Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå...så vidunderlig god den kjeksen ser ut! :jepp: Er de sånn ca 30 cm tvers over, slik jeg ser for meg i mitt kjekssugne indre? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...så vidunderlig god den kjeksen ser ut! :jepp: Er de sånn ca 30 cm tvers over, slik jeg ser for meg i mitt kjekssugne indre? :rodmer:

Ikke heeelt så store, men nesten. Tror de endte på over 10 cm. :fnise: Men du kan få en spesialkjeks som er 3 ganger så stor! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velbekommen, Hoppe. :biggrin:

En uke til Berlin! :strix::gave::tree: Jeg har ikke tatt innover meg at det snart er desember, så litt julestemning blir på ingen måte galt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berlinerboller i boka! :hoppendeglad: Så snille dere er.

Jeg smakte faktisk berlinerboller med sjokoladefyll i dag. Nugatti eller noe. Nom! Men de med bringebær er best. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur på forhånd. :)

Takk! :biggrin:

Ååh, Berlin! :rodmer:

Har du vært der Tekola? Jeg har aldri sett Berlin før, og har tro på at julemarked og julelys blir koselig. :rodmer: Men mange som har vært i Berlin sier de ikke likte byen noe særlig. :klo:

BErlin høres veldig bra ut - håper du får en fin tur! :blomst:

Takk! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der med pappa på Tysklandsturen vår for mange år siden, han viste meg "sitt" Berlin, fra da han var der i et år. Jeg likte byen veldig! Har stor tro på julemarked, veldig lyst på å oppleve det selv et år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men de er veeeldig mektige da, hehe... God fredag til deg! :goodbye:

Det holder med en. :jepp: Kanskje to... :ler: God fredag til deg og!

Jeg var der med pappa på Tysklandsturen vår for mange år siden, han viste meg "sitt" Berlin, fra da han var der i et år. Jeg likte byen veldig! Har stor tro på julemarked, veldig lyst på å oppleve det selv et år!

Ingenting er som å bli vist rundt av noen som har bodd/bor i en by. :jepp: Høres koselig ut.

Jeg driver og kjøper julegaver på nett. Ingen kø. Ingen parkeringsproblemer. Ingen utsolgte varer. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...