KaDust Skrevet 13. februar 2013 #7241 Skrevet 13. februar 2013 Noen som har kjøpt denne? Nei, men den er på wishlista mi, så om du kjøper den får du gi en oppdatering 1
Adele Skrevet 13. februar 2013 #7242 Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg bestilt enda mer :D uff da bankkonto.. denne kjolen : http://cgi.ebay.com/...em=270976046739 Og denne kjolen : http://www.ebay.com/...d=280968105915 Så håper jeg det passer Sett litt på den nederste kjolen selv. Elsker bakdelen på den!!
Adele Skrevet 13. februar 2013 #7243 Skrevet 13. februar 2013 Bh-stropp-strammer(?) ikke prøvd disse ennå, men antar de fungerer helt greit. Er jo bare plastikk-dings, er ikke mange måter det kan mislykkes på? Bare husk å løse litt på stroppene - ellers graver de seg dypt ned, noe som gjør vondt! Men ellers fungerer de supert - kjøpt samme selv.
KaDust Skrevet 13. februar 2013 #7244 Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg bestilt enda mer :D uff da bankkonto.. denne kjolen : http://cgi.ebay.com/...em=270976046739 Og denne kjolen : http://www.ebay.com/...d=280968105915 Så håper jeg det passer Jeg har veldig lyst på den første der. Men jeg tenker at jeg er veldig brei over brystet for den? Siden det står 78 cm og jeg er 93 eller noe sånt over bysten. I tillegg har jeg ikke råd til den for tiden 1
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7245 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg har veldig lyst på den første der. Men jeg tenker at jeg er veldig brei over brystet for den? Siden det står 78 cm og jeg er 93 eller noe sånt over bysten. I tillegg har jeg ikke råd til den for tiden Kan jo si i fra hvordan den er når jeg får den, for jeg er 95 cm selv Er jo ikke så krisedyr at jeg ikke tørr prøve Endret 13. februar 2013 av Lizliz
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7246 Skrevet 13. februar 2013 Sett litt på den nederste kjolen selv. Elsker bakdelen på den!! Har sett denne på en nettbutikk for 100$ så jeg måtte nesten kjøpe den når jeg så at den var så mye billigere ( og det er akkuratt samme modellen på nettbutikken så tror ikke det er en annen produsent heller, det er det værste ) 1
KaDust Skrevet 13. februar 2013 #7247 Skrevet 13. februar 2013 Kan jo si i fra hvordan den er når jeg får den, for jeg er 95 cm selv Er jo ikke så krisedyr at jeg ikke tørr prøve Ja, si ifra! Hehe, for meg er det krisedyrt skjønner du.
Adele Skrevet 13. februar 2013 #7248 Skrevet 13. februar 2013 Har sett denne på en nettbutikk for 100$ så jeg måtte nesten kjøpe den når jeg så at den var så mye billigere ( og det er akkuratt samme modellen på nettbutikken så tror ikke det er en annen produsent heller, det er det værste ) Gi meg tilbakemelding på den. Tenker nok at jeg lager en selv, siden jeg egentlig ikke likte den foran..
oreokake Skrevet 13. februar 2013 #7249 Skrevet 13. februar 2013 Nei, men den er på wishlista mi, så om du kjøper den får du gi en oppdatering Kjøpte den nå, skriver her igjen når jeg får den :-)
Daxi Skrevet 13. februar 2013 #7250 Skrevet 13. februar 2013 Vil ha! bluse søt topp enda en søt topp genser usynlig BH Vest (irriterer meg at den ikke er "Buy it now") Kåpe <3 <3 <3
KaDust Skrevet 13. februar 2013 #7251 Skrevet 13. februar 2013 Kjøpte den nå, skriver her igjen når jeg får den :-) Supert!
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7252 Skrevet 13. februar 2013 Denne kom i posten i dag og passer som bare det :D http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 gøy.. Selv om jeg innser at sånt ser bedre ut om man har litt større pupper enn mine usle 75 b/c.. 2 uker levering ca, Imponert!
