Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg kan vise kjolene jeg har på watchlsten min :)

Lange ærmer, kansje litt kort?

*flere kjoler*

Så mange kjoler, så lite penger :fnise:

taaaaaaaaakk snille snille snille!

jeg blir stadig imponert over denne hjelpsomheten blant brukerne i denne tråden!

Mange fine kjoler her ja, men jeg falt egentlig bare, eller mest, for den kjolen her som jeg beholdt linken til :) Mange av kjolene hadde ikke størrelsen min heller :(

Den skal bli mitt neste kjøp!

Jeg kom over denne kjolen her nå også, så den må jeg også slenge med på dette neste kjøpet mitt!

http://www.ebay.com/...=item6fc780cf0f

har noen kjøpt denne foresten?

eller noen kommentarer på kjolen?

Endret av NozMonster
Skrevet

Bluse

Anonym poster: b743bbfb1956f3a525311b8bdf3b9dff

Hvordan er blusen i kvalitet og størrelse? Er målene som er oppført korrekte?

Gjest Ambitions
Skrevet

taaaaaaaaakk snille snille snille!

jeg blir stadig imponert over denne hjelpsomheten blant brukerne i denne tråden!

Mange fine kjoler her ja, men jeg falt egentlig bare, eller mest, for den kjolen her som jeg beholdt linken til :) Mange av kjolene hadde ikke størrelsen min heller :(

Den skal bli mitt neste kjøp!

No prob :)) Litt gøy å høre andres meninger og diskutere mulige kjøp! Si ifra om du kjøper den kjolen da, og om den er fin :D
Gjest Ambitions
Skrevet

DENNE mener jeg noen sa noe veldig negativt om i denne tråden for ikke lenge siden!

Æsj, da slettes den fra listen, takk for tips!
Skrevet

Hvordan er blusen i kvalitet og størrelse? Er målene som er oppført korrekte?

Kan oppdatere når den kommer

Anonym poster: b743bbfb1956f3a525311b8bdf3b9dff

Skrevet

Æsj, da slettes den fra listen, takk for tips!

Jeg er ikke enig i det som ble sagt tidligere i tråden om den kjolen, jeg har den i blå og den er kjempefin! Fargen er akkurat som på bildet, og kvaliteten er helt ok til 10$. Jeg er vanligvis en M, og kjøpte den i L. Den passer, men er litt trang over brystet. Men det er ikke så rart siden jeg har digre pupper ;)

Det båndet som følger med til å ha i livet er litt kort da, så det har jeg ikke brukt, og kjolen er ikke knelang sånn som det står. Men jeg er fornøyd med den, vurderer faktisk å kjøpe den i rosa i en størrelse større.

Gjest Ambitions
Skrevet

Jeg er ikke enig i det som ble sagt tidligere i tråden om den kjolen, jeg har den i blå og den er kjempefin! Fargen er akkurat som på bildet, og kvaliteten er helt ok til 10$. Jeg er vanligvis en M, og kjøpte den i L. Den passer, men er litt trang over brystet. Men det er ikke så rart siden jeg har digre pupper ;)

Det båndet som følger med til å ha i livet er litt kort da, så det har jeg ikke brukt, og kjolen er ikke knelang sånn som det står. Men jeg er fornøyd med den, vurderer faktisk å kjøpe den i rosa i en størrelse større.

Åå nå blei jeg ambivalent :P haha! Hvor lang var kjolen på deg? Og hvor høy er du? Kan den brukes som sommerkjole? :D
Skrevet

Jeg har også den blå,og fargen på min er veldig ulik som på bilde,i tilegg rekker den meg til midt på låret ca(jeg er ca 1.60), og den raknet i sømmen på siden første gang jeg tok den på. For å si det slik,den ser like billig ut som det den er ;)

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

Skrevet

Noen ganger bruker selgere samme bilde for forskjellige varer, noen kjoler kan være kopier av den som er avbildet, kanskje det er det?

