Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som vanlige :)

Link? :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk denne rare mailen nå. post-37809-0-35322900-1375575442_thumb.g

Og jeg trykket selvfølgelig på linkene.

Jeg skjønte heller ikke hva "private message" skulle bety.

Jeg fant en "private message", tilsynelatende fra en selger, men finner den ikke igjen. Går meg litt vill i eBay's strukurer. Jeg klikket uansett på ignore på selgeren.

Det er klart at dette er spam, altså uønsket mail, men kan det være phishing, altså noen som har lurt meg til å klikke på linkene for å stjele passordet mitt?

Anonymous poster hash: 651f1...111
AnonymBruker
Skrevet

Da kan jeg svare meg selv, over.^

Jeg fant igjen meldingen. Jeg var ikke kjent med at det var noe som het "community", og ikke vet jeg hvordan denne selgeren har fått anledning til å sende meg den spam meldingen heller. Er det med eBays fasilitering??

Men iallefall var det ikke phishing. Puh!

Anonymous poster hash: 651f1...111
  • Liker 1
Skrevet

FIkk disse strikkene her om dagen. Veldig små, men god strikk i de. Står at det skal være fem, men fikk bare fire stk.

Fått hentelapp på denne genseren og dette kjedet. Skal ned å hente de på posten etterpå. Må bare vente til Mix åpner (post i kiosk).

Skrevet

Også husker jeg ikke om jeg la ut oppdatering på denne tskjorten. Samboer holdt på å le seg i hjel av den, fordi han syntes den var komisk. Veldig godt stoff. God kvalitet. Tenker man kunne finne noe lignende på H&M Divided.

• Liker 1
Skrevet

FIkk disse strikkene her om dagen. Veldig små, men god strikk i de. Står at det skal være fem, men fikk bare fire stk.

Fått hentelapp på denne genseren og dette kjedet. Skal ned å hente de på posten etterpå. Må bare vente til Mix åpner (post i kiosk).

Hentet pakkene. Genseren var veldig kort, mistenker at de har sendt S istedenfor L. Men godt og mykt stoff. Fin farge. Bestilte grå.

Kjedet var veldig pent, men det er IKKE gradient som på bildet.

Skrevet

Jeg har også kjøpt frø på ebay!

Lilla tomater www.ebay.com/itm/20pcs-Purple-Cherry-Tomato-Seeds-Garden-Organic-Fruit-Vegetable-Heirloom-Plants-/141024914650?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d5bd6cda

Og safran frø! Tomatene har det kommet blomster på, så er spennende tider i drivhuset for tia ;) Safranen er og stor og fin, men den aner jeg ikke hvordan den blomstrer :P

Målet er hvertfall at årets lussekatter skal inneholde safran fra hagen! Jepp!

(Sorry elendig linking.. I will do better next time.. )

Krokus er en løk, så jeg ville sjekket at det ikke er noe annet du har fått - å frøså safrankrokus høres mystisk ut.

Skrevet

Krokus er en løk, så jeg ville sjekket at det ikke er noe annet du har fått - å frøså safrankrokus høres mystisk ut.

Du kan frøså krokus. Kan frøså vanlig spiseløk også, det tar bare litt tid.

• Liker 1
Skrevet

Hentet pakkene. Genseren var veldig kort, mistenker at de har sendt S istedenfor L. Men godt og mykt stoff. Fin farge. Bestilte grå.

Kjedet var veldig pent, men det er IKKE gradient som på bildet.

Bildet kommer sikkert liggende nå. Er på iPad, så vet ikke hvordan jeg får fikset det..

post-55766-0-57543900-1375700840_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Det sto hvertfall safran på posen, får se hvis/når den blomstrer hva det er ;)

Skrevet

Kjøpte denne kjolen forrige mandag og idag kom den! Til å være One Size passer den meg akkurat passe. Jeg bruker vaneligvis størrelse 40/42, litt usikker da jeg har gått litt ned i vekt. Tror kjolen kan bli litt stor om du bruker størrelse 32/34. Eneste jeg ikke liker med den er at kjolen klistrer seg litt til kroppen. Den skjuler ikke "valkene" mine og man kan se konturen av rumpa mi :fnise: Men regner med at hvis jeg syr på et underskjørt som er litt stivt så vil det ordne seg. Kjolen i seg selv var råfin! :-D

Har også kjøpt dette som jeg har fått i posten:

- Satinbånd.

- Bh-forlenger.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Kjøpte denne kjolen forrige mandag og idag kom den! Til å være One Size passer den meg akkurat passe. Jeg bruker vaneligvis størrelse 40/42, litt usikker da jeg har gått litt ned i vekt. Tror kjolen kan bli litt stor om du bruker størrelse 32/34. Eneste jeg ikke liker med den er at kjolen klistrer seg litt til kroppen. Den skjuler ikke "valkene" mine og man kan se konturen av rumpa mi :fnise: Men regner med at hvis jeg syr på et underskjørt som er litt stivt så vil det ordne seg. Kjolen i seg selv var råfin! :-D

Har også kjøpt dette som jeg har fått i posten:

- Satinbånd.

- Bh-forlenger.

så godt å høre at den passer deg akkuratt passe :ler:

er det at kjolen er elektrisk av seg du mener? at den klistrer seg på en grusomt irriterende måte mellom beina dine? ...for sånn er ihvertfall en god del av mine kjoler og løsningen er at jeg har fått mammas supre underskjørt fra 80tallet. (Alt var jo så mye bedre før, og jeg aner faktisk ikke om dagens underskjørt er like effektive, eller i det hele tatt om det er så enkelt å å tak i! Men det jeg tenkte var at du kan kanskje ta en tur på en secondhand-butikk for en titt der :jepp: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ååååå.... Jeg får ikke hentet pakkene mine på postkontoret når åpningstidene er 10-16! Jeg kan ikke ta fri fra jobb en time for å hente alle pakkene mine heller....

Anonymous poster hash: a5e01...71c

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gjøre det i matpausen? :)

Anonymous poster hash: 49562...24b
Skrevet

Noen som har tips til en fin underkjole? Har kjøpt meg en hvit kjole i blondestoff, og skulle gjerne hatt noe under da den "underkjolen" som er festet på kjolen er rimelig gjennomsiktig den også. Er en hverdagskjole, så skal gå an å gå i dagslys uten at man ser alt =)

Skrevet

så godt å høre at den passer deg akkuratt passe :ler:

er det at kjolen er elektrisk av seg du mener? at den klistrer seg på en grusomt irriterende måte mellom beina dine? ...for sånn er ihvertfall en god del av mine kjoler og løsningen er at jeg har fått mammas supre underskjørt fra 80tallet. (Alt var jo så mye bedre før, og jeg aner faktisk ikke om dagens underskjørt er like effektive, eller i det hele tatt om det er så enkelt å å tak i! Men det jeg tenkte var at du kan kanskje ta en tur på en secondhand-butikk for en titt der :jepp: )

Nå har jeg bare prøvd den et par minutter, men nei, den klistrer seg ikke akkurat til bena. Men du kan se at jeg har på truse f.eks. Så jeg må passe på å flytte trusekanten litt opp. Også kan du se rumpeballene:-p Kan være at jeg bare er litt for stor for kjolen og da. Derfor jeg tenkte underskjørt vil ordne det.

Gjest Inggolf
Skrevet

Ååååå.... Jeg får ikke hentet pakkene mine på postkontoret når åpningstidene er 10-16! Jeg kan ikke ta fri fra jobb en time for å hente alle pakkene mine heller....

kan ingen hente dem for deg da?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gjøre det i matpausen? :)Anonymous poster hash: 49562...24b

Jobber langt unna så jeg rekker det ikke.

kan ingen hente dem for deg da?

Ja, prøvde det i dag. Hadde skrevet fullmakt at X kunne hente rekomanderte pakker for meg, men hun på posten sa at det ikke er lov lenger. Alle rekomanderte sendinger må visst hentes av mottager.... Er kjipt å ikke ha post i butikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...