Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg er veldig lei meg over at disse ikke kommer i str 40 Sko jeg er FORELSKET :P

Skrevet

Siste kjøp:

Jakke

Extension

*klipp*

Extension-linken din fungerer ikke? Kommer bare til My Ebay når jeg trykker på den.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg er veldig lei meg over at disse ikke kommer i str 40 Sko jeg er FORELSKET :P

Fy søren de var utrolig fine :biggrin: !

Skrevet

Noen her som har bestilt joggesko med høy platå før? :) Har 37-38 i strl, og kunne gjerne tenkt meg et par.. Men er usikker på å bestille sko på nett. Har noen bestilt samme joggesko før, og hatt gode erfaringer? :)

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Skrevet

Har kjøpt (enda ikke fått):

Lang top

Lang peplum bluse

Palty i Natural Brown <3! (Dette har jeg allerede fått før, kjøpte sånne når jeg var i Japan og er helt hekta, kjempebra produkt for jenter med naturlig mørkt hår)

Kjempefin hårfarge! :) Følger det med engelsk bruksanvisning?

Anonym poster: eb45da30191cae4df39873f58fe7e4e6

Skrevet

Noen her som har bestilt joggesko med høy platå før? :) Har 37-38 i strl, og kunne gjerne tenkt meg et par.. Men er usikker på å bestille sko på nett. Har noen bestilt samme joggesko før, og hatt gode erfaringer? :)

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Bestill en str større enn du pleier å bruke..da kan du alltids legge i en såle.

Jeg bruker 39,5-40, og bestilte 40, som var akkurat passe, og ble dermed for trange. Bestilte samme i 41, og de er perfekte.

Bestilte sneakers med skjult hæl.

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin hårfarge! :) Følger det med engelsk bruksanvisning?

Anonym poster: eb45da30191cae4df39873f58fe7e4e6

Nei kun japansk :(. Men søker du på youtube eller google så finner du oversettelser.

Skrevet

Extension-linken din fungerer ikke? Kommer bare til My Ebay når jeg trykker på den.

Ojda! skal fikse det med en gang :)

• Liker 1
Skrevet

Bestill en str større enn du pleier å bruke..da kan du alltids legge i en såle.

Jeg bruker 39,5-40, og bestilte 40, som var akkurat passe, og ble dermed for trange. Bestilte samme i 41, og de er perfekte.

Bestilte sneakers med skjult hæl.

Hva var linken på de igjen?

Skrevet

Hva var linken på de igjen?

Her er de :) Jeg elsker de virkelig, og de er gode å gå i.

Selger fikk beskjed om at str ikke var helt korrekt, men ser at cm-målene ennå er de samme i annonsen.

Bestill en str større:)

• Liker 1
Skrevet

Hei, som helt fersk bruker så har jeg lest gjennom hele denne tråden, og da mener jeg hver eneste side! :sjokkert:

Er selv en str 38 for det meste og vurderer noen av kjøpene som har blitt gjort i denne tråden :

Kjole:

http://www.ebay.com/itm/160784844367?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

er denne veldig kort? har sett noen som har kjøpt denne, men husker ikke hvem. Og hvordan er den i midjen? ser det står 68 cm, er selv 73 cm så lurer på om det går ann å skvise seg inn i den, eller er den veldig trang?

og dette korsettet:

http://www.ebay.com/itm/120826079264?var=420054279245&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

så noen som hadde kjøpt dette og var fornøyd. Hvordan er den i str over bysten? er ikke ikke mer enn 75 c selv, velge L eller XL? Kjedelig om den blir for stor i ved puppene.

Eller kan jeg legge til noen av mine kjøp:

Bikini( ikke fått enda):

http://www.ebay.com/itm/320943376870?var=510082933497&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

kjøpt i rød og lilla.

Minimal biniki ( men jeg hater skiller :P )

korsett( ikke fått enda):

http://www.ebay.com/itm/400389821743?var=670059886253&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

sexy undertøy:

http://www.ebay.com/itm/200780391743?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Denne fikk jeg kjempe kjapt. onesize var vanvittig liten i truse. er vanligvis en 38 /M her. Dette passer til 32 tipper jeg ( blir litt sånn surret skinke følelse. ) Overdelen var helt perfekt og kan brukes på to forskjellige måter :)

Blir nok mer framover, må bare se ann bikiniene, for de eeelsket jeg :D Men til prisen så er de vel typisk ikke så fine som de ser ut.

