Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har jeg handlet i dag;

Den forje linken jeg så noen her hadde handlet fra hadde dyrere frakt enn selve produktet. Så jeg måtte lete ei stønn før jeg fant denne første her...

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

$(KGrHqVHJE!FDNzNCzipBQ8D4dL-2w~~60_35.JPG

$(KGrHqF,!okE8(53tk6qBPPoy5qVOg~~60_3.JPG

!B8YOCWgBmk~$(KGrHqZ,!iYEzNc0lssSBM22bfJe-Q~~0_35.JPG

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2648

$(KGrHqN,!iEE8I)b!hHWBPTtmvuOFQ~~60_35.JPG

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2648

$(KGrHqV,!isE+2-St7KeBQCSWpQmMw~~60_57.JPG

har ennå ikke fått noe. Det tar så sinnsykt lang tid...Så mye jobb å drive å følge opp dette her. Det er det som er kjedelig med nettshopping.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte denne 20.januar i Royal Blue og den kom i postkassen i dag. Mitt aller første Ebay-kjøp og jeg er strålende fornøyd! Den er akkurat sånn som på bildet :)

w24S1I3.jpg

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som har tips til gode søkeord etter treningsinglet med bryter rygg? altså gutte singlet med smal rygg uten noen form for trykk? :)

Racerback vest, racerback tank top, racerback singlet :)

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

• Liker 2
Skrevet

har ennå ikke fått noe. Det tar så sinnsykt lang tid...Så mye jobb å drive å følge opp dette her. Det er det som er kjedelig med nettshopping.

Jeg bestilte organzaposene etter at du la ut linken her, og jeg fikk de i posten i dag! :) Har nettopp åpnet de faktisk, kjempefornøyd.

Jeg tror jeg er den enste her på forumet som ikke gidder å følge opp kjøpene mine. Jeg bestiller, glemmer, og blir glad når jeg får noe i posten. Det er bare stress å gå å vente og følge med på tracking osv. Har aldri gjort det. Tingen er at selger kan være så kjapp som mulig, men ting kan alltid skje; de blir stoppet i tollen både på vei ut og inn av landet, posten roter de vekk og alt mulig. :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg bestilte organzaposene etter at du la ut linken her, og jeg fikk de i posten i dag! :) Har nettopp åpnet de faktisk, kjempefornøyd.

Jeg tror jeg er den enste her på forumet som ikke gidder å følge opp kjøpene mine. Jeg bestiller, glemmer, og blir glad når jeg får noe i posten. Det er bare stress å gå å vente og følge med på tracking osv. Har aldri gjort det. Tingen er at selger kan være så kjapp som mulig, men ting kan alltid skje; de blir stoppet i tollen både på vei ut og inn av landet, posten roter de vekk og alt mulig. :)

Jeg følger heller ikke med på tracking. Glemmer det iblant, men så kan jeg plutselig komme på det når jeg kjører til/fra skolen og lure på når jeg får det. Så er det som regel glemt igjen når jeg er hjemme :ler:

Skrevet

Å glemme kjøpene sine er jo litt av sjarmen med netthandel :fnise: Man blir jo så glad når man finner hentelapp og ikke husker hva det er!

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Å glemme kjøpene sine er jo litt av sjarmen med netthandel :fnise: Man blir jo så glad når man finner hentelapp og ikke husker hva det er!

Enig! Jeg bestiller så og si alltid mer enn 10 ting i slengen, så det er alltid like spennende å pakke opp for å se hva som har kommet, ofte glemmer jeg helt hva jeg har bestilt selv, det er kanskje et dårlig tegn :ler: Tracking sjekker jeg aldri.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Skrevet

Ei venninne har kjøpt denne og er veldig fornøyd!

Kan dere hjelpe meg med å finne ut hvilken av disse luggene som ligner mest på min hårfarge?

Her er bilde av mitt hår.post-37809-0-44063600-1359477764_thumb.j

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Skrevet

Kan dere hjelpe meg med å finne ut hvilken av disse luggene som ligner mest på min hårfarge?

Gingerbrown eller chestnut. Men vanskelig å se på det bildet du har tatt pga dårlig oppløsning.

Skrevet

Her er bilde av mitt hår.post-37809-0-44063600-1359477764_thumb.j

Dessverre

endrer det litt farge når det blir forstørret, men det er brunt, ikke helt mørkt og ikke lyst, men ikke rødaktig som det blir når det forstørrest.

Skrevet

Gingerbrown eller chestnut. Men vanskelig å se på det bildet du har tatt pga dårlig oppløsning.

Jeg tenker chestnut, for det er ikke så mye rødskjær i håret mitt som det forstørra bildet skulle ha det til, er visst ikke noe flink på å redigere bilder og legge ut, og vil helst ikke lime et stort bilde av ansiktet mitt her :P

Men takk for hjelpen.

Skrevet

Jeg tenker chestnut, for det er ikke så mye rødskjær i håret mitt som det forstørra bildet skulle ha det til, er visst ikke noe flink på å redigere bilder og legge ut, og vil helst ikke lime et stort bilde av ansiktet mitt her :P

Men takk for hjelpen.

Da ville jeg tatt chestnut :)

Skrevet

Noen som har settekasse her og som har kjøpt noen småting på ebay? :-)

Skrevet (endret)

.

Endret av Kanutten
Gjest Raindrops
Skrevet

http://www.ebay.com/...984.m1436.l2649

Denne skjorta med kyssemerker har jeg veldig lyst på!

Mener den ble linka her i tråden, hvis den personen ser dette, har du fått den? Hvordan var den? Hvilken størrelse tok du? Jeg syns det er så vanskelig velge størrelse..

Det var sikkert meg. Har ikke bestilt den, jeg bare la ut litt diverse fra ønskeliten min. Blir nok en av de første tingene jeg bestiller når jeg får muligheten!

Skrevet

Jepp, har fått den. Syns den var kjempefin og veldig lik som på bildet, bortsett fra at den er litt kortere, men ikke sånn at jeg irriterer meg over det. Bruker den ofte :) er 170 høy og den lengste delen rekker meg til hofta ca.

Link? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...