Adhara Skrevet 1. februar 2013 #7041 Skrevet 1. februar 2013 Takk for svar Favorittvesken min er blitt så fryktelig slitt på undersiden, så jeg må ha ny og denne likte jeg veldig godt! Ok med plass i den? Og gikk det ann å fikse reimen? Jeg har andre sorte vesker jeg kan stjele reim fra tror jeg... Er god plass i den ja, jeg synes ihvertfall det Skal nok gå an å sy den på igjen, for de som kan det
Aramee Skrevet 1. februar 2013 #7042 Skrevet 1. februar 2013 Jeg kjøpte en Smile-bag for en ukes tid siden, og den kom i går. Er veldig fornøyd så langt, den ser fin og solid ut, og i dag skal den få kjørt seg med skolebøker og greier
Apple- Skrevet 1. februar 2013 #7043 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har bestilt litt scrappegreier på Ebay... Noe er også fra min Watch/wish list.Til den som spurte om det lengre opp. Blonder Blonder Pyntestener/rhinestones Pyntestener Pyntestener Perlesløyfer Pyntebånd (jul) Papir Papir Papir Papir Papir Gluedots Sorteringsboks Merkelapper Småpynt (jul) Småpynt (jul) Klyper Perler Perler Snøflak Og sikkert mye mer
Gjest Ambitions Skrevet 1. februar 2013 #7044 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Til personen som leitet etter lang genser http://www.ebay.com/itm/NEW-Girls-Ladies-Top-Fashion-Turtleneck-warm-Autumn-Winter-Style-Sweater-Coat-/221149137151?pt=US_CSA_WC_Sweaters&var=&hash=item337d8408ff http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> http://www.ebay.com/...=item4842d70564 og http://www.ebay.com/...tem1c29ddce9c Endret 1. februar 2013 av Ambitions
Sunshine Skrevet 1. februar 2013 #7045 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har handlet noen penvesker til min mor og meg selv de siste dagene: Stor sort blingbling veske Jeg tenkte det kunne være kjekt å ha pensko og vinflaske i en fin veske i stedet for en rimi-pose. Til mamma kjøpte jeg en slik i sølv og en skikkelig bling veske. (Den som heter silver diamante pearl clutch). Jeg har fått helt dilla på penvesker fordi det er så billig på ebay! Vurderer en av disse scull veskene: http://www.ebay.com/itm/Skull-Cloure-Stud-Rivet-Evening-Clutch-Hard-Case-Evening-Handbag-Party-Club-Bag-/300842180616?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item8bb76bfb1f Oval perleveske Bling veske Rosa Scull veske Sort perleveske Sort scull Ja og mange fler.... Men jeg trenger jo stengt tatt ikke så mange da.
Gjest Ambitions Skrevet 1. februar 2013 #7046 Skrevet 1. februar 2013 Er det noen som har tips om en skikkelig god og varm genser? Helst litt pen og da:P
ChrissyX Skrevet 1. februar 2013 #7047 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har bestilt litt scrappegreier på Ebay... Noe er også fra min Watch/wish list.Til den som spurte om det lengre opp. Blonder Blonder Pyntestener/rhinestones Pyntestener Pyntestener Perlesløyfer Pyntebånd (jul) Papir Papir Papir Papir Papir Gluedots Sorteringsboks Merkelapper Småpynt (jul) Småpynt (jul) Klyper Perler Perler Snøflak Og sikkert mye mer Tuuuuusen takk! Det havna det mye mer i carten min Men herremiiin så dyrt det er blitt å bestille fra USA etter at de satte opp fraktprisene.. Søren at det først er nå jeg har begynt å bestille 1
Nattergalen Skrevet 1. februar 2013 #7048 Skrevet 1. februar 2013 Tuuuuusen takk! Det havna det mye mer i carten min Men herremiiin så dyrt det er blitt å bestille fra USA etter at de satte opp fraktprisene.. Søren at det først er nå jeg har begynt å bestille Kanskje litt "fy, fy" i en ebay tråd, men jeg handler en del scrappeutstyr fra Joanna Sheen og WOC, veldig greie priser og frakt (Joanna Sheen er gratis over £9). Ellers har jeg handlet masse scrappeutstyr på ebay, kan feks få charms veldig billig fra Asia. Har også handlet dies ol fra USA. Så er det noe spesielt du ser etter så gi beskjed kanskje jeg kan hjelpe. Ser du etter stempel, dies, pynt??? Og hva lager du? Papir handler jeg som regel her hjemme, enten i butikk eller på Panduro (feks på salg der), frakt blir gjerne altfor dyrt fra USA og kvaliteten på papiret jeg har bestillt har vært litt så som så, men det er nå min mening.
Sunshine Skrevet 2. februar 2013 #7049 Skrevet 2. februar 2013 Jeg trenger litt hjelp. Den kjolen jeg fikk i feil farge her om dagen har de tilbudt meg "part money" tibake for eller retur og ny vare. Å sende en kjole til Kina koster garantert mer enn kjolen koster så det vet jeg ikke om jeg gidder. Synes dere det er greit å få halv pris på kjolen når de har sendt feil?