• Liker 2
Skrevet

Hei, som helt fersk bruker så har jeg lest gjennom hele denne tråden, og da mener jeg hver eneste side! :sjokkert:

Er selv en str 38 for det meste og vurderer noen av kjøpene som har blitt gjort i denne tråden :

Kjole:

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

er denne veldig kort? har sett noen som har kjøpt denne, men husker ikke hvem. Og hvordan er den i midjen? ser det står 68 cm, er selv 73 cm så lurer på om det går ann å skvise seg inn i den, eller er den veldig trang?

Denne har jeg. :) Den har slike zig-zag stropper bak som gjør at den kan strammes eller utvides. Vil passe en god del størrelser, mener jeg. Og nei, den er ikke særlig kort. Kan fint brukes i bestemors 80-årsdag, for å si det på den måten.

Skrevet

og dette korsettet:

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648

så noen som hadde kjøpt dette og var fornøyd. Hvordan er den i str over bysten? er ikke ikke mer enn 75 c selv, velge L eller XL? Kjedelig om den blir for stor i ved puppene.

Jeg er 80C og valgte XL, passet utmerket, vil si at størrelsestabellen deres er ganske pålitelig :)

Skrevet

Jeg er 80C og valgte XL, passet utmerket, vil si at størrelsestabellen deres er ganske pålitelig :)

Hvor stiv er den? Vil ikke ha et sånt flimsekorsett... Og så lurte jeg på hvor stor du er rundt livet? Jeg har litt love-handles som må pakkes inn. :fnise:

Anonym poster: e141612fb5154dea263bedcadbc114b8

Skrevet

Denne har jeg. :) Den har slike zig-zag stropper bak som gjør at den kan strammes eller utvides. Vil passe en god del størrelser, mener jeg. Og nei, den er ikke særlig kort. Kan fint brukes i bestemors 80-årsdag, for å si det på den måten.

Kan jeg spørre hvilken str du bruker her hjemme? Jeg er en xs/s her i norge, heller kansjkje mer mot en xs. Litt usikker på om den blir for stor rundt brystet da det står 86, mens jeg er 80cm der.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken str du bruker her hjemme? Jeg er en xs/s her i norge, heller kansjkje mer mot en xs. Litt usikker på om den blir for stor rundt brystet da det står 86, mens jeg er 80cm der.

Tror jeg går under en medium "sånn ellers", rundt brystet er jeg nok en small. Tror ærlig talt den kan passe, nettopp på grunn av stroppene bak. De kan strammes så langt inn du bare klarer, og da blir den mye mindre enn 86 cm... Er jo en asiatisk størrelse, så er heller et problem å få en XL presset ned i den.

• Liker 1
Skrevet

Hvor stiv er den? Vil ikke ha et sånt flimsekorsett... Og så lurte jeg på hvor stor du er rundt livet? Jeg har litt love-handles som må pakkes inn. :fnise:

Anonym poster: e141612fb5154dea263bedcadbc114b8

Det er absolutt et korsett, og ikke noe man kjøper på H&M! Pakker inn alt, haha. Ble ganske overrasket da jeg fikk det, for til den prisen forventet jeg meg noe jeg kunne bruke til et skjørt på byen, men den holder inn og presser opp puppene ja! Kan nevne at utringningen ikke er like dyp som på bildet, men på bildet er jo også kløften photoshoppet. Har selv passe med hofter, men synes ikke når det er på :)

• Liker 1
Skrevet

kjole:

midje: 68 cm

lengde 60 cm ( høres jo kort ut.. jeg er 173 lang)

byste: 86 cm

Jeg er:

midje : 73 cm

173 høy

byste: 95

Blir kanskje litt for schvær jeg da? Hva tror du? midjen er vel uten snøring?

Noen andre som har kjolen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...