Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal gjøre som beskrevet, nemlig åpne en case hos ebay, mest trolig er ikke varen sendt engang, og er den det så fint for deg :) Du skal uansett ikke betale for noe som er fake på ebay!

da har jeg åpnet en case! tusen takk for svar :)

Anonym poster: 60d47b6ab63f6b38380e5de7395dba12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den koster 109 kr, og frakt er på 159 kr. til Norge med a-post. (fikk ikke valgt noe annet heller)

Betyr ikke det at frakten er dyrere enn produktet og at sammenlagt kommer prisen på 268 kr.

Og i butikken her hjemme får du den til 150 -200 kr---

Skal du kjøpe denne på nett da?

Hun rakk kanskje å bestille før posten i USA satte opp prisene til det dobbelte? :P

I alle fall kav umulig å bestille noe fra USA nå.. alt med shipping er bare krøll og tull!!!

Skrevet

Hun rakk kanskje å bestille før posten i USA satte opp prisene til det dobbelte? :P

I alle fall kav umulig å bestille noe fra USA nå.. alt med shipping er bare krøll og tull!!!

Ja, det er like så greit å ta det fra Asia.

Skrevet

Jeg syns jeg husker at noen her kjøpe akrylbeholdere til organisering av neglelakk/leppestift. Kan dere være så greie og lenke til de igjen? :)

Skrevet

Er så irritert på den himla korte laddeledningen til min Iphone, så tenker at ei på 2 meter får holde :)

Iphone laddeledning

• Liker 1
Skrevet

Veldig lite scrappeutstyr å hente fra Asia synes jeg, men :P

3505355871174040_2.jpghttp://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Jeg gikk inn på detaljer for shipping...som jeg alltid gjør.

De sender til Svalbard og Jan Mayen men ikke Norge ellers? Shipping cannot be calculated for your area. You can contact the seller for additional shipping costs and services.

Kontaktet du selger

Skrevet

Jeg bor i en by, i et nabolag med mange hus, men allikevel har nå postmannen lært navnet mitt. Navneskiltet på postkassen har ikke blitt måket for snø på en stund. :ler:

Fikk denne kjolen idag. Veldig søt og god kvalitet for kinavarer å være, men midjen ble litt høy på meg så ble nesten en babydoll kjole.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 2
Skrevet

Fikk dette skjøret i dag

Skjøret kan ikke brukes, men det var likevel verdt pengen pga latteren jeg fikk.

post-27052-0-77232300-1360333256_thumb.j

Dere vet vel ca hvor stor en iphone er eller et vanlig kort. hahaha

Målene stemmer alldeles ikke, selv om det er stretch

• Liker 6
Skrevet

jeg ser det er veldig mange flotte vesker til iphone på ebay... jeg har lyst på noe sånt men dessverre har jeg ikke iphone men htc desire! og jeg finner ingenting som passer til den... har dere funnet noe som kan passe? bare en fin "lommebok" jeg kan ha mobilen oppi uten at den må klipses fast og har hull som passer til kameralinsa osv....

Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482

Skrevet

Jeg hadde htc desire før jeg også, byttet til iphone nettopp fordi det går an å finne vesker og deksler til den telefonen imotsetning til desire. Så kan ikke hjelpe deg desverre.

Skrevet

ja jeg har lyst til å bytte til iphone bare fordi det er så mye fint tilbehør til iphone huhu..... :/

Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482

• Liker 1
Skrevet

Det er en god del tilbehør til den mest solgte telefonen i fjor også, Samsung Galaxy SIII, ikke kjøpe itull BARE pga tilbehøret... :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjorde det for jeg trenger ikke telefonen til noe spesielt uansett. :) Pappa har Samsung Galaxy og han er IKKE fornøyd, derfor ble det iphone.

Skrevet

Jeg gikk inn på detaljer for shipping...som jeg alltid gjør.

De sender til Svalbard og Jan Mayen men ikke Norge ellers? Shipping cannot be calculated for your area. You can contact the seller for additional shipping costs and services.

Kontaktet du selger

Ja, gjorde det. Fant de jeg ville ha først, og spurte så før jeg bestilte.. Er jo så mye styr med shippinga fra usa om dagen..Men jeg betalte 10USD for 8 sheets :)

Skrevet

EYyyyyy, linker på kjøp folkens :wow: Vil shoppe!!!

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

adele, hvor har du blitt av? :lete:

har du sluttet å handle på e-bay, eller har du bare sluttet å poste tingene?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...