Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kaxxy
Skrevet

Det er ikke noe å være skeptisk til. Har prøvd både vanlig BabyFoot og de variantene man finner billig på Ebay. Det er akkurat samme greien, bare mye billigere.

ooog baby foot er kopi av disse asiatiske! Prøvde min asiatiske "baby silky foot" i dag! skal si fra om noen dager om det skjer noe kult

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Men den er veldig kort i ryggen! Jeg bruker vanligvis størrelse 34 og den er passende i armene, ganske /passelig lang foran, men ryggstykket slutter høyt ovenfor korsryggen. Men ganske fin over bluser og til kjoler :) (Jeg har kjøpt min for lenge siden i svart. Venter nå på en i gult) :)

hehee... hvor høy er du da? :lol:

Mine slutter rett ved bukselinningen.. kanskje 3 cm over rumpesprekken.

Men ja, jeg ser den.. at de nokså lett kan bli litt for korte til høye mennesker, eller

de med lang overkropp.

Endret av NozMonster
Skrevet

Fikk denne kjolen i posten idag. Har ikke prøvd en enda, men den er i supergodt stoff og ser helt fantastisk ut! Jeg elsker den! :rodmer:

Fikk også Biore strips som jeg skal prøve i kveld :laugh:

Kan du si fra om de stripsene virker? :)

Skrevet

hehee... hvor høy er du da? :lol:

Mine slutter rett ved bukselinningen.. kanskje 3 cm over rumpesprekken.

Men ja, jeg ser den.. at de nokså lett kan bli litt for korte til høye mennesker, eller

de med lang overkropp.

Jeg er "kun" 166-isj... Men aboslutt ikke noe feil med at den er kort i ryggen... Men synes bare ikke det stemmer helt med bildene hvor modellen sitter med ryggen til kamera og genseren ser så lang ut.. Også er det stor forskjell på fram og bak, kanskje det jeg merker best. Men elsker cardiganen, bruker den mye! :)

Skrevet

Jeg er 175, og den er veldig kort på meg. Type midt på ryggen. Men den er veldig fin uansett :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Jøss.... heheee... på meg så sitter denne cardigan`en ganske likt som på bildemodellene :ler:

Skrevet

Vær litt forsiktig med den rundt vaskekte japanere. Den er ment for begravelser, og de kan synes det er litt merkelig å gå med den ellers. :P

• Liker 4
Skrevet

Vær litt forsiktig med den rundt vaskekte japanere. Den er ment for begravelser, og de kan synes det er litt merkelig å gå med den ellers. :P

Begravelse? o.O Det visste jeg ikke... Tja, såvidt jeg vet så bor det ingen japanere i nærheten her så. Han skal bare bruke den i hagen :-p Var faktisk han som plukka den ut^^

Gjest Alekz
Skrevet

Kan du si fra om de stripsene virker? :)

Jeg hadde ikke store forventninger til de, men jeg ble positivt overrasket! Synes det fungerer veldig bra!

Gjest nicola
Skrevet

Denne sommerkjolen var ganske lik som på bildet, men jeg synes stoffet var litt tykt og den satt ikke pent på. Var heller ikke fin bak.

Dette skjørtet var IKKE fint. Dårlig kvalitet, Mye kortere enn det ser ut til (Jeg er 172)

Denne sommerkjolen/skjørtet ser mye finere ut på bildet. Fargen er ikke like sterk (kjøpte lilla og blått) og sømmer langst hele kjolen vises godt. Den satt stramt på (Strl M) Og var ikke like komfortabel som jeg trodde.

Veldig skuffa :/ Ikke mer Ebay-kleskjøp på meg!

Skrevet

Denne sommerkjolen var ganske lik som på bildet, men jeg synes stoffet var litt tykt og den satt ikke pent på. Var heller ikke fin bak.

Dette skjørtet var IKKE fint. Dårlig kvalitet, Mye kortere enn det ser ut til (Jeg er 172)

Denne sommerkjolen/skjørtet ser mye finere ut på bildet. Fargen er ikke like sterk (kjøpte lilla og blått) og sømmer langst hele kjolen vises godt. Den satt stramt på (Strl M) Og var ikke like komfortabel som jeg trodde.

Veldig skuffa :/ Ikke mer Ebay-kleskjøp på meg!

Samma her! Etter å ha fått både for stort, for lite og avvik fra str.tabell så gir jeg opp kleskjøp. Heldigvis ikke tidenes dyreste lærepenge ;)

Gjest nicola
Skrevet

Samma her! Etter å ha fått både for stort, for lite og avvik fra str.tabell så gir jeg opp kleskjøp. Heldigvis ikke tidenes dyreste lærepenge ;)

Synd! Nei, heldigvis ikke så stort tap ;)

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes igrunn dere kan skylde på dere selv når dere kjøper de billigste plagene også klager over kvaliteten. De klærne jeg kjøper på Ebay er fra merker som vi ikke får i Norge.

Anonymous poster hash: a5e01...71c
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har ett spørsmål ang den "newsfeed"-greia? Der de legger inn de siste auksjonene basert på dine mest brukte søk... Digga den, og fant stadig ting jeg elska der.. Men nå er den borte vekk? Hvordan få den tilbake?

Anonymous poster hash: 0931c...f01
Gjest nicola
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes igrunn dere kan skylde på dere selv når dere kjøper de billigste plagene også klager over kvaliteten. De klærne jeg kjøper på Ebay er fra merker som vi ikke får i Norge.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Jeg har handla billige plagg før som har vært kjempe fine da, så ikke alt billig er dritt, men nå tar jeg ikke sjansen lengere.

Skrevet

Om noen vet om noen fine bakdeksler til Samsung Galaxy S2 modell GT 9100, så si ifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...