ChrissyX Skrevet 2. februar 2013 #7050 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Kanskje litt "fy, fy" i en ebay tråd, men jeg handler en del scrappeutstyr fra Joanna Sheen og WOC, veldig greie priser og frakt (Joanna Sheen er gratis over £9). Ellers har jeg handlet masse scrappeutstyr på ebay, kan feks få charms veldig billig fra Asia. Har også handlet dies ol fra USA. Så er det noe spesielt du ser etter så gi beskjed kanskje jeg kan hjelpe. Ser du etter stempel, dies, pynt??? Og hva lager du? Papir handler jeg som regel her hjemme, enten i butikk eller på Panduro (feks på salg der), frakt blir gjerne altfor dyrt fra USA og kvaliteten på papiret jeg har bestillt har vært litt så som så, men det er nå min mening. Takk for tips! Skal sjekke ut de sidene! Jeg har akkurat "begynt", så trenger egentlig det meste. Ark, kartong, stempelputer (sølv og rosa!), baby/dåp stempler, bursdagsstempler, distress ink med blender.. tja.. distresser (er det det den kniven heter?) også gjerne.. papirroser og diverse silkebånd.. Hehe, egentlig det meste utenom klistremerker som jeg har en del av Men dies trenger jeg ikke (enda ), for man må vel ha maskin til dem? Endret 2. februar 2013 av ChrissyX
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #7051 Skrevet 2. februar 2013 http://www.ebay.com/itm/Jessica-Simpson-Ken-Paves-Hair-Extensions-HairDo-Clip-In-Bangs-New-in-Box-/150923976261?pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&var=&hash=item2323c51e45 Jeg kjøpte denne luggen her, den kom i dag, veldig fort! Det kjennes virkelig som ekte hår, nyvasket, ekte hår, litt creepy. Men dessverre er luggen meget, MEGET lang, den festes nesten midt på hodet for å ligne pannelugg, ellers henger den ned i munnen min Og når den festes så høyt, så kan man se det naturlige hårfestet under, det er synd. Må nesten frisere luggen litt for at den skal passe meg, men ellers var det ikke noe å si på den annet enn at den er LANG Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280
Sunshine Skrevet 2. februar 2013 #7052 Skrevet 2. februar 2013 Den selges helt sikkert lang for at den skal passe de fleste.
Chloe- Skrevet 2. februar 2013 #7053 Skrevet 2. februar 2013 Jeg trenger litt hjelp. Den kjolen jeg fikk i feil farge her om dagen har de tilbudt meg "part money" tibake for eller retur og ny vare. Å sende en kjole til Kina koster garantert mer enn kjolen koster så det vet jeg ikke om jeg gidder. Synes dere det er greit å få halv pris på kjolen når de har sendt feil? Nei, jeg syns du bør be om full retur. Legg ved bilde av bestillingen pluss bilde av kjolen for å illustrere at de har gjort feil.
LeaMichele Skrevet 2. februar 2013 #7054 Skrevet 2. februar 2013 Hvor lenge sitter dere med "babyfeet" sokkene på? Kan ikke se det står noe? Jeg vet de vanlige kjøpt på vita skal være på i to timer, sitter dere like lenge med disse fra ebay?
Cakoline Skrevet 2. februar 2013 #7055 Skrevet 2. februar 2013 Hvor lenge sitter dere med "babyfeet" sokkene på? Kan ikke se det står noe? Jeg vet de vanlige kjøpt på vita skal være på i to timer, sitter dere like lenge med disse fra ebay? På mine står det 1,5 time
AloeVera Skrevet 2. februar 2013 #7056 Skrevet 2. februar 2013 Hvor lenge sitter dere med "babyfeet" sokkene på? Kan ikke se det står noe? Jeg vet de vanlige kjøpt på vita skal være på i to timer, sitter dere like lenge med disse fra ebay? Jeg hadde på de i to timer http://www.ebay.com/itm/251124040957?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Står at den kan være på i 1-2 timer. 30 min er minimum
LeaMichele Skrevet 2. februar 2013 #7057 Skrevet 2. februar 2013 Jeg hadde på de i to timer http://www.ebay.com/itm/251124040957?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Står at den kan være på i 1-2 timer. 30 min er minimum Takktakk! Var så korttenk at jeg kom ikke på at det kanskje sto på annonsen
Gjest Ambitions Skrevet 2. februar 2013 #7058 Skrevet 2. februar 2013 Nå har jeg brukt eyelineren i ca en uke, og jeg har ikke merket tegn til irritasjon. Jippi! Denne skal jeg fortsette å kjøpe <3
Pandore Skrevet 2. februar 2013 #7059 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er på utkikk etter en ny lommebok, en med plass til en del kort. Noen som har gjort gode kjøp på Ebay på dette og kan komme med tips?
BusteMartePinn Skrevet 2. februar 2013 #7060 Skrevet 2. februar 2013 Ikke mottatt det enda, men veldig spent. Litt usikker på om det blir for stort. Men for 72 kr tok jeg sjangsen. Hiver meg på spørsmålet her, det grå så hot hot hot ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå