Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noen fine olashortser eller rutete skjorter? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Toppris
Skrevet (endret)

Gi tilbakemelding på den i Peach

Har alt fått den. Den er nydelig! Dobbelt lag med stoff ved brystene, så man kan trygt droppe bhen. Også blir den jo sendt fra england, så tror ikke det er dårlig kina-kvalitet :) og fargen syns jeg er finere i virkeligheten. Størrelsen er også normal. Den rekker meg til midt på lårene. Er 170 høy :)

Endret av Toppris
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alt fått den. Den er nydelig! Dobbelt lag med stoff ved brystene, så man kan trygt droppe bhen. Også blir den jo sendt fra england, så tror ikke det er dårlig kina-kvalitet :) og fargen syns jeg er finere i virkeligheten.

Er den veldig kort?

Anonymous poster hash: 760c4...495

Gjest Toppris
Skrevet (endret)

Er den veldig kort?

Rekker meg til midt på lårene. Er 170 høy

Endret av Toppris
Gjest Inggolf
Skrevet

Hvor kort er den sa du? :lol:

Neida, bare tøyser jeg... Du gjør nok lurt i å kjøpe fra england fremfor fra kinaland :tommelopp:

Gjest Toppris
Skrevet

Hvor kort er den sa du? :lol:

Neida, bare tøyser jeg... Du gjør nok lurt i å kjøpe fra england fremfor fra kinaland :tommelopp:

Det viser seg at jeg bare tuller med dere, hehe. Måtte prøve den på nytt nå for å skjekke, og den rekker meg faktisk til rett over knærne :)

Skrevet

Har kjøpt

sko beige lace

kjole peach

kjole 2 wine

Vil du gi tilbakemelding på skoene? :)

Har du kjøpt større størrelse i disse?

Jeg bruker 41 i sko men om jeg velger US str 10 så blir det 42 her hjemme..

AnonymBruker
Skrevet

Takk. :) Kanskje litt kort til meg da, jeg er 178. Nytter ikke å kjøpe noe fra kina her, nei ;)

Skrevet

Hei dere!

Jeg mottok en kjole jeg bestilte med paljetter, men fikk den samme kjolen bare med perler.

Hva kan jeg kreve av selger da? Trodde jeg kunne få beholde kjolen, og selger sendte rett vare nå.

Nå har han gått med på å gi meg tilbake for halve kjolen, skal jeg gå med på det? Eller har jeg rett på hele beløpet?

Gjest Toppris
Skrevet

Vil du gi tilbakemelding på skoene? :)

Har du kjøpt større størrelse i disse?

Jeg bruker 41 i sko men om jeg velger US str 10 så blir det 42 her hjemme..

Det kan jeg gjøre :) bruker vanligvis 39-40, kjøpte US str 9, så håper de passer :)

Skrevet

Har alt fått den. Den er nydelig! Dobbelt lag med stoff ved brystene, så man kan trygt droppe bhen. Også blir den jo sendt fra england, så tror ikke det er dårlig kina-kvalitet :) og fargen syns jeg er finere i virkeligheten. Størrelsen er også normal. Den rekker meg til midt på lårene. Er 170 høy :)

Takk! Det var jo veldig raskt! Hvordan vil du si at størrelsen er?

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt

sko beige lace

kjole peach

kjole 2 wine

Kan du si hvordan den nederste er, når du får den?

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Gjest Toppris
Skrevet

Takk! Det var jo veldig raskt! Hvordan vil du si at størrelsen er?

Jeg bruker vanligvis str 38/M og kjøpte denne i str 10, den er ganske trang fra brystpartiet og hele veien ned til den svinger ut, men ikke så trang at jeg ikke kan bruke den, den holder seg hvertfall på plass, hehe

Gjest Toppris
Skrevet

Kan du si hvordan den nederste er, når du får den?

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Har fått denne også. Liker denne veldig godt. Den er kjempesøt. Størrelsen er normal og den rekker meg litt lenger midt på lårene (er 170 cm). Fargen syns jeg også er kjempefin :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...