AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #13581 Del Skrevet 9. januar 2015 Så bra! Hvilken størrelse har du og hvor stor er den? Medium tror jeg, plass til to medium katter tett i tett i den. Ca 40*50 cm stor. Det katta liker best er at kantene er myke slik at hun kan hvile hodet på den. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 9. januar 2015 #13582 Del Skrevet 9. januar 2015 Medium tror jeg, plass til to medium katter tett i tett i den. Ca 40*50 cm stor. Det katta liker best er at kantene er myke slik at hun kan hvile hodet på den. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Supert, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 9. januar 2015 #13583 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som har kjøpt ekte clarisonic børstehoder på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 9. januar 2015 #13584 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som har kjøpt ekte clarisonic børstehoder på ebay? Jeg har. Hvis du bruker den britiske ebay så er det lettere å finne de ekte. Tror jeg betalte rundt 100 for 2-pack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 9. januar 2015 #13585 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg har. Hvis du bruker den britiske ebay så er det lettere å finne de ekte. Tror jeg betalte rundt 100 for 2-pack. Har du en selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 9. januar 2015 #13586 Del Skrevet 9. januar 2015 Har du en selger? jeg kjøpte av beautymaki sist. men er lett å finne selgere som selger ekte på den britiske siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 9. januar 2015 #13587 Del Skrevet 9. januar 2015 jeg kjøpte av beautymaki sist. men er lett å finne selgere som selger ekte på den britiske siden. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #13588 Del Skrevet 10. januar 2015 Noen som har kjøpt silikonmatte til makroner på ebay? Er det trygt med tanke på silikonen, eller burde jeg kjøpe i Norge? Noen som har erfaring med selgere også? Anonymous poster hash: 08f2e...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2015 #13589 Del Skrevet 11. januar 2015 Ny telefon krever nytt deksel. Alle mine mobildeksler de siste 5 årene er kjøpt på ebay med glimrende resultat. Lærdeksel til iPhone 6 Pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #13590 Del Skrevet 11. januar 2015 Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det Anonymous poster hash: de19a...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 11. januar 2015 #13591 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det Anonymous poster hash: de19a...af2 Ikke overdriv nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. januar 2015 #13592 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bestilt Kisstixx på ebay og mottok de i dag. Dritkult! I tillegg fikk jeg sjokolade og tyggis i pakken. Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. januar 2015 #13593 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det Anonymous poster hash: de19a...af2 Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken. Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. januar 2015 #13594 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har kjøpt silikonmatte til makroner på ebay? Er det trygt med tanke på silikonen, eller burde jeg kjøpe i Norge? Noen som har erfaring med selgere også?Anonymous poster hash: 08f2e...317 Jeg kjøpte en form til isbiter laget av silikon på Ebay. Den stinka noe helt voldsomt av gift og havna rett i søpla. Så jeg handler i alle fall slike ting her i Norge selv om det er veldig dyrt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2015 #13595 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken. Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da. Jeg har hatt det litt morsomt med alle kommentarene til den kjolen, - fordi det jo er så klart og tydelig gjort oppmerksom på at den er "Clubwear". Og så bærer jeg over med at det er minoriteten av dem som snakker med de store ordene som faktisk vet hva det ordet betyr. Til det bruk den er laget er den forøvrig helt perfekt slik den vises på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. januar 2015 #13596 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken. Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da. Jeg tror ikke man hadde kommet inn på så mange utesteder med den kjolen. Kanskje en rølpete bar, men de fleste utesteder har kleskoder. Kjolen passer perfekt til å overraske mannen med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #13597 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg tror ikke man hadde kommet inn på så mange utesteder med den kjolen. Kanskje en rølpete bar, men de fleste utesteder har kleskoder.Kjolen passer perfekt til å overraske mannen med Haha, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 12. januar 2015 #13598 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har bestilt mer..... Hundeleker, 1 2 3 4 Hundeseng Vannflaske med rom for frukt Genser Parfyme-stick Klokke Kunne du gitt beskjed om hvordan den parfymesticken er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 12. januar 2015 #13599 Del Skrevet 12. januar 2015 Kunne du gitt beskjed om hvordan den parfymesticken er ? Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. januar 2015 #13600 Del Skrevet 13. januar 2015 Kunne du gitt beskjed om hvordan den parfymesticken er ? Den kom i dag, og jeg er superfornøyd! Den lukter ikke veldig sterkt (men akkurat nok) og kjempegodt. Den føles ikke veldig klissete på huden, men jeg vet ikke hvor lenge den varer. Jeg kommer til å kjøpe flere lukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå