Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvordan er størrelsen på den toppen? :klo:

Aner ikke. Jeg håper den er litt baggy.

Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet

Aner ikke. Jeg håper den er litt baggy.

Er jeg dum når jeg ikke skjønner den størrelsen? :laugh:

Gjest Raindrops
Skrevet

Er jeg dum når jeg ikke skjønner den størrelsen? :laugh:

Åja, jeg skjønte ikke spørsmålet :gjeiper:

Den er UK størrelse 8/10, som jeg mener på at tilsvarer en 36/38 i europeisk størrelse. :)

Gjest gressløk
Skrevet (endret)

Åja, jeg skjønte ikke spørsmålet :gjeiper:

Den er UK størrelse 8/10, som jeg mener på at tilsvarer en 36/38 i europeisk størrelse. :)

Åja, sånn ja. Takk! Jeg leste det på tysk og da ble det BARE rot. :laugh:

Jeg lurte egentlig på hvordan den var i størrelse også, så du må gjerne gi tilbakemelding når du får den. :)

Endret av gressløk
Skrevet

Kunne du gitt rapport når du har mottatt denne toppen, om hvordan den var i kvalitet og størrelse? :) Gjerne med bilde om du hadde giddet.

Synes den ser utrolig kul ut, men jeg er skeptisk til å handle klær på eBay før andre har gått gode for plaggene.

Skrevet

Bare et lite forslag: Kan dere skrive konkret hva dere kjøper (om ikke det er tydelig at det er mange av samme slag), i stedet for "denne" og 1, 2, 3 osv.? :) Det er så kjedelig å klikke inn på ting som er uinteressante (for øyeblikket ihvertfall). :herremann:

• Liker 15
Skrevet

Jeg har kjøpt den her og denne her :danse:

OMG!

Gi veldig gjerne tilbakemelding på hårkrittet:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte for en tid tilbake sko fra ebay. En person hadde allerede skrevet at skoene var merka med feil størrelse, så jeg bestilte en størrelse større enn normalt. Da skoene kom var de fortsatt 1-2 str for små. Så fikk jeg følgende mail da jeg gav negativ feedback på dette: "hi friend,i send back you 10usd,please cancel negative feedback,ok? wait for your message,thanks!"

Skoene er fortsatt feilmerka på fabrikken, så ikke en kjeft som bestiller disse skoene vil få korrekt størrelse. Litt dumt å måtte bestille to ganger. Siden skoene vare kosta en hundrings har jeg foreløbig ikke gidda å takke ja til tilbudet.

Var det de sneakersene med hæl..?

Har bestilt meg nye i en str større enn sist, går og venter i spenning. Om de også er for små, blir jeg grisesur.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som klarer å finne noe som likner på denne skjorten?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Skrevet

Noen som klarer å finne noe som likner på denne skjorten?

Søk på hvit skjorte. Er veldig mye som likner der.....

AnonymBruker
Skrevet

Søk på hvit skjorte. Er veldig mye som likner der.....

Jeg klarer ikke finne noe som likner, hverken US eller UK.... Finner bare korte skjorter eller de med glitter eller print på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Åja, sånn ja. Takk! Jeg leste det på tysk og da ble det BARE rot. :laugh:

Jeg lurte egentlig på hvordan den var i størrelse også, så du må gjerne gi tilbakemelding når du får den. :)

Kunne du gitt rapport når du har mottatt denne toppen, om hvordan den var i kvalitet og størrelse? :) Gjerne med bilde om du hadde giddet.

Synes den ser utrolig kul ut, men jeg er skeptisk til å handle klær på eBay før andre har gått gode for plaggene.

Skal prøve å huske det :)

• Liker 1
Skrevet

OMG!

Gi veldig gjerne tilbakemelding på hårkrittet:)

skal det ^^
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Å så fin kjole :) Gidder du å skrive hvordan den er når du får den?

Skal gjøre det hvis jeg husker det, håper den kommer raskt siden det er UK og ikke en eller annen jallasjappe i Hong-Kong :lol:

• Liker 2
Skrevet

Skal gjøre det hvis jeg husker det, håper den kommer raskt siden det er UK og ikke en eller annen jallasjappe i Hong-Kong :lol:

Flott :)

Vi krysser fingrene for rask shipping!

Skrevet (endret)

Mener jeg har sett noen bestille denne genseren for en stund tilbake. Har noen mottatt denne og kan si litt om hvordan den er?

Bestilte nettopp denne genseren i lysegrønn.

Endret av AloeVera
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...