Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg er 1.71 og den når meg så vidt over anklene - You do the math :) Perfekt lengde ihvertfall synes jeg :)

Æsj, da blir den sikkert for lang til meg...slik som alle andre kjoler :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest nicola
Skrevet

Kan hende ikke den blir det? Kan hende jeg husker litt feil også at den var litt høyere opp. Jeg la ikke merke til akkurat, men bare tenkte at alt var greit :P

AnonymBruker
Skrevet

Neida, den er nok ikke for lang for deg. Om du blar tilbake noen sider så er det flere målinger. Første som kjøpte kjolen hadde en liste over 3-4 maxikjoler. Husker ikke hvem.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok litt an på formene dine. Jeg har samme kjolen, er 163 cm og den rekker meg til anklene. Hofter, rumpe og pupper stjeler stoff så den blir kortere.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Skrevet

Har fått feriepenger, og det betyr nye kjoler i skapet! Gleder meg til de kommer frem!

Kjole, watermelon red
Kjole, navy/peach
Kjole, royal blue

• Liker 2
Skrevet

Asiatiske Ebay-selgere er ganske fasierende!

"After 6days hard-working, we are all off for weekend (June.22.---June.23). So plz kindly offer me one more day to respond your messages.Plz don't worry, If any concerns with the products or the delivery issues , I will always take into consideration and respond u on Monday as soon as i read your messages and fix it with u together,Ok?
I know you're so kind and you will understand that we alll need to have a rest since the cherished holidays coming. isn't it? Plz kindly not leave us any bad feedback in this condition, as i am the honest seller and can always resolve if any problems with my clients via friendly communication.
Your warmest understanding and help is highly appreciated.
Again, my dear friend,plz just offer me ONE more day to come back to you, so that we can have a pleasant communication and fix any problems friendly.
May you do excellent business and everything goes on wheels."

Plz plz plz.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skikkelig lyst på et slikt fløyelskjørt i vinter, men fikk ikke somlet meg til å kjøpe ett..

Noen som har erfaringer med dette http://www.ebay.com/itm/Soft-High-Waist-Velvet-Skater-Pleated-A-line-Short-Elasticsed-Skirt-DS3033-/400484510127?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item5d3ebca9af eller lignende? Hvordan er kvaliteten? Bør jeg satse på et litt dyrere?

Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Skrevet

Asiatiske Ebay-selgere er ganske fasierende!

"After 6days hard-working, we are all off for weekend (June.22.---June.23). So plz kindly offer me one more day to respond your messages.Plz don't worry, If any concerns with the products or the delivery issues , I will always take into consideration and respond u on Monday as soon as i read your messages and fix it with u together,Ok?

I know you're so kind and you will understand that we alll need to have a rest since the cherished holidays coming. isn't it? Plz kindly not leave us any bad feedback in this condition, as i am the honest seller and can always resolve if any problems with my clients via friendly communication.

Your warmest understanding and help is highly appreciated.

Again, my dear friend,plz just offer me ONE more day to come back to you, so that we can have a pleasant communication and fix any problems friendly.

May you do excellent business and everything goes on wheels."

Plz plz plz.

Synes det der var trist, jeg...

• Liker 4
Gjest nicola
Skrevet

Synes det der var trist, jeg...

Jeg også. Har ofte fått slike mailer selv av asiatiske selgere. De arbeider veldig hardt.

• Liker 7
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Kommer nok litt an på formene dine. Jeg har samme kjolen, er 163 cm og den rekker meg til anklene. Hofter, rumpe og pupper stjeler stoff så den blir kortere.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Her er det pupper. rumpe og lår i fleng :fnise: Da tror jeg at jeg tar sjansen, takk :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Noen som har kjøpt en veske til å bære hund i ?

Får snart en liten hund ( pomeranian) Så jeg trenger en veske til å bære den i når vi skal ut å reise etc ( typ fly, og i bil etc ) kan gjerne se litt fin ut og :)

Skrevet

Fikk denne i posten for noen dager siden, synes den var veldig fin! :)

Skjorte

Gjest Toppris
Skrevet

Har alt fått den. Den er nydelig! Dobbelt lag med stoff ved brystene, så man kan trygt droppe bhen. Også blir den jo sendt fra england, så tror ikke det er dårlig kina-kvalitet :) og fargen syns jeg er finere i virkeligheten. Størrelsen er også normal. Den rekker meg til midt på lårene. Er 170 høy :)

her, adele :) en liten feil bare, den rekker meg til rett over knærne og ikke midten av lårene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...