Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Det var jo billig. Men har du prøvd dem, er de fine? For jeg har en del svarte nylonstrømper liggende som aldri blir brukt og som bare kan kastes, er vel fra La Mote eller noe. Når man tar dem på ser de ikke jevne ut, og de ser på en måte litt «tørre» ut om du skjønner hva jeg mener. Ikke veldig flatterende :/ Mens de gode jeg har prøvd, blant annet noen fra Pierre Robert, er så dyre.

Jeg har prøvd de fra Lindex, og de var helt greie. Ikke noe superkvalitet akkurat, og de var veldig tynne.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her inne funnet billige og fine nylonstrømper på eBay?

Jeg liker denne selgeren, billig og bra kvalitet, sender fort, tar ikke lang tid i posten :)

De selger en del voksenklær og voksenleketøy, så sjekk at du ikke kjøper strømper med fransk åpning, fort gjort å blingse, men de har mye anner fint :ler:

http://www.ebay.com/sch/Hosiery-Socks-/11524/i.html?_ipg=&_from=&_nkw=&_armrs=1&_ssn=diamondbrands

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Takk for tips! Det var jo billig. Men har du prøvd dem, er de fine? For jeg har en del svarte nylonstrømper liggende som aldri blir brukt og som bare kan kastes, er vel fra La Mote eller noe. Når man tar dem på ser de ikke jevne ut, og de ser på en måte litt «tørre» ut om du skjønner hva jeg mener. Ikke veldig flatterende :/ Mens de gode jeg har prøvd, blant annet noen fra Pierre Robert, er så dyre.

nei, det var mamma som kjøpte dem.

men jeg synes å huske at det ligger en strømpe i kurven så man kan se om man liker den først.

Skrevet (endret)

Kjøpte en elektronikkvare som viste seg å være defekt da jeg fikk den, selgeren ønsker jeg skal betale $ 8 til så han kan få sendt meg en ny en. Jeg betalte vel rundt $ 24 for varen originalt. Hva sier dere til det? Er det greit?

Først ville han at jeg skulle sende den ødelagte varen tilbake, men etter at jeg forklarte hvor mye det kom til å koste endret han mening.

Endret av Miah
Gjest Armule
Skrevet

Kjøpte en elektronikkvare som viste seg å være defekt da jeg fikk den, selgeren ønsker jeg skal betale $ 8 til så han kan få sendt meg en ny en. Jeg betalte vel rundt $ 24 for varen originalt. Hva sier dere til det? Er det greit?

Først ville han at jeg skulle sende den ødelagte varen tilbake, men etter at jeg forklarte hvor mye det kom til å koste endret han mening.

Du skal da ikke betale noen ting når den er defekt!

• Liker 5
Skrevet

Er det noen som har peiling på asiatiske størrelser? Jeg har bestilt meg et par kjoler (denne og denne), og jeg ser at spesielt den første er veldig smal i midja. Jeg er vel 70-72 cm rundt midja, men ellers ser målene ut til å passe. Bruker til vanlig str. 34 i topper. Tror dere det går bra? :)

Ellers driver jeg og byr på en sånn en. Vil haaa!

Skrevet

På leiting etter enkle tøysko til våren kom jeg over disse og tenkte yay, helt til jeg så shippingen... $45 i shipping er jo bare syyyykt!

Noen som har tips til enkle tøysko i denne typen med litt rimeligere shipping? Gjerne tips til skoselgere dere er fornøyd med generelt :)

AnonymBruker
Skrevet

På leiting etter enkle tøysko til våren kom jeg over disse og tenkte yay, helt til jeg så shippingen... $45 i shipping er jo bare syyyykt!

Noen som har tips til enkle tøysko i denne typen med litt rimeligere shipping? Gjerne tips til skoselgere dere er fornøyd med generelt :)

Oi herlighet så dyrt.. jeg driver og kjøper boots som hr ganske dyr shipping, men det er store tunge sko da. De der burde IKKE koste mer enn 10 dollar å sende.

Skrevet

Det er nok den forbaska shippingen fra usa sin økning som er den skyldige, men 45 dollar er bare latterlig, man får 5 par sko for samme prisen...

