Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig. Kontakt selgeren, det er ikke så mye annet du kan få gjort slik jeg ser det. Feil kan skje, og man må gi selger mulighet til å rette opp feilen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en jakke på ønskelista en stund, kan ikke forstå hvorfor den ikke er der nå... Uansett, jeg har bestemt meg for å kjøpe den jakken, men såklart finner jeg den ikke! Vet at minst en i emnet har kjøpt den. Den finnes i beige, blå og rosa som jeg vet. Det er en asiater på bildene, og jakkene er tydelig sommerjakker. Tror foret var blondete, og at en som hadde kjøpt den sa at det var latterlig. Hjelp meg her? Er nødt til å ha den jakken!

Skrevet

Kjøpte for første gang der for en uke siden faktisk, så har jo ikke fått det enda.

Men jeg bestilte 4 bikinier, og noen mobil deksel :danse:

Gidder dessverre ikke finne link :biggrin:

Skrevet

Jeg hadde en jakke på ønskelista en stund, kan ikke forstå hvorfor den ikke er der nå... Uansett, jeg har bestemt meg for å kjøpe den jakken, men såklart finner jeg den ikke! Vet at minst en i emnet har kjøpt den. Den finnes i beige, blå og rosa som jeg vet. Det er en asiater på bildene, og jakkene er tydelig sommerjakker. Tror foret var blondete, og at en som hadde kjøpt den sa at det var latterlig. Hjelp meg her? Er nødt til å ha den jakken!

Hadde ikke kjøpt den om jeg var deg... og ja, jeg har allerede kjøpt den.

Skrevet

Kontakt selgeren og forklar problemet, kanskje får du tilsendt de du fikk feil på nytt uten ekstra kostnad.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Enig. Kontakt selgeren, det er ikke så mye annet du kan få gjort slik jeg ser det. Feil kan skje, og man må gi selger mulighet til å rette opp feilen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk dere to ;) Skal skrive og forklare, og prøve å holde en så vennlig tone som mulig slik at selger ikke tror jeg angriper- tror det er lurt :P (Uten å skrive smiley bak hvert eneste ord :fnise: )

Skrevet

Jommen, se der ja! Selger skal sende til meg, uten at det koster meg noe!

:danse:

:blomst:

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet

Kjøpte for første gang der for en uke siden faktisk, så har jo ikke fått det enda.

Jooooh! Jammeeen....Det er jo det som er poenget med tråden :sjenert:

• Liker 16
Skrevet

Hvorfor ikke? :/

Jeg synes ikke den var verdt det :(. Den er også kjempeliten og passer sånn akkurat. Jeg er "bare" 163 høy og synes armene var for korte. I tillegg så ser den grusomt billig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en veske for en stund siden, som kom fram for over en uke siden. Problemet er at den stinker! Jeg luktet det allerede før den var pakket opp, og når den først var ute av pakken så fylte lukten nesten hele rommet. Det lukter en blanding av støv, lager, kjemikalier, jeg vet ikke, men det lukter veldig stramt. Så jeg har prøvd å henge den ute i flere dager, tørke av den med en klut med såpe (tror ikke den kan kastes i vaskemaskinen) uten at noe hjalp. Det siste jeg prøvde var å dynke den ned i parfyme, men til ingen nytte.

Så jeg kontaktet selger og forklarte problemet, og fikk tilbake: You can put it in a ventilated place for a very long time.

Takk så jævlig mye, liksom. Hva skal jeg egentlig med en veske jeg ikke kan bruke på en veldig lang stund? Noen tips her?

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

• Liker 1
Skrevet (endret)
solcelledrevet utendørs lamper - så søte og så billige. Sånne kostet 149 på IKEA og de er utsolgte der. Få håpe at disse funker bra. Må ha det fint i den lille verandaen min nå som sommeren har meldt seg! :) Endret av Daxi
Skrevet

Clutchen kom to ganger ;)

Oooops, gikk litt fort i svingene der :fnise: *Uglegenser

AnonymBruker
Skrevet

Og da skriver du her fordi...?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte et par sånne små høyttalere som man kan feks koble til mobilen, og de funket ikke. Det var kun en merkelig lav lyd i ene høytaleren. Så jeg skrev til selgeren at de ikke virket og at det bare var lyd i ene høyttaleren.

Så får jeg mail tilbake om at de er lei seg for det og at de vil gi meg 15% refund. Jeg tenker at "okei, han tror sikker at de er halvveis brukendes siden jeg skriver at det bare er lyd i ene". Men de er altså ubrukelige og bare å kaste. Så jeg skriver tilbake at de er helt ubrukelige og at jeg ønsker nye høyttalere eller full refund. Så får jeg tilbake at dessverre kan de ikke sende nye til meg siden eg er en internasjonal kunde, men de vil gi meg 20% tilbake.

Men hallo!? De går jo ikke an å bruke, og kan de ikke sende nye så vi jeg ha full tilbakebetaling. Er det ikke det som er vanlig? Er snakk om ca 150 kr så jeg overlever om jeg ikke skulle få tilbake pengene, men dette synes jeg nesten er litt frekt altså.

Skrevet

Og da skriver du her fordi...?

Jasså ja, beklager på det sterkeste :huh:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...