Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Korleis veit du det?

Legger sammen det at denne kinaselgeren registrerte seg igår, med prisen som er relativt lav og det faktum at clarisonic produseres i USA.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

På Conversene? Som det står i linken, størrelse UK8, og jeg bruker mellom 7-9 alt ettersom bredden på ulike sko (lengdemessig er jeg størrelse 7, evt. 40-41).

Mvh Yvonne :heiajente:

Takker. ^^

Skrevet

Jeg lot jakken ligge igjen hjemme hos foreldrene mine, men jeg kan legge ut et bilde senere hvis jeg husker det. :) (og hvis jeg klarer å komme inn i den igjen etter godterispisingen denne påsken :laugh:)

Jeg er relativt slank fra før, så jeg har blandede følelser til å gå ned i vekt for å få jakken til å passe. Det frister å returnere den, men så ser jeg for meg at det er en laaang prosess. Small er som regel litt stort til meg, og det har aldri vært så trangt som det denne jakken er. Hvis M blir fort stort til deg, så kan vi jo bytte? :fnise:

Måtte du betalte toll ? :)

Gjest Euforia
Skrevet

Måtte du betalte toll ? :)

Nope, men jeg sendte på forhånd en melding til henne og spurte om hun kunne skrive lavere verdi på pakken. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var så lur å trykke på "buy it now" og "commit to buy" så fant jeg ut at det bare var noe skrot og lot være å betale. MÅ jeg betale for dette nå? Blir det purringer om jeg bare lar det være?

Anonym poster: 042eaf3164ab42228f74aec7b8914144

Skrevet

Jeg var så lur å trykke på "buy it now" og "commit to buy" så fant jeg ut at det bare var noe skrot og lot være å betale. MÅ jeg betale for dette nå? Blir det purringer om jeg bare lar det være?

Anonym poster: 042eaf3164ab42228f74aec7b8914144

Ja, det er det "commit to buy" betyr. Du kan spørre selger pent om du kan få angre deg, men i utgangspunktet må du betale.

AnonymBruker
Skrevet

Vent med og betale et par dager i hvertfall. Hvis jeg ikke husker feil, kan du vente med og betale i 7 dager.

Dette er en helt ny selger, og det er fullt av svindlere paa ebay.

Send en melding om at du gjerne vil ha foto av the real thing. Det er nemlig stock photos du ser her. Ved og be om dette er du ihvertfall sikker paa at han har det han vil selge.

Anonym poster: 40903202c3994adf10bce43723493b9e

Skrevet

Vent med og betale et par dager i hvertfall. Hvis jeg ikke husker feil, kan du vente med og betale i 7 dager.

Dette er en helt ny selger, og det er fullt av svindlere paa ebay.

Send en melding om at du gjerne vil ha foto av the real thing. Det er nemlig stock photos du ser her. Ved og be om dette er du ihvertfall sikker paa at han har det han vil selge.

Vel, da burde man spurt om det før man trykket på "commit to buy". Det er ens egen feil hvis man ikke husket på dette på forhånd. Har man trykket på "commit to buy" så skal man betale, sånn er det bare. Man kan spørre selger veldig pent, men man kan overhodet ikke forvente det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I en ideel verden burde man nok ha spurt foerst, men dessverre er det ikke det.

Saa igjen, spoer om og faa se et foto av det du har kjoept, som sagt presiser at du ikke vil ha stock photo.

Dette er en splitter ny selger, og for og vaere sikker paa at at han faktisk har varen.

Hvis du ikke faar det, sa ville ikke jeg ha betalt men begrunnelse at selger ikke svarer paa forespoersel.

Skrevet

Jeg har fått disse varene siden sist:

Sort statement kjede - Som jeg fryktet var dette skikkelig skvip. Jeg forsøkte å fjerne de store steinene for å se om det ble bedre, men nei det går i søpla.

Perleveske - Kjempefin! De selger like på brudekjolebutikker til 5-600 kr.

Hårpynt - Fin! Måtte bøye litt på kammen for at den skulle sitte fint bare.

Sort statement - Kult!

Statementsmykke sølv - Kult og god kvalitet!

Cake pops former - Jeg har ikke prøvd de og lurer veldig på hvordan de skal fungere siden deter myk silikon, men satser på at det går bra.

Og så har jeg bestilt dette:

3 meter lang iphone/ipad kabel

Smykke i grått

Muffinsformer

Smykke

Freya tankini

Statementsmykke creme

Rosa statement (N735)

AnonymBruker
Skrevet

Plaster , plaster 2 for stygge parkeringsbulker. :laugh:

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg husker at noen har bestilt denne buksa, men jeg husker ikke hvem av dere det var...

http://www.ebay.com/...d=300789060382

noen som kjenner den igjen? :lete:

jeg lurer så fryktelig på hvordan den er i virkeligheten..

har hatt den på ønskelista en stund nå, i håp om at noen

her skal fortelle hvordan den er nemlig...

oioiii- ser at Raindrops har bestilt den også :)

Du har jammen klikka deg mye fint hjem Raindrops!

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at noen har bestilt denne buksa, men jeg husker ikke hvem av dere det var...

http://www.ebay.com/...d=300789060382

noen som kjenner den igjen?

Jeg bestilte den for en stund siden, og får pengene tilbake om jeg ikke får den innen fredag.

Den kommer forhåpentligvis snart, da kan jeg skrive om den her!

Venta med å bestille for å lese hva andre mente om den jeg også, men så slo jeg til. Håper den passer og at kvaliteten er grei. :)

Anonym poster: 3cb8108ddaab7321420ff43eea0b5983

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg bestilte den for en stund siden, og får pengene tilbake om jeg ikke får den innen fredag.

Den kommer forhåpentligvis snart, da kan jeg skrive om den her!

Venta med å bestille for å lese hva andre mente om den jeg også, men så slo jeg til. Håper den passer og at kvaliteten er grei. :)

Anonym poster: 3cb8108ddaab7321420ff43eea0b5983

Krysser fingrene for deg!

Kjempefint om du sier i fra ja... kjøpte du fra den samme selgeren som Raindrops kjøpte fra?

Det vil si selger "Befdi"..

Skrevet

Kjøpte et lite kamera, total størrelse som to stk penlight-batterier.

Bruksanvisningen er skrevet at en "wacko" som ikke ville klart å gjøre seg forstått i noe land med sitt språk.

Snapshot av bruksanvisningen:

http://i.imgur.com/uzx2vVF.png

(NB! Dette er et kamera, ikke radio/video)

Skrevet

Kjøpte et lite kamera, total størrelse som to stk penlight-batterier.

Bruksanvisningen er skrevet at en "wacko" som ikke ville klart å gjøre seg forstått i noe land med sitt språk.

Snapshot av bruksanvisningen:

http://i.imgur.com/uzx2vVF.png

(NB! Dette er et kamera, ikke radio/video)

Haha da kunne de like gjerne sent den kinesiske bruksanvisningen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...