Gjest Inggolf
Skrevet

Er det noen som har peiling på asiatiske størrelser? Jeg har bestilt meg et par kjoler (denne og denne), og jeg ser at spesielt den første er veldig smal i midja. Jeg er vel 70-72 cm rundt midja, men ellers ser målene ut til å passe. Bruker til vanlig str. 34 i topper. Tror dere det går bra? :)

Ellers driver jeg og byr på en sånn en. Vil haaa!

Jeg har denne prikkete kjolen med belte..(mitt første e-baykjøp :lol: )

Kjolen er ikke spesielt trang til meg, men belte sitter relativt stramt og jeg er 58 cm rundt midja.

Belte er tøylig da, så det funker sikkert for deg også siden det gjør det på meg :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Dn sko har noen fine slike nå :)

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Very_Nice_Price_99%2C-/c/VeryNivePrice99_NO

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Skrevet

Dn sko har noen fine slike nå :)

http://www.putfeetfi...yNivePrice99_NO

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Endte faktisk opp med disse i går kveld, da de jeg fant på ebay kom over 100-lappen inkludert frakt :fnise: Men jeg leiter fortsatt etter flate hverdagssko (oxfordinspirerte), så skrik gjerne ut om dere kommer over slik på ebay!

Skrevet

Har noen kjøpt pynteting på eBay? :)

Skrevet

Å nei, ebaybasillen har bitt meg igjen :fnise:

Kjole i retrostil

Langermet t-skjorte

kortermet genser/pullover

Har noen bud inne på flere plagg, og er også på utkikk etter noe sminke og litt småstæsj, så godt mulig det blir mer de nærmeste dagene :ler: Ebay, altså.

Åh, jeg digger retrokjolen!

Jeg har denne prikkete kjolen med belte..(mitt første e-baykjøp :lol: )

Kjolen er ikke spesielt trang til meg, men belte sitter relativt stramt og jeg er 58 cm rundt midja.

Belte er tøylig da, så det funker sikkert for deg også siden det gjør det på meg :jepp:

Den er jo så fiiin! Og jeg tror jeg må ha spist mye til middag i går, i dag målte jeg 67 cm! Så jeg skal vel klare å skvise meg inn! :) Er kvaliteten ok, da?

AnonymBruker
Skrevet

nettopp kjøpt meg disse, en hd forhandler på østlandet ville ha nesten 2000kr for de i Norge. Kjøpte de fra HD forhandler i USA for 880kr inkl frakt, blir vel litt for fortolling, men fortsatt verdt det. :)

$(KGrHqZHJBoE-c4F1EwcBPqWBOv!+Q~~60_3.JPG

Gjest Inggolf
Skrevet

Den er jo så fiiin! Og jeg tror jeg må ha spist mye til middag i går, i dag målte jeg 67 cm! Så jeg skal vel klare å skvise meg inn! :) Er kvaliteten ok, da?

kvaliteten kjennes grei ut ja, sånn typisk, vanlig norsk kvalitet :)

Men for å være helt ærlig så har jeg verken sett eller rørt kjolen etter at jeg mottok den..

Det er så mange her på som har kjøpt den, og jeg tror at alle som har vært på e-bay må ha

sett den kjolen, så jeg føler at absolutt alle som ser meg ute tenker med en gang at "DEN er kjøpt på e-bay!"..

Ikke at det egentlig hadde gjort noe, men alikevell så synes jeg bare det er litt pinlig :laugh:

Skrevet

kvaliteten kjennes grei ut ja, sånn typisk, vanlig norsk kvalitet :)

Men for å være helt ærlig så har jeg verken sett eller rørt kjolen etter at jeg mottok den..

Det er så mange her på som har kjøpt den, og jeg tror at alle som har vært på e-bay må ha

sett den kjolen, så jeg føler at absolutt alle som ser meg ute tenker med en gang at "DEN er kjøpt på e-bay!"..

Ikke at det egentlig hadde gjort noe, men alikevell så synes jeg bare det er litt pinlig :laugh:

Det er jo flere som har vært innom HM eller Cubus og kjenner igjen plagg derfra enn de som kjenner igjen plagg fra Ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...