Lykkelitenen Skrevet 23. februar 2013 #7441 Skrevet 23. februar 2013 Det har blitt gjort oppjusteringer i frakten fra usa (Nesten 50% om jeg ikke husker feil), så alt fra usa er nå svindyrt.
Gjest NozMonster Skrevet 23. februar 2013 #7442 Skrevet 23. februar 2013 Dere som bestilte kostymer i høst - hvordan var de? Mener å huske at dere nevnte at de var trege i frakt, men hvordan er de i kvalitet? Grunner litt på enten Stitch, katt, gris eller dinosaur av denne jaaa- jeg har en i sjiraff og jeg elsker elsker elsker elsker den! egentlig så vil jeg bare flytte inn i den og bo der for bestandig! som andre sier her ja, så er min også i fleece. En helt sykt myyyyyk og tykk variant! 1
Adhara Skrevet 24. februar 2013 #7443 Skrevet 24. februar 2013 Er disse Kigurumi-draktene like romslige som de ser ut til å være på bildene?
Lykkelitenen Skrevet 24. februar 2013 #7444 Skrevet 24. februar 2013 Jeg er på utkikk etter slike sko, men det kan godt være random merke. Noen som har tips til søkeord? Jeg kjøper vanligvis nytt par til 199 kr hver vår, men i år tenkte jeg å se om jeg får dem billigere på ebay, de varer jo tross alt bare en sesong uansett...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #7445 Skrevet 24. februar 2013 Er disse Kigurumi-draktene like romslige som de ser ut til å være på bildene? Jepp, kan bli høygravid i den. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925 1
elvital Skrevet 24. februar 2013 #7446 Skrevet 24. februar 2013 Er disse Kigurumi-draktene like romslige som de ser ut til å være på bildene? Mildt sagt! Lol jaaa- jeg har en i sjiraff og jeg elsker elsker elsker elsker den! egentlig så vil jeg bare flytte inn i den og bo der for bestandig! som andre sier her ja, så er min også i fleece. En helt sykt myyyyyk og tykk variant! Veldig enig! Too bad at min var for kort :/ Så den er ikke noe god å ha på pga strikken som skal være rundt anklene går rundt leggene Får se om jeg får solgt den.. Skikkelig varm er den og 2
Daxi Skrevet 24. februar 2013 #7447 Skrevet 24. februar 2013 Veldig enig! Too bad at min var for kort :/ Så den er ikke noe god å ha på pga strikken som skal være rundt anklene går rundt leggene Får se om jeg får solgt den.. Skikkelig varm er den og Hvor høy er du?
Lykkelitenen Skrevet 24. februar 2013 #7448 Skrevet 24. februar 2013 Mildt sagt! Lol Veldig enig! Too bad at min var for kort :/ Så den er ikke noe god å ha på pga strikken som skal være rundt anklene går rundt leggene Får se om jeg får solgt den.. Skikkelig varm er den og Hvor høy er du og hvilken størrelse? Jeg vil ha en bie, men jeg er veldig lav og i størrelse hest, så usikker på om jeg tørr kjøpe om den ikke passer...
Spatula Skrevet 24. februar 2013 #7449 Skrevet 24. februar 2013 Oi... Skummelt å innom her.. Vips hadde jeg kjøpt en sjiraff 6
Jellybean78 Skrevet 24. februar 2013 #7450 Skrevet 24. februar 2013 Ble forført av denne her i dag, og forfengelig som jeg er, lot jeg meg selv rive med...... http://www.ebay.com/itm/NWT-True-religion-mens-Jimmy-Super-T-Jean-Jacket-in-Dust-Bowl-/370634069380?pt=US_CSA_MC_Outerwear&var=&hash=item564b831584
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #7451 Skrevet 24. februar 2013 Hvor høy er du og hvilken størrelse? Jeg vil ha en bie, men jeg er veldig lav og i størrelse hest, så usikker på om jeg tørr kjøpe om den ikke passer... Ganske sikker på du ikke skal være urolig over at den ikke skal passe i bredden, men en størrelse større for lengden ihvertfall skader nok ikke. Jeg er 40 i snitt, og det er nok plass til en til av meg inni der, men mulig strikken i beina hadde blitt litt trange da siden jeg har skilegger. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925
Lykkelitenen Skrevet 24. februar 2013 #7452 Skrevet 24. februar 2013 Ganske sikker på du ikke skal være urolig over at den ikke skal passe i bredden, men en størrelse større for lengden ihvertfall skader nok ikke. Jeg er 40 i snitt, og det er nok plass til en til av meg inni der, men mulig strikken i beina hadde blitt litt trange da siden jeg har skilegger. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925 Okay, jeg er en 44 og er såpass lav at den vil komme på ankelen og ikke leggen, så da går den inn i wishlisten min. Blir nok en slager på nach denne
Lizliz Skrevet 24. februar 2013 #7453 Skrevet 24. februar 2013 Noen som vet hvor mye frakt TIL Kina blir? Må returnere en kjole for å få en ny. ( eller hun spør om det var mulig, da den jeg har nå er ødelagt) Men finner ikke noe sted hvor mye dette kommer til å koste.
