Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har kjøpt en veske til å bære hund i ?

Får snart en liten hund ( pomeranian) Så jeg trenger en veske til å bære den i når vi skal ut å reise etc ( typ fly, og i bil etc ) kan gjerne se litt fin ut og :)

http://www.ebay.com/itm/DOG-CARRIER-Pet-Carrier-Fashion-Handbag-ANY-STYLE-/380655793488?pt=LH_DefaultDomain_0&var=650101634535&hash=item58a0da7550

http://www.ebay.com/itm/ProSelect-18-Pink-Folding-Dog-Cage-Crate-w-Divider-/190741703684?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c69176c04

Skrevet

ENDELIG kan jeg også bidra her! :laugh: Klikket hjem denne kjolen i royal og denne genseren i svart i går. Nå gleder jeg meg :danse: (ja, ble inspirert av flere her inne :fnise: )

• Liker 2
Skrevet

Mener du meg? Isåfall hadde jeg allerede fått den da jeg la ut link. Svarte deg også på hvordan kjolen er, tror jeg :)

Stemmer! Jeg som bareglemte det - beklager. Størrelsene er som i Norge? Feks str 8 er en S?

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer! Jeg som bareglemte det - beklager. Størrelsene er som i Norge? Feks str 8 er en S?

medium

Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3

Skrevet

Virkelig!? (..spesielt den første!) .... :redd:

Jammen, det var det fineste jeg fant! :jolie:

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

http://www.ebay.com/itm/121096000624?var=420133560259&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

Er det noen som har denne?

Så mye for å sverge at jeg aldri skal kjøpe klær på ebay mer...

Jeg har den,bare fra en annen selger. Jeg bruker vanligvis 38-40 i overdeler og bestillte denne i XL for å være på den sikre siden, men jakken er veldig romslig og egentlig for stor.Men jakka er fin og kvaliteten er bra,så plalegger å bestille en i str M til høsten :)

Gjest Toppris
Skrevet

Ja, størrelsene er som her. Jeg bruker her hjemme str 38/M, og kjøpte UK10, og den sitter fint på :)

Skrevet

ENDELIG kan jeg også bidra her! :laugh: Klikket hjem denne kjolen i royal og denne genseren i svart i går. Nå gleder jeg meg :danse: (ja, ble inspirert av flere her inne :fnise: )

Superfine ting!

Skulle gjerne hatt den kjolen, men litt kjipt at det bare er one size. :(

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, noen som har erfaringer med fine maxiskjørt kjøpt på Ebay? Gjerne link+hvordan du opplevde skjørtet i virkeligheten....:)

Leter også etter en kremhvit blondetopp, ugjennomsiktig(så jeg slipper å ha singlet under på det varmeste)...

Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Skrevet

Innlegg i tråden endret grunnet kopiretten.

Niennas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la igjen "neutral" feedback til en selger.
Jeg hadde bestilt en MAC sminkekost, men da jeg fikk den viste det seg at den var falsk. Den hadde "japan" trykket på seg, og var ikke lik til dem jeg hadde kjøpt på MAC.

Jeg hadde forventet at det kunne skje til den prisen (et sted mellom 100 og 150 kroner), men HÅPET jo at den var ekte, spesielt siden selgeren hadde 100% feedback.

Alt i alt fungerer jo kosten til sitt bruk, men den var jo ikke ekte...

Idag fikk jeg en melding fra selgeren som tilbød meg alle pengene tilbake dersom jeg trakk feedbacken.

Burde jeg gjøre det?

Jeg har forresten ikke skrevet i feedbacken at varen var falsk...

Anonymous poster hash: d8206...2d4
Skrevet

Jeg la igjen "neutral" feedback til en selger.

Jeg hadde bestilt en MAC sminkekost, men da jeg fikk den viste det seg at den var falsk. Den hadde "japan" trykket på seg, og var ikke lik til dem jeg hadde kjøpt på MAC.

Jeg hadde forventet at det kunne skje til den prisen (et sted mellom 100 og 150 kroner), men HÅPET jo at den var ekte, spesielt siden selgeren hadde 100% feedback.

Alt i alt fungerer jo kosten til sitt bruk, men den var jo ikke ekte...

Idag fikk jeg en melding fra selgeren som tilbød meg alle pengene tilbake dersom jeg trakk feedbacken.

Burde jeg gjøre det?

Jeg har forresten ikke skrevet i feedbacken at varen var falsk...

Anonymous poster hash: d8206...2d4

Jeg ville faktisk skrevet negativ feedback om varen var falsk, uansett hvor hyggelig selgeren er. Å kjøpe falske varer er noe dritt og noe de fleste prøver å ungå, så en negativ feedback hvor en informerer om hvorfor den er negativ er mer nyttig for andre enn en nøytral hvor det ikke nevnes. Jeg ville ikke gitt positiv på falsk vare, uansett hvor flat selgeren måtte legge seg.,

• Liker 5
Gjest nicola
Skrevet

Jeg har begynt å flasse ved bruk av den babyfoot greia :P Butterfly tror jeg den heter. Men jeg lurer på om jeg egentlig skal rive av dette løse skinnet, eller detter det av selv etterhvert? Jeg har tatt et fotbad nå :) Sikkert lurt å ta hver kveld eller? Nasty greier :P

Skrevet

Okei, da lar jeg bare være å svare selgeren. Jeg kjøpte det i god tro siden selgeren hadde 100% positiv feedback, så jeg ser jo absolutt poenget med å legge igjen negativ feedback.
Skal sjekke ut linken der jeg eventuelt kan rapportere selgeren.

Det er ikke helt min stil å lage kvalme, og jeg har ikke spesielt lyst til å konfrontere selgeren med at varen var falsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...