Skrevet

Jeg er helt grønn på ebay, og er generelt litt skeptisk til å handle dyre merkevarer fra privatpersoner. Jeg har lenge sett etter Marc Jacobs Classic Q Ukita-vesken, i stor størrelse og ikke little-modellen det florerer av i Norge. Har per dags dato funnet den på nettbutikker som kun shipper til USA. Er det noen som kan ta en titt på denne annonsen, og se hva de tenker? Ser jo at selgeren har fått masse positiv feedback, og prisen stemmer godt overens med den jeg har sett andre steder. Er som sagt helt grønn på ebay, så er svært takknemlig for alle svar :-)

http://www.ebay.com/itm/New-Marc-By-Marc-Jacobs-Classic-Q-Large-Ukita-Satchel-Black-/181058366541?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item2a27eb6c4d

Skrevet

Åå nå blei jeg ambivalent :P haha! Hvor lang var kjolen på deg? Og hvor høy er du? Kan den brukes som sommerkjole? :D

Jeg er 162, og den rekker litt lenger ned enn midt på låret på meg. Har brukt den med tights under, men kunne sikkert gått med tynn strømpebukse også, jeg er bare veldig lite komfortabel med korte kjoler uten tights under.

Jeg tenker at hva man synes om den kommer kanskje litt an på hva man forventer ;) Jeg forventer ikke at en kjole til 60kr skal være superbra kvalitet. Men min har ikke raknet noen steder da, og jeg har brukt den to ganger.

Skrevet

Jeg er helt grønn på ebay, og er generelt litt skeptisk til å handle dyre merkevarer fra privatpersoner. Jeg har lenge sett etter Marc Jacobs Classic Q Ukita-vesken, i stor størrelse og ikke little-modellen det florerer av i Norge. Har per dags dato funnet den på nettbutikker som kun shipper til USA. Er det noen som kan ta en titt på denne annonsen, og se hva de tenker? Ser jo at selgeren har fått masse positiv feedback, og prisen stemmer godt overens med den jeg har sett andre steder. Er som sagt helt grønn på ebay, så er svært takknemlig for alle svar :-)

http://www.ebay.com/...=item2a27eb6c4d

Tenker at den ser grei ut, men ville passet på å spørre selger om h*n har kvittering på vesken.

Skrevet

Jobber med og unngå å gå bananas. Men det er hardt.

White Stuff sommerkjole

Beige og hvit kjole, Kina

Bumper til Iphone her, her og her (har du Iphone men aldri prøvd bumper så anbefaler jeg det på det sterkeste)

Plastikk til Iphone sin bakside

MD formulations vit-a-plus clearing complex, motatt. Tilsynelatende fersk og ekte vare.

Wishlist:

Mary Jane-aktige sko i flere fine farger

Platåsko med leopard såle

Sko fra forrige selger

Lang chiffonkjole

Lange regnkalosjer ;D

Chiffonkjole, UK selger

Peplumkjole i masse forskjellige farger, UK selger

Kjole med drapering og en skulder, UK selger

Korte cardiganer, US

Regntøy til høye hæler

Pigger til alle slags sko

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 1
Skrevet

Sent melding til selger i dag om denne kjolen kommer tilbake i lilla. Vil ha! Om noen kommer over lignende kjoler i store størrelser, skrik ut! Finner kun små koreastørrelser eller så er det feil form på ermene....

Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på sommerkjolen når du får den?

Den beige og hvite kjolen kommer du til å like, kjøpt og mottatt den selv! Elsker den, virkelig god kvalitet på den jeg har fått (vi har også kjøpt fra samme selger :) )

• Liker 1
Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på sommerkjolen når du får den?

Den beige og hvite kjolen kommer du til å like, kjøpt og mottatt den selv! Elsker den, virkelig god kvalitet på den jeg har fått (vi har også kjøpt fra samme selger :) )

Så bra! Synes den så lovende ut. Og oppdatere når kjolen er motatt skal jeg gjøre.

Spurte forøvrig selgeren av de mary jane skoene om det ikke var mulig å få et bilde ovenifra eller undenifra.

Svaret var som følger:

"sorry.no more picture.thanks"

Ja.. Okey. Litt irriterende å vite at de er så maskindrevet om man kan si det slik.

Har nå handlet litt mer i natten også.

Dorothy Perkins skjørt.

Sommerkjole. Farsken, blir klar for sommeren i Januar. :fnise:

Velvet neglegreier

350 mini cupcake papir

Mini cupcake bakebrett

Liten scoop til cupcakerørene og der gikk bikiniformen i dass? Bra jeg har fine kjoler da. ;)

Vakumposer

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan vise kjolene jeg har på watchlsten min :)

Mini

Så mange kjoler, så lite penger :fnise:

Denne har jeg kjøpt en gang, faktisk overraskende fin og god kvalitetsmessig. Jeg er kort så den ble ikke så kort på meg :)

Det skal sies at jeg ikke har brukt den enda da.. :P

Anonym poster: a6bf90f518ff7407afae31551b95cad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...