Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som klarer å finne en kopi av Hermes skjerf nål? Det heter vel nål selvom det ikke er en nål. Hehe

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppeteipen er genial. Og fantastisk rask shipping, bestilte 16, kom i dag. Skal hamstre disse!

Jeg har enorme hengepupper. Tror du de fønker? Og er de vannfast?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Det kan jeg godt!

Den vesken har jeg også i blått! Jeg ELSKER den!! Og helt utrolig god kvalitet :)

Skrevet

Det vil jeg faktisk tørre å påstå. Er selv ikke så heldig å ha små faste pupper, noe som gjør at sånne kopper ikke akkurat holder på plass hvis jeg vil bruke noe med dyp utringning eller dyp rygg. Men tapen løfter oppefra, og holder utstyret på plass.

Skrevet (endret)

Samme lurer jeg på. Har ikke VELDIG hengepupper, men litt.. Er bare 20 år, og har til dags dato aldri gått med kjole med fiin og stor utringning.. Kan dette være redningen?

Edit: Takk for svar, Apefinger :) Da kjøper jeg det!

Endret av Adegami
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, holdt på å gå på samme smellen.

Men det jeg gjorde, var å sende melding til selger. H*n ba meg om å legge igjen en beskjed når jeg skal betale - altså, under melding til selger (som du får muligheten til å gjøre når du betaler via PP). I følge selger var det veldig viktig å gjøre!

Jeg spurte om å i samme farge, helst hvit eller grå. Spennende å se hva som kommer! :)

jeg gikk på smellen jeg... duuuustete meg :P

Skrevet

Det ble masse dritt på meg idag, ting jeg egentlig ikke trenger :fnise:

Små klyper - Skal male de hvite og feste "bling" på de, henge opp en tråd fra skapet til kommoden min, og henge opp kjeder på de, da jeg har shitload med smykkestativer, men ingen som er høye nok til kjeder (og jeg trenger ikke flere smykkestativer)

Partyveske/sminkepung

Klistremerke"bling" til iphone - Dritstygg når jeg tenker meg om..

Babyfoot (forferdelige bilder forresten)

Krystallknapper - Skal pynte opp et par hvite skjorter :)

Screen protection til iPhone - Får aldri nok av det.

Cover skin til iPhone

Knotter til den nye kommoden min - Fant nettopp ut at jeg kjøpte 2 for lite, så det kan hende jeg selger de videre, gidder ikke kjøpe enda en pakke når jeg kun trenger to til.. Kunne evnt kjøpt to separate, men var ingen som var like. Får se hva jeg gjør :)

Puppeteip - Håper den fungerer!

(Og ja, jeg liker ting som glitrer, hihi. Rop ut om dere finner fine, glitrende ting!)

Skrevet

jeg gikk på smellen jeg... duuuustete meg :P

He he, ikke bare meg altså :fnise:

Det falt meg bare ikke inn at noen kunne selge et sett salatbestikk i flere deler. Men man lærer så lenge en lever :)

Skrevet

*snip*

:blomst:

Nå skal det shoppes :danse: Den veska var helt RÅ.

Jeg hadde på meg løsnegler her om dagen, det er helt nydelig i seg selv egentlig, så tok jeg på en ny glitterneglelakk H&M nettop har fått inn.. Plutselig tok jeg meg selv i å stirre på neglene mine på jobben, leeeenge :fnise:

Skrevet

:blomst:

Nå skal det shoppes :danse: Den veska var helt RÅ.

Jeg hadde på meg løsnegler her om dagen, det er helt nydelig i seg selv egentlig, så tok jeg på en ny glitterneglelakk H&M nettop har fått inn.. Plutselig tok jeg meg selv i å stirre på neglene mine på jobben, leeeenge :fnise:

:strix:

Hahaha, men det er jo utrolig pent med glitternegler! Har egentlig veldig lyst på den neglelakken jeg la ved som link, men vet ikke når jeg får råd til å unne meg noe igjen. :snurt:

FORRESTEN SÅ MÅ JEG LAKKE NEGLENE IDAG!

Skrevet

Hvordan legger jeg ved bilde?

Trykk på "Bruk full editor", og så under der du skriver innlegg er det "legg ved fil".

Skrevet (endret)

KaDust, jeg kjøpte den glitter neglelakken :ler:

Endret av Blur
Skrevet

:strix:

Hahaha, men det er jo utrolig pent med glitternegler! Har egentlig veldig lyst på den neglelakken jeg la ved som link, men vet ikke når jeg får råd til å unne meg noe igjen. :snurt:

FORRESTEN SÅ MÅ JEG LAKKE NEGLENE IDAG!

Det er helt NYDELIG! Du bør kjøpe en av de på H&M, koster 40 kroner og glitrer skikkelig. Tok hvit neglelakk først, og ørten lag med glitterneglelakken oppå, til og med kjæresten min kommenterte det, i tillegg til en skikkelig manne-mann på jobben.

Jeg skal legge falske negler nå (som jeg har kjøp på ebay), helt RÅ kvalitet! 500 løsnegler for 30 kroner, sitter som støpt med neglelimet jeg kjøpte for 7 kroner, sprekker ikke slik som depend-neglene gjør heller!

Til dere andre: unnskyld avsporingen!

Skrevet

Det er helt NYDELIG! Du bør kjøpe en av de på H&M, koster 40 kroner og glitrer skikkelig. Tok hvit neglelakk først, og ørten lag med glitterneglelakken oppå, til og med kjæresten min kommenterte det, i tillegg til en skikkelig manne-mann på jobben.

Jeg skal legge falske negler nå (som jeg har kjøp på ebay), helt RÅ kvalitet! 500 løsnegler for 30 kroner, sitter som støpt med neglelimet jeg kjøpte for 7 kroner, sprekker ikke slik som depend-neglene gjør heller!

Til dere andre: unnskyld avsporingen!

link? :)

Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d

Skrevet

Lenge siden jeg kjøpte det, så det ligger ikke under mine kjøp lenger, men posene er like som disse, så regner med at det er samme produsent :)

Negler

Lim

Skrevet

He he, ikke bare meg altså :fnise:

Det falt meg bare ikke inn at noen kunne selge et sett salatbestikk i flere deler. Men man lærer så lenge en lever :)

nei, ikke jeg heller... hallo.. hvem trenger bare "gaffelen" liksom? :fnise:

Skrevet

Lå på ønskelista i det som føltes som en evighet, og da de bare hadde to igjen i størrelsen, turte jeg ikke vente lengre. Rosa kjole.

Den der har jeg hatt lyst på lenge, men i svart. Bare redd for at kjolen er litt gjennomsiktig, det går ikke... si i fra hvordan den er når du får den? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...