Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et utrenet øye ser den helt ok ut for seg selv, iallfall så lenge man ikke studerer den nøye. Jeg har sammenlignet min falske med en venninnes ekte, og min ser ekstremt billig ut ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et utrenet øye ser den helt ok ut for seg selv, iallfall så lenge man ikke studerer den nøye. Jeg har sammenlignet min falske med en venninnes ekte, og min ser ekstremt billig ut ved siden av.

Ja, det kan jeg tenke meg. Spesielt om man holder og kjenner på de. Men tenker hvis man ser den på, og bare den, så vil ikke de fleste se at den er fake kanskje.. Men er usikker på str! Har veldig tynne fingre. Hva vil 16 mm si? Noen som vet? XS, S, M?

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg. Spesielt om man holder og kjenner på de. Men tenker hvis man ser den på, og bare den, så vil ikke de fleste se at den er fake kanskje.. Men er usikker på str! Har veldig tynne fingre. Hva vil 16 mm si? Noen som vet? XS, S, M?

Hentet fra en annen nettside:

How to determine your ring size

1. Wrap a piece of string or a strip of paper around your finger.
  2. Mark the point where the two ends meet.
  3. Measure the string or paper against a ruler to get the circumference of your finger.
  4. Divide that by 3.14 to get the diameter of your finger.
  5. Look up your ring size using the form above.

http://www.onlineconversion.com/ring_size.htm

• Liker 2
Skrevet

Det er litt som når man har lagt dårlig neglelakk - det holder så lenge ingen skal studere hendene dine ;) Str vet jeg ikke, jeg bar sjanset på hva som passet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er bare å måle omkretsen av fingeren og deretter regne ut diameteren, så finner du fort ut om den vil passe eller ikke.

Skrevet

Hentet fra en annen nettside:

How to determine your ring size

1. Wrap a piece of string or a strip of paper around your finger.

2. Mark the point where the two ends meet.

3. Measure the string or paper against a ruler to get the circumference of your finger.

4. Divide that by 3.14 to get the diameter of your finger.

5. Look up your ring size using the form above.

http://www.onlinecon...m/ring_size.htm

Tusen takk!! :)

Skrevet

Hei, lurte på om du kunne oppdatere størrelsen og kvaliteten på hvordan vesten var når du får den?

Det skal jeg gjøre hvis jeg husker det! :)

Gjest Ambitions
Skrevet

Hmm.. er det normalt å få øredobber uten proppene bak? :/

Skrevet

Er det hengeøredobber eller sånne det skal være tapper bak på?

Skrevet

Hvordan gjør man sånn at man kan skrive bare "Veske" i linken? :)

Da skriver du "veske", Så markerer du ordet så det blir blått. Deretter trykker på ikonet over her som det står "link" og limer inn :)

Skrevet

Da skriver du "veske", Så markerer du ordet så det blir blått. Deretter trykker på ikonet over her som det står "link" og limer inn :)

Ah, det var sånn det var ja! Gjorde det nemlig før, men hadde helt glemt det bort. Takk ;)

Skrevet

Å, de var fine! Veldig rart det ikke var med tapp på de ja! Var det ikke sånn hvit gummisak heller?

Kan jeg vær så snill få link? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

det gikk ikke jeg heller med at jeg fikk mine superfine perleøredobber i posten! :laugh:

Gjest Ambitions
Skrevet

Å, de var fine! Veldig rart det ikke var med tapp på de ja! Var det ikke sånn hvit gummisak heller?

Kan jeg vær så snill få link? :)

Har lagt med link :) nei det var ingen tapp av noe slag, prøvde å bruke noen jeg har fra før, men de var for små i hullet :/ hmm
Skrevet

Har lagt med link :) nei det var ingen tapp av noe slag, prøvde å bruke noen jeg har fra før, men de var for små i hullet :/ hmm

Sorry, så det akkurat! Synes det var veldig merkelig at du ikke fikk det med! :S Hvis jeg skal kjøpe de, så skal jeg spørre spesifikt etter det ;)

Skrevet

Hvordan var øredobbene? Var de slik som på bildene? Eller så de mer slik ut i virkeligheten?:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Colorful-Full-Rhinestone-Crystal-Bowtie-Bow-Earrings-Ear-Studs-Earstuds-/200841491345?pt=Fashion_Jewelry&hash=item2ec315f391 (annen selger)

Skrevet

Hvordan var øredobbene? Var de slik som på bildene? Eller så de mer slik ut i virkeligheten?:

http://www.ebay.com/...=item2ec315f391 (annen selger)

Lurer jeg også på. På bildene til den selgeren der, var de i infoen betydelig dårligere støpt enn på selve hovedbildet:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...