Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har den :)

Jeg liker den veldig godt og den er oversized til meg som er en S til vanlig.

Til og med fått kompliment for den av folk jeg ikke kjenner.

Men den er iiiskald da, varmer ingenting. Det er som å ikke ha den på. Vind blåser rett igjennom den så den er kun til "pynt".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har den :)

Jeg liker den veldig godt og den er oversized til meg som er en S til vanlig.

Til og med fått kompliment for den av folk jeg ikke kjenner.

Men den er iiiskald da, varmer ingenting. Det er som å ikke ha den på. Vind blåser rett igjennom den så den er kun til "pynt".

Så bra! Hvilken kjøper kjøpte du den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Hvilken kjøper kjøpte du den fra?

Det husker jeg nok ikke. Umulig å finne også dessverre, det er nok over 2 år siden jeg kjøpte. Men akkurat samme bilde ble brukt mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig samvittighet for hvor mye jeg kjøper til meg selv, så jeg kjøpte en genser og barberblader til kjæresten. Han klager alltid på hvor dyrt barberblader er og at han har så få gensere. Tar gjerne i mot tips hvis andre har kjøpt gaver til menn som de er fornøyde med! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dyreutstyr!

Musleke til katt

Veldig bra kvalitet. Pus er flink til å rive sund leker med en gang, type massakre, men denne har holdt.

Tauben til hund
Fikk den i går, men den har blitt godt brukt siden det. Og den holder enda :)

ID tag til kjæledyret ditt

Har kjøpt denne til både shæferen og katten min. Lasergravert tag, og du skriver bare hva du ønsker å ha skrevet på den. Kommer i 2 størrelser, og det virker som bra kvalitet. Vet ikke hvordan det blir etter en stund i vær og vind, men det får vi se.
Resultatet ble veldig bra ihvertfall. Har skrevet navnet på dyrene, telefonnummeret mitt, og at de er chippet. Ringen som følger med (for å feste den med) er skiftet, men det er ikke sikkert det er nødvendig. Virker egentlig sterkt nok. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ID tag til kjæledyret ditt

Har kjøpt denne til både shæferen og katten min. Lasergravert tag, og du skriver bare hva du ønsker å ha skrevet på den. Kommer i 2 størrelser, og det virker som bra kvalitet. Vet ikke hvordan det blir etter en stund i vær og vind, men det får vi se.

Resultatet ble veldig bra ihvertfall. Har skrevet navnet på dyrene, telefonnummeret mitt, og at de er chippet. Ringen som følger med (for å feste den med) er skiftet, men det er ikke sikkert det er nødvendig. Virker egentlig sterkt nok. Anbefales!

Beklager at det er off-topic, men jeg synes det er såpass viktig at jeg skriver det alikevell.. Det er fint og flott med telefonnummer på den, men jeg vil gjerne anbefale deg å la være å ha navn på!

Det gjør det nemlig mye enklere for uvedkommende å kalle på og få tak i hunden din og få tillit av den.

Kan foresten slenge på at jeg har mottatt dette baby-teppet. Det er heeeelt fantastisk!!!

Skulle SÅ gjerne hatt det i voksen størrelse! Dette må bli en fast gave fra meg til alle jeg kjenner som skal ha barn :fnise:

http://www.ebay.com/itm/Newborn-Baby-Coral-Fleece-Blanket-Boy-Girl-Toddler-Cartoon-Bear-Sleeping-Bag-DZ8-/371121153903?pt=LH_DefaultDomain_0&var=640280189571&hash=item56688b676f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at det er off-topic, men jeg synes det er såpass viktig at jeg skriver det alikevell.. Det er fint og flott med telefonnummer på den, men jeg vil gjerne anbefale deg å la være å ha navn på!

Det gjør det nemlig mye enklere for uvedkommende å kalle på og få tak i hunden din og få tillit av den.

Kan foresten slenge på at jeg har mottatt dette baby-teppet. Det er heeeelt fantastisk!!!

Skulle SÅ gjerne hatt det i voksen størrelse! Dette må bli en fast gave fra meg til alle jeg kjenner som skal ha barn :fnise:

http://www.ebay.com/itm/Newborn-Baby-Coral-Fleece-Blanket-Boy-Girl-Toddler-Cartoon-Bear-Sleeping-Bag-DZ8-/371121153903?pt=LH_DefaultDomain_0&var=640280189571&hash=item56688b676f

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Takk for det, Noz :) Endret av Chord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Takk for det, Noz :)

:5:

Vi vil ikke ha noen slemme menn lokke lille søte lucy til seg vet du :redd:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har handlet på ebay nå, så tatt en liten raid :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, det vil jeg kjøpe til valpen vår! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke skeptisk til eventuelle giftstoffer som kan være i teppet? Med tanke på at det skal benyttes til nyfødt? Jeg synes det er veldig skummelt å handle til små barn, når varen kommer fra Kina. De er jo ikke kjent for å ha hverken miljø eller helse i forsetet når de produserer ting. Skal det selges i Norge må det jo være merket og godkjent, men i Kina bryr de seg ikke om sånt, så lenge det ikke skal på markedet i Europa eller Amerika.

Anonymous poster hash: a5903...108

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.nrk.no/1.7182663

"Totalt er fem containere med giftige leker fra Kina blitt avslørt i tollen i år, noe som tilsvarer rundt 40 000 leker.

Begge dukkene på bildet innholder så store mengder ftalater at de må behandles som farlig avfall. Begge er feilaktig påført CE-merking"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke skeptisk til eventuelle giftstoffer som kan være i teppet? Med tanke på at det skal benyttes til nyfødt? Jeg synes det er veldig skummelt å handle til små barn, når varen kommer fra Kina. De er jo ikke kjent for å ha hverken miljø eller helse i forsetet når de produserer ting. Skal det selges i Norge må det jo være merket og godkjent, men i Kina bryr de seg ikke om sånt, så lenge det ikke skal på markedet i Europa eller Amerika.

Dessuten misliker mange å pakke ungene inn i materialer som sier poff om de skulle komme i nærheten av en gnist. Her blir det kun brukt ulltepper - vinter og sommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...