Gå til innhold

Anjes lune hjørne


Anje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil helst slippe.

(nei. Oi. Var jeg frekk nå?)

:nocomment: fra meg, men det er mulig at hun som betalte frisøren i dyre dommer ble litt snurt nå? :vetikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer her? Hvem har sneket seg inn og tatt bilder av julesveisen min!? :bond::ninja::hoho:

Det var en slik lokal sjappe med tre valg: dameklipp, herreklipp og hundeklipp. De to første er jo fyfy og politisk ukorrekte (fåkke lov å kjønsdiskriminere!) så da måtte det jo bli den siste? :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer her? Hvem har sneket seg inn og tatt bilder av julesveisen min!? :bond::ninja::hoho:

Det var en slik lokal sjappe med tre valg: dameklipp, herreklipp og hundeklipp. De to første er jo fyfy og politisk ukorrekte (fåkke lov å kjønsdiskriminere!) så da måtte det jo bli den siste? :lillesky:

Godt valg!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du basilikumen som jeg satte i vann og fikk rot på i høst Rumle? Jeg klipte av fire stilker og fikk fiiine lange røtter på alle sammen. Så plantet jeg dem i en urtekrukke som står på kjøkkenet. Men tror du ikke tre av dem (samtidig!) visnet hen og døde nesten over natta? Og da jeg dro dem opp var det ingen rot mer. :ninja: Så nå har jeg bare en enslig liten basilikumtust igjen...

Og så har klematisen gått hen og blitt helt forvirra. Den skyter blad og tror det er vår. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du basilikumen som jeg satte i vann og fikk rot på i høst Rumle? Jeg klipte av fire stilker og fikk fiiine lange røtter på alle sammen. Så plantet jeg dem i en urtekrukke som står på kjøkkenet. Men tror du ikke tre av dem (samtidig!) visnet hen og døde nesten over natta? Og da jeg dro dem opp var det ingen rot mer. :ninja: Så nå har jeg bare en enslig liten basilikumtust igjen...

Og så har klematisen gått hen og blitt helt forvirra. Den skyter blad og tror det er vår. :fnise:

Nei, så kjedelig da? :sukk: Men basilikum er nå generelt en veldig lunefull plante etter mine erfaringer, så det forundrer meg egentlig ikke :vetikke:

Jeg har prøvd det samme med en rosmarinkvast, bare for å se om det funker :jepp:

Morsomt med klematisen :ler: jammen ikke rart den er forvirret i dette underlige milde været, da!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med rosmarin funker det, Rumle. :Nikke: Jeg har nemlig gitt bort slike avlegere av rosmarinen min og de vokser og trives. :strix:

Selv takk for det gamle! :klemmer: Og masse gode ønsker for det nye, til dere alle som kommer innom. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: *smugtitte på Anjes feiring av kvelden* :ninja:

:goodbye: Jeg er ikke noe særlig glad i nyttår. Så det ble ikke så mye til feiring. Men det ble god mat. :Nikke:

Men hvor er luftballongen? :klo: Borte? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobb igjen. :Gjesp: Det er ikke godt for noe å stå opp så tidlig.

I dag har jeg startet på januar. Fisk med masse (masse) salat til middag og en diiiiiiger skål med fruktsalat står og venter på meg. Nam! :spise:

Lurer på når en kan starte så salat? Utålmodig etter vår! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Du kan vel så smått begynne med å så karse i bomull Anje! Og du som bedriver sånn leilighetssåing, kan vel starte salatsåing i februar - mars, tenker jeg?!

jWer0cc.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Kanskje skulle jeg sådd en solsikke også?

Hvordan er det å ikke gå på jobb Aldri? Like herlig som jeg forestiller meg? :hoppendeglad:

Jeg driver nå og tenker på denne tulipanturen min. Bare ikke den og blir tatt av vinden. :hoho:

Og så tror jeg det kan være et farlig sted: :ninja:

b8ec02eee5fd160d202ad7486a8f756f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...