Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt lat, og orker ikke tråle hele tråden, men har noen her link til den stroppeløse bh-en ala "kyllingfileter" eller bra puppeteip? Har kjøpt meg kjole, og trenger litt heisehjelp! :D Passer sånt til litt større bryster også, eller er det bar for ganske små? Er litt skeptisk, og er redd for at alt skal ramle løst! :P

Sånn her du mener? Har ikke prøvd de selv da, så kan ikke svare på resten desverre. :P

Skrevet

Sånn her du mener? Har ikke prøvd de selv da, så kan ikke svare på resten desverre. :P

Ja, sånne Takk! Noen som har prøvd disse eller har andre å anbefale?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt billige og gode barberblader, sånn type Mach3 Turbo ogsånn?

Anonymous poster hash: cd076...6e7
Skrevet (endret)

Nei, tror ikke det. Nå har jeg dansematte, så det er sånn sett ikke et problem for meg, men ser ikke slik ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt en (fungerende) nesehårtrimmer? Alle elektriske tingester jeg har kjøpt har sluttet å funke etter en eller to ganger...

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Skrevet

Fikk du betalt denne? Jeg får ikke betalt med melding om at "Paypal can not accept payment on this item because of a restriction on the sellers account". Vet noen hva det betyr? :klo:

Fikk samme meldingen hos en annen selger, men så fant jeg en annen og da gikk det greit! :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, sånne Takk! Noen som har prøvd disse eller har andre å anbefale?

Har en litt annen versjon av den. Men mine pupper blir flate helt nederst og buler på utsiden øverst. Men det kan også være at jeg ikke har gjort det helt riktig.

Skrevet

Mulig jeg har spurt om det før, men var det ikke en kvinne her inne som kjøpte denne kjolen? Er så usikker på størrelsen - om jeg må velge 8 eller 10. Får ikke opp størrelsesfanen fordi jeg sitter på iPad (den fanen kjører JavaScript). Selgeren har så fancy side at jeg finner ikke hvor jeg kan kontakte de.

http://www.ebay.com/itm/281118468508?var=580202107226&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Størrelse 8 (XS) - Bryst-79 cm, Midje-64 cm, Hofter-89 cm

Størrelse 10 (S) - Bryst-81,5 cm, Midje-66,5 cm, Hofter-91,5 cm

Om det var dette du tenkte på? :)

Anonymous poster hash: 117b8...925

• Liker 1
Skrevet

Noen her som har kjøpt te på ebay? Var det et godt kjøp?

Ikke at te er spesielt dyrt her hjemme, men vil ha nye smaker. Mer ukjent og eksotisk ;)

Skrevet

Jeg er litt lat, og orker ikke tråle hele tråden, men har noen her link til den stroppeløse bh-en ala "kyllingfileter" eller bra puppeteip? Har kjøpt meg kjole, og trenger litt heisehjelp! :D Passer sånt til litt større bryster også, eller er det bar for ganske små? Er litt skeptisk, og er redd for at alt skal ramle løst! :P

Vel, kyllingfiletene passet ikke mine 85F pupper! Ble som noen litt store nippelcovers. De holdt puppene mine oppe da, og jeg fikk runde boobs, bortsett fra på sidene... Siden kyllingfiletene ikke dekket hele puppen ble det liksom en ekstra pupp på siden! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Noen her som har kjøpt te på ebay? Var det et godt kjøp?

Ikke at te er spesielt dyrt her hjemme, men vil ha nye smaker. Mer ukjent og eksotisk ;)

For meg er te en ferskvare, så jeg kjøper heldt ikke om jeg ikke vet det går mye fra butikken så den er fersk. Men man vet jo aldri.

Jeg vil gjerne tipse om teen som selges hos Søstrere Grene, billig og bra! Hilsen meg som synes pukka er overdrevet og hypet opp.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er skummel for en som egentlig skal spare :fnise: Mine siste kjøp, som jeg fremdeles venter på:

Maxiskjørt, wine

http://www.ebay.com/itm/Womens-Double-Layer-Chiffon-Pleated-Retro-Long-Maxi-Dress-Elastic-Waist-Skirt-/350822357267?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item51aea45913

Kom over maxi skjørt på ebay, noen som har kjøpt det der? aldri brukt det før, men syns det ser kult ut.. og hva tenker dere om fargene?

Det var jeg som lette etter maxiskjørt tidligere, si gjerne ifra hva dere synes om dette. Eller andre som har kjøpt maxiskjørt på Ebay :) Helst med link.

Anonymous poster hash: 22c32...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...