Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Wallet
Skrevet

den var søt ja, og jeg synes det veldig morsomt at innlegget ditt samsvarer så perfekt med brukernavnet ditt :fnise:

Haha, det gjør det sannelig og! Alt du får med deg. :P Men det er faktisk helt tilfeldig, jeg lover. :laugh:

Skrevet

Fikk denne lommeboken i posten i dag. Overgikk all forventning, både i frakt og utseende. Ble sendt fra Hong Kong 21/07-13!

Bestilte i fargen Violet. Fargen er helt fantastisk!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har kjøpt denne bikinien - hvordan er den i størrelse? Både truse og bh/topp. :)

Anonymous poster hash: 1711c...1c7
AnonymBruker
Skrevet

Fikk dette skjerfet i dag. http://www.ebay.com/itm/230853901286?var=530078885165&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 var fint, men mønsteret var trykt på og ikke syd. Forsvinner sikker i vask etterhvert.

Har også fått et par av disse toppene http://www.ebay.com/itm/400503233226?var=670103292984&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 de når meg til midjen (er 178cm) og blir fine til skjørtene mine. God pris ikke minst! Har i både L og M, ingen merkbar forskjell på størrelsene.

Denne http://www.ebay.com/itm/200924160514?var=500160758087&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 ble for kort på meg. Gir den videre til Fretex og håper noen andre får glede av den.

Anonymous poster hash: ae20b...08d
Skrevet

Fikk dette skjerfet i dag. http://www.ebay.com/itm/230853901286?var=530078885165&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 var fint, men mønsteret var trykt på og ikke syd. Forsvinner sikker i vask etterhvert. Har også fått et par av disse toppene http://www.ebay.com/itm/400503233226?var=670103292984&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 de når meg til midjen (er 178cm) og blir fine til skjørtene mine. God pris ikke minst! Har i både L og M, ingen merkbar forskjell på størrelsene. Denne http://www.ebay.com/itm/200924160514?var=500160758087&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 ble for kort på meg. Gir den videre til Fretex og håper noen andre får glede av den. Anonymous poster hash: ae20b...08d

Angående skjerfet ser man jo på det close-up-bildet at det er trykk, ikke sydd.

AnonymBruker
Skrevet

Da ser du bedre enn meg :) Men skjerfet var fint altså. Og ikke minst stort!

Skrevet

Da ser du bedre enn meg :) Men skjerfet var fint altså. Og ikke minst stort! Anonymous poster hash: ae20b...08d

Se bildevedlegget jeg legger ved i denne posten :)

post-55766-0-47793600-1374950870_thumb.j

Skrevet

Er det noen som har denne skjorten? Hvordan er kvaliteten?

AnonymBruker
Skrevet

Se bildevedlegget jeg legger ved i denne posten :)

Ser det ikke på min gamle pc nå heller :)

Skrevet

Hva tror dere drevne ebayere om denne toppen? Verdt pengene?

AnonymBruker
Skrevet

Ser det ikke på min gamle pc nå heller :)

Jeg har splitter ny pc, og det er ikke tydelig her heller. Jeg syens de ser påsydde ut.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

Skrevet

Noen som har kjøpt BH'er på eBay og kan anbefale forhandlere/merker/typer? Har ganske store fordeler (75F) og har skjønt at nettet jo egentlig er genialt for BH-kjøp siden det er vanskelig å finne rett størrelse til menneskelige priser her i landet :-)

Anonymous poster hash: 06030...9e1

Jeg bruker 75 FF og sverger til Freya! Jeg har ingen spesielle forhandlere å anbefale, men søker bare etter størrelsen min og velger uavhengig av selger. Nå er jeg veldig glad i moulded deco - både stroppeløse og vanlige (stroppeløs måtte jeg ned til E i størrelsen). Jeg anbefaler egentlig at du prøver litt forskjellige i skikkelige undertøysforretninger og finner din modell og størrelse, og så kan du handle på nett senere.

Hva tror dere drevne ebayere om denne toppen? Verdt pengene?

Jeg har den i rosa og elsker den! Jeg har ikke fått brukt den enda, men kvaliteten virker fin og den satt utrolig fint på min lave kropp. Stort sett får jeg utsvingen altfor langt ned (Jeg er 1.60 og har midjen høyt), så om du er høy kan den nok bli snodig på.

Skrevet (endret)

Jeg har den i rosa og elsker den! Jeg har ikke fått brukt den enda, men kvaliteten virker fin og den satt utrolig fint på min lave kropp. Stort sett får jeg utsvingen altfor langt ned (Jeg er 1.60 og har midjen høyt), så om du er høy kan den nok bli snodig på.

Fantastisk! Jeg er på høyde med deg og har samme problem :D Kan du si noe om stoffet? Hvilken størelse bruker du, om jeg kan spør :) Ooog hvor langt ned går den?

Endret av Eau de perfume
Skrevet

Det står jo også flere steder i annonsen at det er trykk.

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk! Jeg er på høyde med deg og har samme problem :D Kan du si noe om stoffet? Hvilken størelse bruker du, om jeg kan spør :) Ooog hvor langt ned går den?

Tja hva skal jeg si... Det er litt strecth i stoffet, men ikke mye. stoffet er tynt men ikke gjennomsiktig. Det er ikke glatt. Jeg bruker str 42 og bestilte str XL. Den er like lang på meg som på modellene på bildet.

Skrevet

Tja hva skal jeg si... Det er litt strecth i stoffet, men ikke mye. stoffet er tynt men ikke gjennomsiktig. Det er ikke glatt. Jeg bruker str 42 og bestilte str XL. Den er like lang på meg som på modellene på bildet.

tusen takk for du tok deg tid til å svare :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt en toalettveske de er fornøyd med? Leter etter en som henger, men der er så mye at jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg.

Anonymous poster hash: cd076...6e7
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til småting man kan gi som ekstragave til venninner? I venninnegjengen min har vi avtale om gi gave på 300 kr til hverandre, og altfor ofte finner jeg noe til litt over 200 og satser på at jeg finner en ekstrating til like under hundrelappen. Men jeg gjør jo aldri det og ender opp med å kjøpe ny gave. Har derfor en hel haug med gaver til 200 kr liggende.....

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...