Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva man skal søke etter for å finne kappelaken til dobbelseng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om den som tidligere beskrevet i tråden som noe som ligner en barnelommebok. Så kjøpte jeg denne lommeboken. Om den ser helt forferdelig ut har jeg nok noen kusiner som liker den. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Browse > Home > Bedding

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt disse skoene?

Anonym poster: 45bf88f016f1e5cffa319f7798cf63a5

Skrevet

Noe småtteri jeg har kjøpt i det siste.

28 palette med nude farger. - Hatt denne før, men gikk i gulvet. Veldig grei palett til hverdagssminke.

Makeup-børste rens. - Denne kom utrolig kjapt i posten! Har så smått begynt testingen, lover bra.

Led-lys slynge. - Skal brukes til pynt, ikke motatt.

BH med blanke stropper bak. - Ikke motatt men gleder meg til å se om dette kan fungere.

Rosa leppestift. - Ikke motatt.

:laugh:

Fikk BH-en på lørdag, og det virker faktisk som om det er god kvalitet. Det hadde jeg ikke forventet meg. :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt disse skoene?

Anonym poster: 45bf88f016f1e5cffa319f7798cf63a5

Jeg skal ikke garantere, men jeg tror jeg har sett de tidligere i tråden, kanskje 20-30 sider tilbake, og hun som kjøpte de var ganske fornøyd.

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Skrevet

kjøpte en nydelig kjole for noen dager siden, håper den er like fin i virkeligheten!

http://www.ebay.com/...=item484f5d4f24

Den var jo kjempebillig! Kunne du også tatt bilde av den og legge ut, slik at vi kan se den i virkeligheten? Skal i bryllup og vurderer å kjøpe denne kjolen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale trygge selger av Decleor og Exuviance?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Nattdrakter til ungene: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Disse var supersøte! Genseren var litt tykk så den blir sikkert for varm i sommer, men nå er den helt ypperlig

Må kommentere denne igjen. Vi har nå tatt dem i bruk, og om det er flere som er ute etter å kjøpe slike, så vær obs på at buksene er ekstremt korte. Jeg bestilte str 130 til min jente på snart fem år. Hun bruker vanligvis 116-122. Buksen ble hakket for kort til henne. (Vi bruker den likevel da;) )Genseren var mer normal i størrelsen tror jeg. Litt liten kanskje.

(jeg er alt for dårlig til å lese måleskjema før jeg bestiller!

AnonymBruker
Skrevet

Heter det ikke dust sheet eller noe?

Skrevet

Hvordan formulerer dere dere når dere sender melding til selger for å etterlyse en vare? Er dere ydmyk, streng, forbannet?

Sendte nettopp en "etterlysning", hadde vært morsomt å sett hvordan dere andre ordlegger dere, tonen i meldingen osv :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan formulerer dere dere når dere sender melding til selger for å etterlyse en vare? Er dere ydmyk, streng, forbannet?

Sendte nettopp en "etterlysning", hadde vært morsomt å sett hvordan dere andre ordlegger dere, tonen i meldingen osv :)

Skriver alltid "dear seller", adressert fra meg direkte, ikke det som fylles ut av ebay liksom, legger meg ydmyk, etterlyser, og spør pent.

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

• Liker 1
Skrevet

Har ikke etterlyst noen vare enda, så vet ikke!

Skrevet

Jeg skriver bare at jeg lurer på hvor pakken min kan være, da den skulle vært her for X dager siden. Ikke no mer enn det.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg synes ikke du skal være streng, spesielt ikke på den første meldingen du skriver til selger ang etterlysningen.

Det er nemlig ikke sikkert at det er selgers feil at du ikke har fått den enda.

Håper det løser seg for deg :)

Skrevet

Jeg pleier å skrive når jeg betalte for varen, når selger merket den som fraktet/shippet, og at den enda ikke er kommet til meg enda. Prøver å være rett på sak, men samtidig være ydmyk - om du skjønner?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt tannblekingsgele (som som sprøyter i tannskinner) på ebay og kan anbefale en selger?

Skrevet (endret)

Hm.

Jeg kjøpte og betalte en vare 30 Januar og har enda ikke mottatt.

Sjekket trackingnumre og fikk opp:

Destination - Norway

The item (RC083869035HK) was returned to sender on 1-Mar-2013.

Hvorfor kan den ha blitt sendt tilbake til selger?

Endret av AloeVera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...