Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Øredobbene ligner mest på slik de ser ut på nederste bilde her, kansje litt mørkere. De var mindre enn jeg hadde sett for meg, men jeg er veldig fornøyd, hadde jeg bare hatt proppene :P

Hvis du er utålmodig, så selger Glitter og Accessorize billige poser med assorterte bakstykker!:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan gjøre siden de ikke sender til Norge, er å skaffe deg en postboksadresse i USA. Har selv en slik, og har brukt den flere ganger, - og det virker litt mer komplisert enn det egentlig er :)

http://www.jetcarrie...o/myaddress.asp

Jeg gidder ikke fikse shipito e.l for ett par sko, da får det heller være ;) Nå som frakten i usa skal gå sånn opp er det ikke sikkert det lønner seg i lengden heller. Men takk for tipset like vel :)

Skrevet

Boks for negltipper :)

Manikyrsaks

500 negltipper

Skjerf

Nikon wireless remote controll

Genser

Kjempgod sminkekost

Små bokser som skal gjøre fjerning av akrylnegler litt enklere :D

Butterfly babyfoot.

Armbånd.

Sprøytepenner til lillebror :)

Negllim.

Så skulle jeg betale ett par ting til, men da får jeg denne beskjeden: Vi beklager, men transaksjonen kunne ikke fullføres med det valgte kortet, Visa x-****. Dette skjedde fordi det er avvist av kortutsteder. Jeg har dekning, og har sittet og betalt en del ting, så dette er litt ubegrunnet ? Noen som har erfaring med dette ? Vil jo ikke bruke andre betalingsmåter :vetikke:

Kan du oppdatere om den Nikon kontrollen virker? Lurer på om jeg skal kjøpe den :)

Anonym poster: 7939ea2a7891fc06679d20b90229d57b

Skrevet

Bestilte denne vesken 23. desember, og fikk den i dag. Og jeg er veldig fornøyd! Den er litt større enn jeg trodde, men det er jo bare positivt. :D Kvaliteten virker bra, noe jeg lett kunne kjøpt i Norge på Accessorize eller H&M o.l. Veldig bra, altså! Den har også to rom inni, et lite rom utenpå, glidelås foran, inni og bak. og to små rom i det midterste på en måte. Masse plass altså! Dette blir min nye hverdagsveske. :D Nå vil jeg ha den i andre farger og, haha! Den ser fin ut i semsket skinn, og. Hmm!

Ååh, det er den veska jeg vil kjøpe meg! Så bra du er fornøyd :) Kunne du vært en knupp å lagt ut noen bilder av den også? *smilepent* :D

Skrevet

Ååh, det er den veska jeg vil kjøpe meg! Så bra du er fornøyd :) Kunne du vært en knupp å lagt ut noen bilder av den også? *smilepent* :D

Hvis du vil ha en billigere versjon, så trykk her. (Jeg har ikke fått den enda, men det har ikke gått så lang tid (bestilte 28. desember)).

Skrevet

Vant visst en auksjon i natt.

Enda en boks til oppbevaring av nagler, paljetter osv.

Skrevet

Den har jeg. Ser ikke helt ut som på bildet ja... Den er mye mer glinsete, men ellers ok.

Åja.. hadde du giddet legge ut et bilde av den? :)

Skrevet

Hvis du vil ha en billigere versjon, så trykk her. (Jeg har ikke fått den enda, men det har ikke gått så lang tid (bestilte 28. desember)).

Oj, de var også fine og mye billigere! takk :) Håper du kommer med oppdatering når du får din :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Den står som sendt, men det er ingen bevegelse på linjen jeg får opp når jeg trykker på "Tracking Number". Håper det ikke har noen betydning og at vesken er på vei.

Skrevet
Skrevet

Noen som har sett en veske som ligner på den som Pippa har? (den til høyre på bildet).

Ikke i blå, gjerne beige, sort eller noe sånt.

E2F6A4FDA8C88084D143CB82F17817_h498_w598_m2.jpg

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet (endret)

Fikk denne genseren i dag. Jeg elsker selve genseren, men fargen "lysegrønn" likte jeg ikke.

Litt stor på meg, noe jeg liker (bruker 36 i gensere)

Endret av AloeVera
  • Liker 1
Skrevet

Fikk denne genseren i dag. Jeg elsker selve genseren, men fargen "lysegrønn" likte jeg ikke.

Hvordan er den i halsen?

Skrevet

Kan du oppdatere om den Nikon kontrollen virker? Lurer på om jeg skal kjøpe den :)

Anonym poster: 7939ea2a7891fc06679d20b90229d57b

Det skal jeg selvfølgelig gjøre :Nikke:

Skrevet

Hvordan er den i halsen?

Vanskelig å beskrive, men her er bilde

post-27052-0-89888700-1358453046_thumb.j

Synd det med fargen, for ellers er det egentlig en fin genser.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så den billig ut eller var den grei? :) har kjempelyst på den selv

EDIT: der ja, ser at du lastet opp bilde nå

Endret av Daxi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...