KaDust Skrevet 24. februar 2013 #7454 Skrevet 24. februar 2013 Aner ikke. Jeg fraktet en liten pakke innenlands og det kom på 100kr. Du må nesten ned på posten og høre der.
Miah Skrevet 24. februar 2013 #7455 Skrevet 24. februar 2013 Noen som vet hvor mye frakt TIL Kina blir? Må returnere en kjole for å få en ny. ( eller hun spør om det var mulig, da den jeg har nå er ødelagt) Men finner ikke noe sted hvor mye dette kommer til å koste. Sjekk posten.no, men kan nærmest garantere deg at det er langt mer enn hva du betalte for kjolen, ergo ikke verdt det- Har du sendt henne et bilde for å bevise at kjolen er ødelagt? Er faktisk ganske nysgjerrig på par fleece jeans/tights i blågrønn! Noen som har kjøpt disse eller noe lignende før? FLEECE liksom... men ser ut som bukser. Tror nok jeg garantert måtte hatt den største størrelsen, og til og med da vet jeg ikke om de passer.
Lizliz Skrevet 24. februar 2013 #7456 Skrevet 24. februar 2013 Sjekk posten.no, men kan nærmest garantere deg at det er langt mer enn hva du betalte for kjolen, ergo ikke verdt det- Har du sendt henne et bilde for å bevise at kjolen er ødelagt? Er faktisk ganske nysgjerrig på par fleece jeans/tights i blågrønn! Noen som har kjøpt disse eller noe lignende før? FLEECE liksom... men ser ut som bukser. Tror nok jeg garantert måtte hatt den største størrelsen, og til og med da vet jeg ikke om de passer. Sjekk posten.no, men kan nærmest garantere deg at det er langt mer enn hva du betalte for kjolen, ergo ikke verdt det- Har du sendt henne et bilde for å bevise at kjolen er ødelagt? Er faktisk ganske nysgjerrig på par fleece jeans/tights i blågrønn! Noen som har kjøpt disse eller noe lignende før? FLEECE liksom... men ser ut som bukser. Tror nok jeg garantert måtte hatt den største størrelsen, og til og med da vet jeg ikke om de passer. Ja jeg sjekket posten tilslutt, og det kommer til å bli mer, så kan ikke skjønne at det skal lønne seg for selgeren ( da jeg antar hun betaler) Jeg sendte hun bilde og hun mener at hun sjekket kjolen nøye før hun sendte den ( tror forsåvidt på det ) Men det hjelper ikke mye når glidlåsen ryker her i Norge( prøvd å reparere den ørten ganger, og den hopper ut av sporet sitt på samme plass hver gang ) Får håpe det ordner seg og at jeg slipper å sende den tilbake ( mye mas med refundering av penger etc ) Og at hun bare sender meg en ny kjole, For den var veldig fin.
AloeVera Skrevet 24. februar 2013 #7457 Skrevet 24. februar 2013 Er faktisk ganske nysgjerrig på par fleece jeans/tights i blågrønn! Noen som har kjøpt disse eller noe lignende før? FLEECE liksom... men ser ut som bukser. Tror nok jeg garantert måtte hatt den største størrelsen, og til og med da vet jeg ikke om de passer. Slik jeg ser det ut i fra bildene så er det fleece INNI buksen, men vanlig buksestoff utenpå. Det må jo være innmari varmt og ikke minst gi deg noen ekstra kilo.. 1
Miah Skrevet 24. februar 2013 #7458 Skrevet 24. februar 2013 Slik jeg ser det ut i fra bildene så er det fleece INNI buksen, men vanlig buksestoff utenpå. Det må jo være innmari varmt og ikke minst gi deg noen ekstra kilo.. Jaa, vet det er inni buksene fleecen er! Synes det så ganske digg ut, jeg, et par ekstra kilo gjør ingenting. 1
Lilje:) Skrevet 24. februar 2013 #7459 Skrevet 24. februar 2013 Noen som har bestilt denne vesken? Likte den veldig godt, men brått så ble jeg usikker.. Hva synes dere om den egentlig? Tror dere den ser veldig billig ut?
Rndi Skrevet 24. februar 2013 #7460 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Dere som bestilte kostymer i høst - hvordan var de? Mener å huske at dere nevnte at de var trege i frakt, men hvordan er de i kvalitet? Grunner litt på enten Stitch, katt, gris eller dinosaur av denne Klarte ikke å dy meg, jeg bare MÅTTE kjøpe den i Pikachu. Har tenkt på dette i over en måned og kommet frem til at dette MÅ jeg bare ha Endret 24. februar 2013 av Rndi 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå