater oss gjerne på hva de svarer! :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt ting som gjør reise behageligere? Skal reise leeeenge med fly, og tenkte på å kjøpe for eksempel nakkepute, men der er så utrolig mye rart å velge mellom. Vil har noe som er bra.

Tips? :helen:

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Stueloff:

Så snill du er! Og så pen du er!

Takk for mange bilder, forstår hva du mener nå.

Jeg ville helt klart sendt en mail til selger med bilder. Spesielt det armbildet. På alternativer kan du velge "item not as described".

Hva enn du gjør, IKKE gi feedback enda. Det er det beste "middelet" du har for å få samarbeid eller kompensasjon fra selger.

Oppdater oss gjerne på hva de svarer! :)

Tusen takk for hjelpen (og komplimentet) :hug: Har sendt mail til selger med bilder nå, kommer til å legge ut svaret her så snart jeg får det :)

Skrevet

Sist kjøpt:

Kjole til £18:

post-73-0-82474700-1357577159_thumb.jpg

Topp til £4.24:

post-73-0-77282100-1357577197_thumb.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...