Gjest Toppris Skrevet 13. februar 2013 #7253 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Vest (irriterer meg at den ikke er "Buy it now") Her har du "buy it now" i både lys og mørk Gi et pip hvis du kjøper den da?! Syns den var kjempetøff Edit: så at den mørke ikke var helt lik den du posta, så her har du den og Endret 13. februar 2013 av Toppris
Gjest NozMonster Skrevet 13. februar 2013 #7254 Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg bestilt enda mer :D uff da bankkonto.. Og denne kjolen : http://www.ebay.com/...d=280968105915 Så håper jeg det passer denne kjolen ser knallfin ut, meen.... Men! om den sitter fint i virkeligheten (og da tenker jeg spesielt på ryggen!) så blir jeg temmelig overrasket.. På enkelte bilder så får jeg en følelse av at den ikke ser spesielt bra ut om man ser kjolen rett forfra også. Men jeg er kjempespent på en oppdatering når du får kjolen!
Daxi Skrevet 13. februar 2013 #7255 Skrevet 13. februar 2013 Her har du "buy it now" i både lys og mørk Gi et pip hvis du kjøper den da?! Syns den var kjempetøff Edit: så at den mørke ikke var helt lik den du posta, så her har du den og kjempefint! takk! da sier jeg ifra, vurderer sterkt å kjøpe den snart!
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7256 Skrevet 13. februar 2013 denne kjolen ser knallfin ut, meen.... Men! om den sitter fint i virkeligheten (og da tenker jeg spesielt på ryggen!) så blir jeg temmelig overrasket.. På enkelte bilder så får jeg en følelse av at den ikke ser spesielt bra ut om man ser kjolen rett forfra også. Men jeg er kjempespent på en oppdatering når du får kjolen! Ja jeg er enig, men jeg klarte ikke la være å kjøpe den ettersom jeg har siklet på den såå lenge.. rygger er jo såå fin
Gjest loren Skrevet 13. februar 2013 #7257 Skrevet 13. februar 2013 Flere spurt etter update på denne genseren Den er fantastisk fin til den prisen. Sitter fint, og er av god kvalitet, Jeg forventa mye tynnere stoff enn det erpå den, den er HM/Cubus/Vero Moda-kvalitet liksom... Jeg er str 38/40 og str L sitter fint på meg 1
titi89 Skrevet 13. februar 2013 #7258 Skrevet 13. februar 2013 Så har jeg fått litt fler ting jeg har bestilt. Heldigvis har det ikke kommet såå mye mer opp på ønskelista mi nå. Børste Denne var kjempe fin. fikk i zebra og synes den er veldig bra Badetermometer ting Fordi jeg endelig har fått badekar og ville se hvor varmt vannet var. Denne går fra 38-44 i grader. Tubeskviser - fungerer greit denne. litt søt. skjerf sommerlig. Ellers veldig fint. fått mye skryt for det. skjerf 2 likt som det andre. dustplug denne måtte jeg bare ha, synes den er litt i veien når jeg bruker telefonen til vanlig. er pen som pynt Drikkeflaske sammenbrettbar - Denne var genial. har ikke brukt den så mye, men tenkte å ha med ett par på fjellet. grei rulle sammen når man har drukket opp! sminkepung - er mindre enn på bilde. grei å ha ett par neglelakker oppi Topp - denne bestilte jeg 4 av. i forskjellige farger. 2 sitter perfekt, mens de to andre er helt ubrukelige. den ene er altfor kort, og den andre har altfor lite hull til hodet! skal se om jeg får klaga på det. Ellers ok kvalitet. noe tynt stoff. tony mini tint visste ikke helt hva dette var da jeg skulle ha den, men den funker vist veldig bra på leppene og i kinna. do klistremerke - haha! måtte bare! ble litt morsomt kviseklemmer etter å ha kommet inn på noen merkelige youtube videoer måtte jeg bestille en sånn... duftolje lukter godt
Apefinger Skrevet 13. februar 2013 #7259 Skrevet 13. februar 2013 Fikk denne kjolen i dag. Kjempesøt, men den var jo faktisk lakserosa, dvs mer oransje (varm) enn blå (kald). Men stoffet var akkurat som jeg så for meg, og henger fint.
gjärd Skrevet 13. februar 2013 #7260 Skrevet 13. februar 2013 Til dere som har kjøpt sånn BabyFoot ting. Kan noen forklare meg litt hvordan dere gjorde det? jeg har nå fått min i posten. Kan man bruke den flere ganger? Eller er det engangs? Skal man bare ha de på en dag (2-3 t) også er man ferdig? Eller må man repetere dette over mange dager?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå