Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tror man kan se rumpa på det bilde med den rosa kjolen? Jeg er ikke hun som har lagt ut bilde, men har du ikke øyemål?

Klart er jeg enig i at huden på rumpa bør dekkes, men den kjolen er da absolutt ikke for kort. La nå folk gå som de vil. Det er SOMMER. En kjole som går til midt på låret har aldri skada noen.

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Den der er da vitterlig kortere enn "midt på låret"! Jeg, som tydeligvis er ei gammel røy, synes den ser ut som en for lang singlet og hadde lurt på hvor resten av antrekket er, men om du bare skal bruke den i din egen hage er det ingen som kan si noe på det.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den der er da vitterlig kortere enn "midt på låret"! Jeg, som tydeligvis er ei gammel røy, synes den ser ut som en for lang singlet og hadde lurt på hvor resten av antrekket er, men om du bare skal bruke den i din egen hage er det ingen som kan si noe på det.

Er ikke du i 20 årene? :s

• Liker 1
Skrevet

Jo, 27 til og med.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er 24.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Skrevet

Skal i si oss ferdig med diskusjonen om skjørtelengde og alder?

• Liker 2
Skrevet

Kom med oppdatering når du har fått dette! Myeav dette ligger på ønskelisten min

Skal jeg gjøre, babydressene med stjerne har super kvalitet resten venter jeg spent på:)

• Liker 1
Skrevet

Tenkte jeg skulle komme med tilbakemeldinger på kjøp :)
Eyeliner- Denne forventet jeg meg ikke mye av pågrunn av prisen samt at jeg har meget senitive øyne. Veldig positivt overasket av denne, god å påføre, har ikke fått noen reaksjoner.
Parfymeflaske- Litt mindre enn den orginale, men kjempesuper til sminkepungen. :)
Leppestift- Som ventet. Orginalt Maybelline produkt.

Nye kjøp:

Perlesmykke.
Perlediadem.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er det noen som har handlet hudpleie med suksess på ebay? Som Decleor, MD formulations o.l. Salongstørrelser er jo grisebillig der, men er skeptisk og vil ikke ha fake varer.

Skrevet

^ Jeg handler dermalogica der og har alltid fått ekte vare. Veldig fornøyd :)

Skrevet

Er det noen som har handlet hudpleie med suksess på ebay? Som Decleor, MD formulations o.l. Salongstørrelser er jo grisebillig der, men er skeptisk og vil ikke ha fake varer.

Ekte Md formulations her

• Liker 1
Skrevet

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=17058646565 Jeg har kjøpt meg en løgndetektor. Skal brukes på meg selv. Har troen på at den er svært pålitelig.

This listing (17058646565) has been removed, or this item is not available.

• Please check that you've entered the correct item number
    • Listings that have ended 90 or more days ago will not be available for viewing.
Skrevet

Si ifra om hvordan genseren er da ;)

Selvsagt. Veldig spent på den selv!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tror man kan se rumpa på det bilde med den rosa kjolen? Jeg er ikke hun som har lagt ut bilde, men har du ikke øyemål?

Klart er jeg enig i at huden på rumpa bør dekkes, men den kjolen er da absolutt ikke for kort. La nå folk gå som de vil. Det er SOMMER. En kjole som går til midt på låret har aldri skada noen.

Jeg mente ikke spesifikt den kjolen, men svarte litt generellt grunnlag...;)

Skrevet

Link til selgere? :)

Min faste selger for dermalogica heter glamourskin. Veldig rask shipping, fikk en flaske med cleansing gel på 5 dager :)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Fikk denne i posten i dag. Lommebok med plass til mobiltelefon. Veldig fornøyd med kvalitet, utseendet og pris. Bare et tips til dere som vil ha alt på en plass. :)

http://www.ebay.com/itm/Envelope-Wallet-Case-Purse-for-Samsung-Galaxy-S2-S3-Iphone-4-4S-Phone-Bags-/400473583494?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

den var søt ja, og jeg synes det veldig morsomt at innlegget ditt samsvarer så perfekt med brukernavnet ditt :fnise:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...